Deitti mies tivaa bodycountia????
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miehet kas kuvittelevat, että heillä oikeus panna vaikka 500 naista, mutta naisella ei juuri kahta enempää.
Mistä tämä kumpuaa?
Siiitä, että molemmilla sukupuolilla on oikeus päättää mistä he vastakkaisessa sukupuolessa pitävät, mutta ei oikeutta pakottaa omia kriteerejään muille.
Lue yllä oleva uudestaan ja sisäistä se.
Tuntuuko epäreilulta? Ala vaatimaan neitsytmiestä. Sitten on tasapuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kas kuvittelevat, että heillä oikeus panna vaikka 500 naista, mutta naisella ei juuri kahta enempää.
Mistä tämä kumpuaa?
Siiitä, että molemmilla sukupuolilla on oikeus päättää mistä he vastakkaisessa sukupuolessa pitävät, mutta ei oikeutta pakottaa omia kriteerejään muille.
Lue yllä oleva uudestaan ja sisäistä se.
Tuntuuko epäreilulta? Ala vaatimaan neitsytmiestä. Sitten on tasapuolista.
Olen tästä samaa mieltä. Jos mies haluaa kokemattoman naisen ja nainen kokeneen miehen, niin asia on hyvä näin. Jos taas mies haluaa kokeneen naisen ja nainen kokemattoman miehen, niin asia on hyvä myös näin. Kuka tahansa saa toivoa mitä tahansa kumppaniltaan eikä siinä ole mitään kaksinaismoralistista. Olen itse neitsytmies ja haluaisin kumppanikseni neitsytnaisen.
Sano miehelle, ettet ole aiemmin kertonut tätä kenellekään, kumarru lähemmäs miestä ja sitten kuiskaa miehelle jännittyneesti "kolme (pidä pieni tauko ja vilkuile ympärillesi sitten jatka kuiskaamista) neljäs jäi henkiin). Pidä pokeri, katso reaktio.
Älä tapaa miestä enää.
Soita sille Body Countia, Ice-T:n hevibändiä. On todella kova yhtye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en katselisi tommosta miestä hetkeäkään. En sen vuoksi että olisin pannut montaa miestä, olen elämäni aikana harrastanut seksiä vain kahden poikaystävän kanssa. Tommonen kysymys mum mielestä kuitenkin kertoo miehen asenteesta naisia kohtaan. Että naiset on esineitä, joiden arvo määräytyy käytön mukaan. Haluan ainakin itse hieman älykkäämpää seuraa :)
Ps. Sanokaa vaan feministiksi, minusta naisillakin on ihmisarvo
Ja itse arvioit miestä tämän sosioekonomisen aseman ja tämän hallitsemien resurssien pohjalta.
Siinäkö sitten toteutuu "sama ihmisarvo kaikille"?
Te naiset olette kyllä käsittämättömän tekopyhiä. Mies on teille kuin auto. Koko, näkö ja suorituskyky ratkaisevat. Mutta naisessa pitäisi arvostaa tämän arvoja (joita nainen ei edes noudata, luonnonsuojelija lentelee ulkomaille surutta) ja luonteen syvyyttä.
Luulenpa että naisilla joille mies on kuin auto, kuten asian ilmaiset, ei ole kummoisia arvoja arvostettavaksi sen enempää kuin miehillä joiden mielestä naisen arvo määräytyy kilojen ja aiemman käytön mukaan. Luonteen syvyyttä ei ole näkyvissä kummassakaan asenteessa.
Meistä jokaisella sukupuoleen katsomatta on mahdollisuus jättää sikseen ihmissuhteet sellaisten kanssa jotka eivät jaa riittävän samanlaista arvomaailmaa. Bodycounteista tivaaminen veisi minultakin mielenkiinnon, samoin tuollaiset halveksuvat "te naiset" -jutut, me kun ollaan yksilöitä me naisetkin. Tietenkään miestenkään ajatusmaailmaa ei pidä noin yleistää, ei hekään kaikki ole samanlaisia, eivätkä mm. ajattele yhtä halveksuvasti naisista, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ainakin kiinnostaa miehen body count, itsellä päälle kolmekymppisenä se on sama kun parisuhteiden määrä ja en haluaisi miestä joka on uitellut sitä melaansa kaikkialla! Lähinnä mahdolliset taudit hirvittää
Siksi kannattaakin käydä sukupuolitautitesteissä, ennen kuin alkaa naida ilman kondomia. Entisten kumppanien määrän voi aina valehdella ja oireeton tauti ei näy päältä, mutta testi paljastaa kaiken.
Tai siis kaiken, mikä vaikuttaa uuteen kumppaniin, eli ne mahdolliset taudit. Ei se panojen määrää tietenkään paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, ettet ole aiemmin kertonut tätä kenellekään, kumarru lähemmäs miestä ja sitten kuiskaa miehelle jännittyneesti "kolme (pidä pieni tauko ja vilkuile ympärillesi sitten jatka kuiskaamista) neljäs jäi henkiin). Pidä pokeri, katso reaktio.
Älä tapaa miestä enää.
Luin tämän ensin että "älä tapa miestä enää", mikä onkin kannattavaa, jos haluaa pitää bodycountinsa siinä kolmessa.
Tuohon voi vastata että on ollut aiempia seksisuhteita, osa ilman suojausta, jos se auttaisi. Osalle tautiriskit ym. ovat tärkeitä, kuten pitääkin olla, etteivät leviä. Jos tuntuu, että kyse on enempi utelusta esim. manipulointia varten, niin kannattaa dumpata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin monelle miehellä sillä on merkitystä minkälainen moraali naisella on kroppaansa kohtaan.
Aika harva nainen ajattelee kroppaansa tuollain, jonain irrallisena esineenä. Ei, se on hän itse, henkilö, ihminen. Ei kroppaa ajatella jonain erillisenä itsestä. "miten nainen arvostaa itseään" olisi paremmin sanottu kuin "kroppaansa kohtaan" mutta sanoi sen miten tahansa, minusta on tökeröä kysellä tuollaista joltain jonka on vasta tavannut. Tökeröä.
Lisäksi nyt vielä se ikivanha kaksinaismoralismi, että mies tiedustelee naiselta ja toivoo pientä lukua, ehkä vain yksi tai ei yhtään, kun taas miehelle on varmasti ok että hänellä itsellään on vaikka kymmeniä. Ja aivan varmasti mies ei pidä sitä heikkona moraalina kroppaansa kohtaan jos on ollut kymmeniä naisia, vai mitä.
Voin puhua vain omasta puolestani, mutta olen mies ja säästin kolmekymppiseksi asti ensimmäistä kertaani tulevalle puolisolleni. En ole vielä löytänyt puolisoa, mutta sen voin kokemusteni perusteella kertoa, että naiset eivät arvosta elettäni ja siihen liittyviä arvojani pätkän vertaa.
En mä oikein näe, miksi tuota pitäisikään arvostaa. On ihan sinun ja itsesi välinen asia, oletko halunnut aikaisemmin harrastaa seksiä vai et. Minusta on tietysti mukavaa, jos ihminen on saanut ennenkin nauttia seksistä, mutta jos joku ei ole halunnut seksiä niin sekin on ihan oma päätös. Ei se olisi hänelle ollut hyvää jos hän kerran ei halunnut sitä.
Jos taas mies toivoo, että nainen on jättänyt harrastamatta seksiä vaikka olisi halunnut, niin sellaista miestä en tietenkään arvosta. Hänhän toivoo, että olisin kieltänyt itseltäni nautintoja eli hän toivoo minulle pahaa. Pahantahtoisen ihmisen seuraa en halua edes vaatteet päällä, saati sitten seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kysyisi tuollaista minulta, niin pitäisin jotenkin häntä epävarmana tai jotenkin häiriintyneenä tyyppinä ja jättäisin varmaan tyypin. En itse ainakaan vastaisi tuohon, vaikkei mitään salattavaa olekaan. Nuo ovat yksityisasioita.
Itse naisena näen asian hyvin samalla tavalla. Lähinnä jos toisella ei ole yhtään kokemusta ja hän on siksi epävarma ja haluaa edetä hitaasti ja tarvitsee kannustusta tms., niin se voi olla mainitsemisen arvoinen asia. Mutta itse en menisi tivaamaan mieheltä kumppanien lukumäärää. Oleellinen asia on se, että ihminen on nyt minun kanssani, ei aiempien kumppaniensa, jos niitä on ollut, eikä myöskään niiden, joita haikaili muttei saanut.
Miksi se on naisille vaikea ymmärtää, että moni mies pitää asiaa tärkeänä ettei nainen olen ollut ennen häntä liian monen eri miehen kanssa sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on naisille vaikea ymmärtää, että moni mies pitää asiaa tärkeänä ettei nainen olen ollut ennen häntä liian monen eri miehen kanssa sängyssä?
Tällainen ajattelu usein valitettavasti kohdistuu vain naisiin. Mitä tarkoittaa "liian monta"? Viisi? 20? 1000?
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että kaikkia miehiä ei kiinnosta ja että nämä miehet ymmärtävät, että kysymyksessä on yksityisasia ja että toisen yksityisyyttä pitää kunnioittaa myös parisuhteessa? Bodycountin kyseleminen haisee kauaksi sairaalloiselta mustasukkaisuudelta.
Jos olisin sinkku, niin tässä iässä potentiaalisessa kumppanissa vain luku nolla olisi pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten sitä ole vaikea ymmärtää, mutta se on helppo kyseenalaistaa. Miesten luulisi ymmärtävän että mies joka antaa liikaa painoarvoa naisen edellisille seksikumppaneille ja mittaa naisen arvoa sitä kautta, ei tasa-arvoista suhdetta haluavaa naista välttämättä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ajattelu usein valitettavasti kohdistuu vain naisiin. Mitä tarkoittaa "liian monta"? Viisi? 20? 1000?
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että kaikkia miehiä ei kiinnosta ja että nämä miehet ymmärtävät, että kysymyksessä on yksityisasia ja että toisen yksityisyyttä pitää kunnioittaa myös parisuhteessa? Bodycountin kyseleminen haisee kauaksi sairaalloiselta mustasukkaisuudelta.
Jos olisin sinkku, niin tässä iässä potentiaalisessa kumppanissa vain luku nolla olisi pelottava.
No niin, ja siinähän se kaksinaismoralismi tulikin hienosti esille.
"Tällainen ajattelu usein valitettavasti kohdistuu vain naisiin."
"Jos olisin sinkku, niin tässä iässä potentiaalisessa kumppanissa vain luku nolla olisi pelottava."
Eli se on väärin kun naisia arvostellaan korkean bodycountin perusteella, vaikka miehiä ei. Mutta sepä ei olekaan väärin kun miehiä arvostellaan kokemattomuuden perusteella, vaikka naisia ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, ja siinähän se kaksinaismoralismi tulikin hienosti esille.
"Tällainen ajattelu usein vali
Sivusta, olen yli kuudenkymmenen, ja jos uusi miesystäväni tässä vaiheessa vielä olisi täysin kokematon, miettisin kyllä tarkkaan, kannattaako asiassa edetä. Minulta ei muuten kukaan ole kysynyt miesten määrää, miksi olisi?
Kerro, oletko ollut seksisuhteissa ja onko suojausta käytetty. Mies voi sitten pohtia haluaako että käytte testeissä ennen kuin vetelette paljaalla.
Lukumäärään voi sanoa ettei se ole oleellista etkä aio alkaa pitämään yllä tietoa lukumäärästä.
Vaimoni sanoo nolla koska uskovainen ja nolla sopii siihen.
En silti usko.