Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän PINO panikoivista palstalaisista - ev aloittaa

Vierailija
27.02.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä lopun alkua? =(

Vierailija
2/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ev

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*syö kynsiään*

Vierailija
4/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me edes osata enää käyttää näitä muista palstoja. Kerrankin olis ollut aikaa rauhassa notkua koneella ja sitten jotain tämmöistä on menty tekemään. KUKA KANTAA VASTUUN?

Vierailija
5/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin mä kirjotan nikini? T: mammus

Vierailija
6/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikkea saa ihminen kokea, ei ole rajaa tällä maailman pahuudella. Kun viimeisetkin näin viedään. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos online loppuu. =( Ihan kuin ystävä muuttaisi johonkin toiseen maahan. Anteeksi, jos on tullut joskus sanottua pahasti.

Vierailija
8/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan on nikki jo vaihtunu eli rekisteröityny olen aikaa sitten entisellä nimimerkilläni. Menee sekaisin jos sillä kirjoittaa. Nyt on saatava oma palsta auki, eihän tästä mitään tule. Miksi meitä ei haluta palvella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi olla, täällä saa migreenin.

Vierailija
10/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tää nyt näin voi jatkua, kyllä se online kohta " aukenee" T:mammus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita lässytyksiä vaan jaksa.



APUA?!?!?!?!

Vierailija
12/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ilta aikaa muuhun puuhasteluun kotosalla, kun palsta kaatuu?

(Oikeasti mulla meni nyt rytmi ihan sekaisin itseltä )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... mutta ei tää ole silti niin hyvä/helppo/nopea/aktiivinen

Vierailija
14/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

__- että laatuaikaa lapsille ois enemmän_

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PR *panikoi*

Vierailija
16/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tehdä

Vierailija
17/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pille-

Vierailija
18/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me ollaan muutkin. Tämä puoli on niin tuskastuttavan hidastoiminen ja noi vilkkumainokset ei auta asiaa lainkaan, kai se on mentävä vaikka lukemaan kirjaa. Kerrankin kun olis ollu aikaa olla ihan rauhassa palstalla. T:Tonnis

Vierailija
19/19 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammus *utelee*