Deitti mies tivaa bodycountia????
Kommentit (77)
Tässä kontekstissa se tarkoittaa, kuinka monen miehen kanssa olet ollut yhdynnässä. Ei kuulu vastata, sillä se on jo ensimmäinen merkki kysyjän vakavasta mustasukkaisuudesta. Viisainta olisi irrottautua poikaystävästä jo tässä vaiheessa, ennen kuin tulee suurempia vaikeuksia.
Muuten esimerkiksi sotilasslangissa, kuinka monta olet tappanut. Kynis.mies
30/42
kyllä naiset arvostavat ja tässä en tarkota mitään moraalikysymyksiä, vaan itsensä arvostamista. Mutta minä olenkin jo liian vanha ja minun ikäisiäni miehiä ei taida tuolla lailla ajattelevia löytyä mistään. Seksi on hyvä asia kahden ihmisen välillä ja minulle se tarkoittaa seksiä parisuhteessa, mutta olen jo pikkuhiljaa luopunut toivosta.
Sano vaan jotain 2-4 välillä, niin oon itsekin tehnyt vaikka ukkoja taitaa olla lähes 30 ja pari naista päälle.
Itselläni se on 3,ja arvatkaa uskooko kukaan? No ei tietenkään. Yksi yhden yön juttu, kaksi pitkää parisuhdetta, ja nyt olen ollut vuosia yksin. Mutta kun kaikkihan valehtelee aina että 3.
Itse en kysyisi, koska en oikeasti halua tietää.
Avoimuudella on suuri merkitys hyvän parisuhteen muodostumisessa.
Parinmuodostuksen kannalta ihan ymmärrettävä kysymys. En haluaisi alkaa edes henkisellä tasolla sitoutumaan ihmiseen, joka ei osaa itse sitoutua kehenkään. Jos panee kaikkea mikä liikkuu, niin ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin monelle miehellä sillä on merkitystä minkälainen moraali naisella on kroppaansa kohtaan.
Sama toisinpäin. Jos mulkkua on uitettu liian monessa naisessa niin mies ei kelpaa.
Paitsi ettei ole. Lopulta kun kokenut pelimies osaa kehua naista oikealla tavalla, käyttäytyen itsevarmasti ja sulavasti, niin mikä tahansa selitys menee läpi. Ne tunteet ratkaisevat.
Oikein.
Tässä on pelattu pitkään naisten säännöillä. Pituutta saa kysyä, painoa ei. Ammattia, koulutusta ja tuloja saa kysyä mutta liikunnallisuudesta ei saa kysyä. Seurusteluhistoriasta saa kysyä, mutta bodycountia ei saa kysyä.
Hyvä, että miehillä on viimeinkin munaa alkaa kyselemään samalla tavalla kuin naisetkin kyselevät, asioista jotka kiinnostavat nimenomaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Parinmuodostuksen kannalta ihan ymmärrettävä kysymys. En haluaisi alkaa edes henkisellä tasolla sitoutumaan ihmiseen, joka ei osaa itse sitoutua kehenkään. Jos panee kaikkea mikä liikkuu, niin ei jatkoon.
Ei kukaan halua sitoutua ihmiseen joka ei osaa sitoutua. Kuitenkin se, miten tätä kysymystä lähestyy tutustumisvaiheessa, kertoo ihmisestä paljon. En haluaisi jakaa elämääni kaikille jakavan miehen kanssa, mutta en myöskään törpön, joka kyselee bodycounteista.
Kukapa haluaisi sitoutua myöskään esim. kaksinaismoralistiseen tai sairaalloisen omistushaluiseen ja mustasukkaiseen ihmiseen?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on trolli. Itse olen jännämies ja kokemusta kymmenistä naisista. Naiset kertoo nuo jutut aina ja aivan pyytämättäkin. Ei tarvisi.
Jännämiehen ainoat seksikokemukset rajoittuvat isän yöllisiin vierailuihin jännämiehen huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oikein.
Tässä on pelattu pitkään naisten säännöillä. Pituutta saa kysyä, painoa ei. Ammattia, koulutusta ja tuloja saa kysyä mutta liikunnallisuudesta ei saa kysyä. Seurusteluhistoriasta saa kysyä, mutta bodycountia ei saa kysyä.
Hyvä, että miehillä on viimeinkin munaa alkaa kyselemään samalla tavalla kuin naisetkin kyselevät, asioista jotka kiinnostavat nimenomaan miehiä.
Tässäkö tuli asiat jotka miestä naisessa kiinnostaa: paino, liikuntaharrastukset ja bodycount?
Jokainen saa toki kysyä juuri sitä mitä haluaa tietää, mutta naisena voin vinkata että menestymisen mahdollisuuksia naisten keskuudessa noin kapea-alainen mielenkiinto saattaa heikentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein.
Hyvä, että miehillä on viimeinkin munaa alkaa kyselemään samalla tavalla kuin naisetkin kyselevät, asioista jotka kiinnostavat nimenomaan miehiä.Tässäkö tuli asiat jotka miestä naisessa kiinnostaa: paino, liikuntaharrastukset ja bodycount?
Jokainen saa toki kysyä juuri sitä mitä haluaa tietää, mutta naisena voin vinkata että menestymisen mahdollisuuksia naisten keskuudessa noin kapea-alainen mielenkiinto saattaa heikentää.
Kuvitteletko naisena, että mies on oikeasti kiinnostuneempi tutkintotodistuksestasi ja ammatillisista saavutuksistasi?
Naisten säännöillä pelaaminen tarkoittaa sitä, että on puhuttu asioista joista naiset haluavat puhua.
Naiset kysyvät miehiltä asioista joista naiset ovat kiinnostuneita. Tinder-profiiliin halutaan pituus, ja nopeasti kystään koulutus/ammatti, ja halutaan tietää seurusteluhistoria.
Miehet puolestaan kysyvät naisilta asioista joista naiset haluavat kertoa. Kuten ammatista, koulutuksesta, ja naiset arvomaailmasta.
Miksi? Kerroit sen juuri. "Pelaatte meidän säännöillä tai ette saa pildeä". Mitä useampi mies kasvattaa pallit ja kysyy painosta, bodycountista ja liikunnallisuudesta, sitä parempi. Eivät nuo ole mitenkään vähemmän asiallisia kysmyksiä kuin pituus, koulutus/ammatti ja seurusteluhistoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein.
Hyvä, että miehillä on viimeinkin munaa alkaa kyselemään samalla tavalla kuin naisetkin kyselevät, asioista jotka kiinnostavat nimenomaan miehiä.Tässäkö tuli asiat jotka miestä naisessa kiinnostaa: paino, liikuntaharrastukset ja bodycount?
Kuvitteletko naisena, että mies on oikeasti kiinnostuneempi tutkintotodistuksestasi ja ammatillisista saavutuksistasi?
Na
Kuten sanottu, jokainen saa kysyä mitä haluaa tietää, ja hyvä että kysyykin, tästä ollaan samaa mieltä. Ne kysymykset näet kertovat paljon kysyjästä, oli mies tai nainen.
En kuitenkaan jaksa kiinnostua miehestä joka ei muuta halua kuin "saada pildeä" riittävän hoikalta naiselta, itse kun haluan ja edellytän mieheltä huomattavasti enemmän kuin vain seksiä.
Te naiset usein puhutte asioista jotka korreloivat parisuhteen onnistumisen kanssa.
No tässä teille on yksi. Tutkimusten mukaan naisen seksikumppanien määrä nostaa avioeron ja tyytymättömyyden todennäköisyyttä valtavasti.
Ja miksi ei nostaisi? Kyllähän tuo kertoo esimerkiksi, että:
- nainen nauttii uutuudenviehätyksestä ja/tai seikkailuista
- nainen ei viihdy parisuhteessa
- nainen on hankala kumppani parisuhteessa
- naisella on huono miesmaku
- nainen on päätynyt komeampien miesten panokummppaniksi, koska näiltä miehiltä sai seksiä mutta ei parisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Te naiset usein puhutte asioista jotka korreloivat parisuhteen onnistumisen kanssa.
No tässä teille on yksi. Tutkimusten mukaan naisen seksikumppanien määrä nostaa avioeron ja tyytymättömyyden todennäköisyyttä valtavasti.
Ja miksi ei nostaisi? Kyllähän tuo kertoo esimerkiksi, että:
- nainen nauttii uutuudenviehätyksestä ja/tai seikkailuista
- nainen ei viihdy parisuhteessa
- nainen on hankala kumppani parisuhteessa
- naisella on huono miesmaku
- nainen on päätynyt komeampien miesten panokummppaniksi, koska näiltä miehiltä sai seksiä mutta ei parisuhdetta
Juuri näin se on. Naisselittäminen tyyliin "eiks se ole hyvä kun juoksut on juostu" on yätyyä hevonkukkua. Laadukkaimmilla naisilla ei koskaan ollutkaan tarvetta juosta juoksuja. Ei tarvita mitään elämänmuutosta tyyliin NYT haluan asettua aloilleni ja NYT olen ymmärtänyt millaisen miehen haluan, kun eksät olivat k*sipäitä jne.
Mä en katselisi tommosta miestä hetkeäkään. En sen vuoksi että olisin pannut montaa miestä, olen elämäni aikana harrastanut seksiä vain kahden poikaystävän kanssa. Tommonen kysymys mum mielestä kuitenkin kertoo miehen asenteesta naisia kohtaan. Että naiset on esineitä, joiden arvo määräytyy käytön mukaan. Haluan ainakin itse hieman älykkäämpää seuraa :)
Ps. Sanokaa vaan feministiksi, minusta naisillakin on ihmisarvo
Vierailija kirjoitti:
Tässä kontekstissa se tarkoittaa, kuinka monen miehen kanssa olet ollut yhdynnässä. Ei kuulu vastata, sillä se on jo ensimmäinen merkki kysyjän vakavasta mustasukkaisuudesta. Viisainta olisi irrottautua poikaystävästä jo tässä vaiheessa, ennen kuin tulee suurempia vaikeuksia.
Muuten esimerkiksi sotilasslangissa, kuinka monta olet tappanut. Kynis.mies
Joo, mulla kokemusta kans yhdestä tällaisesta. Esimerkiksi kun kysyttäessä kerroin pitäväni anaaliseksistä, vastaus oli luokkaa: Aha oot varmaan monen kanssa sitä harrastanut. Siis ihan tollaista jatkuvaa mustasukkaista piikittelyä, ennen kun edes mitään suhdetta oli.
Noh, loppujen lopuksi paljastui, että tällä miehellä oli itsellään hieman liian läheiset välit naispuoliseen ystävään. Siitä se mustasukkaisuus varmaan tuli, kun ei edes itse ole luottamuksen arvoinen, miten voi luottaa muihin
Vierailija kirjoitti:
Mä en katselisi tommosta miestä hetkeäkään. En sen vuoksi että olisin pannut montaa miestä, olen elämäni aikana harrastanut seksiä vain kahden poikaystävän kanssa. Tommonen kysymys mum mielestä kuitenkin kertoo miehen asenteesta naisia kohtaan. Että naiset on esineitä, joiden arvo määräytyy käytön mukaan. Haluan ainakin itse hieman älykkäämpää seuraa :)
Ps. Sanokaa vaan feministiksi, minusta naisillakin on ihmisarvo
Ja itse arvioit miestä tämän sosioekonomisen aseman ja tämän hallitsemien resurssien pohjalta.
Siinäkö sitten toteutuu "sama ihmisarvo kaikille"?
Te naiset olette kyllä käsittämättömän tekopyhiä. Mies on teille kuin auto. Koko, näkö ja suorituskyky ratkaisevat. Mutta naisessa pitäisi arvostaa tämän arvoja (joita nainen ei edes noudata, luonnonsuojelija lentelee ulkomaille surutta) ja luonteen syvyyttä.
Miehet kas kuvittelevat, että heillä oikeus panna vaikka 500 naista, mutta naisella ei juuri kahta enempää.
Mistä tämä kumpuaa?
Aloittaja on trolli. Itse olen jännämies ja kokemusta kymmenistä naisista. Naiset kertoo nuo jutut aina ja aivan pyytämättäkin. Ei tarvisi.