Deitti mies tivaa bodycountia????
Kommentit (77)
Jos kukaan on niin idiootti, että tivaa 'bodycountia' niin unohda sellainen. Idiootti uusiosana.
Sano että 16 sängyssä, ja 7 haudassa.
Paljasta ruumiiden säilytyspaikka.
Sano ettet voi vastata ilman asianajajaa.
Ymmärrän hyvin, koska asialla on selvästi hänelle merkitystä. Hän ei varmaan halua olla se yksi joka tyytyi kiertopalkintoon.
Yhtälailla minulle se on vaikkapa naisen paino. En voisi kuvitella seurustelevani selvästi ylipainoisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin monelle miehellä sillä on merkitystä minkälainen moraali naisella on kroppaansa kohtaan.
Monelle naiselle on sillä merkitystä, onko mies idiootti vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, koska asialla on selvästi hänelle merkitystä. Hän ei varmaan halua olla se yksi joka tyytyi kiertopalkintoon.
Yhtälailla minulle se on vaikkapa naisen paino. En voisi kuvitella seurustelevani selvästi ylipainoisen kanssa.
Mies on varmasti itse panopuu
Shake shake shake!
Shske shake shake!
Move your body!
Move your body!
Jos et halua vastata niin se on jo vastaus itsessään. Next.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin monelle miehellä sillä on merkitystä minkälainen moraali naisella on kroppaansa kohtaan.
Sama toisinpäin. Jos mulkkua on uitettu liian monessa naisessa niin mies ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan on niin idiootti, että tivaa 'bodycountia' niin unohda sellainen. Idiootti uusiosana.
Tämä. Ihan totaali pälli.
Mitä se kuuluu jollekin deittimiehelle? Mä en kehtaisi kysyä "bodycountia" edes suht läheisiltä kavereilta. Ihan täysin yksityinen asia.
Kysyy monenko kanssa olet ollut sillai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama toisinpäin. Jos mulkkua on uitettu liian monessa naisessa niin mies ei kelpaa.
Olisi hienoa, jos tämä olisi totta, mutta naiset näyttävät tykkäävän eniten kokeneista miehistä.
Sano, että lopetit laskemasta 100 jälkeen ja kohautat olkapäitä...
Aika hölmö. Miksi tuollaista pitää kysyä? Jos se on hänen mielestään liian paljon ni se on siinä, jos kysyt mitä väliä tai et halua vastata, se ajattelee, että se on liian paljon ja se on siinä, jos vastaat ja lukema on liian vähän, hän ajattelee, että valehtelet ja oikeasti lukema on liian paljon ja se on siinä. Jos sillä ei ole mitään väliä, miksi kysyä? Jos sillä on väliä, kysyminen ei todennäköisesti auta.
Itse olen sen verran epävarma itsestäni, että voin täydellä itsevarmuudella sanoa, että en kysyisi ja jos kysymättä on pakko alkaa kertomaan tuollaisia tai oikeastaan muitakaan seksikokemuksia tai vastaavaa niin mielenkiinto kyseistä ihmistä kohtaan loppuu aika pian.