Tänään leffailta kaverin kanssa jonka "herkut" ovat pistaasipähkinät ja riisikakut. Hävettää jo valmiiksi kun itsellä kilo karkkia
Sipsipussi ja limsaa. Yritän aina vaivihkaa töniä karkkikuppia kaverin suuntaan vaikka tiedän ettei ota.
Kommentit (27)
Kaikilla on kai oikeus määrittää omat herkkunsa. Jos on tyytyväinen noihin ni ole sinä omiisi. Hauskaa iltaa
Minä laittaisin tuosta karkkimäärästä 3/4-osaa jonnekin kaappiin piiloon.
Pidätte erilaisista asioista.
Hän saattaa pitää lihavista DI-miehistä, jotka ällöttävät sinua.
Miksi sulla on tuollainen määrä herkkuja leffailtaa varten? Onko tavoitteena päästä johonkin isoon painoon (esim. 200 kg)?
Joillekin tulee sokerista huono olo, ja pistaasithan ovat herkullisia. Kivaa leffailtaa molemmille!
Ehkä itse näet eroja välillänne, mutta itse näen, että olette samanlaisia telkkaria töllöttäviä herkkuja mättäviä sohvaperunapossuja
Vierailija kirjoitti:
Ehkä itse näet eroja välillänne, mutta itse näen, että olette samanlaisia telkkaria töllöttäviä herkkuja mättäviä sohvaperunapossuja
Sinulla ei ole varaa sohvaan, vaikka olet keskivartalopainotteinen dilbombi-insiniiri.
No onhan tuo nyt aika jäätävä määrä mässyä. (Ja mässy on sille oikea nimitys.)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hän, palstaillen.
Älä syö kiloa karkkia. Ennen vaikka pelkkää sipsiä. Sokerista on puolet fruktoosia ja se tappaa ylimäärin nautittuna.
Tmmärrän miksi ap:lla on tuollainen määrä mässyä. Olet kuten minä ja syöt puolet jo mainosten aikana,vai mitä :D
Vierailija kirjoitti:
Tmmärrän miksi ap:lla on tuollainen määrä mässyä. Olet kuten minä ja syöt puolet jo mainosten aikana,vai mitä :D
Yritätkö sinä päästä johonkin isoon painoon?
Vierailija kirjoitti:
Pähkinät ymmärrän mutta paperiset,mauttomat riisikakut?
Ehkä niissä on sentään jotain päällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on isompi perse?
Mitä isompi perse sen parempi.
Kyllä kerran viikossa saa olla leffailta missä mätätään herkkuja kunnolla! 🥳
Varmaan myös jumppaa kun sinä pidät röökitauon?