Ollaan anoppilassa evakossa putkiremonttia ja jestas, kun anoppi tekee epäterveellistä ruokaa!!
Kerran kuussa anopin lihapullat ovat herkkua, mutta viikon ollaan syöty pelkkää lihaa.
Päivä1:
Ruokana uunimakkara ja muusia.
Päivä 2
Naudanlihakeittoa.
3. Samaa.
4. Lihapullat ja muusi.
5. Eka kertaa kanaa ja riisiä.
6. Kinkukisusaus.
7 eli tänään arggghhhh makaronilaatikko lihalla.
Enää kolme päivää pitää kestää. Anoppi ei anna minun laittaa ruokaa. Siis eihän tämä ruokavalio ole terveellistä nähnytkään. Ei ihme, että miehen vanhemmilla on terveysongelmia jos ovat koko ikänsä syöneet tällaista.
Kommentit (80)
Hyvät on teillä sapuskat. Ettäs kehtaat vinkua.
Ooh tekispä joku mulle ruokaa! Ettei tarvis itse joka päivä seistä hellan eessä ja vääntää.
Mites tohon salaattia kaveriksi ja pieni annos "pääruokaa". Everybody happy.
Trollihan sinä olet, mutta jos et olisi niin törkeän kiittämätöntä.
Oispa ihanaa päästä valmiiseen pöytään ja monta päivää. Toivottavasti osaat olla kiitollinen anopille.
Lisäkkeenä voisi olla vaikka keitettyjä kasviksia tai lisäkesalaatti.
Hänkin on varmaan onnellinen, että häivytte pian.
Sen kun menet lähimmälle ABC'lle pupeltamaan rehuja niitten salaattipöydästä. Problem solved.
Tekeepäs useasti. Minä syön lihapullia ja muusia 4 päivää putkeen. Sit lihamakaroonilaatikkoo yhtä pitkään. Toisinaan pekonia
Salaattia ostin, mutta homehtui jääkaappiin
Joutuuko hän myös maksamaan teidän ruuat vai osallistutteko myös kuluihin?
Vierailija kirjoitti:
Lisäkkeenä voisi olla vaikka keitettyjä kasviksia tai lisäkesalaatti.
Pupujen ruuan voit syödä pihanurmella, jos tuota ehdottaisit
Kysyin jo, että eikö teitä pelota, että mitä heille tapahtuu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tekeepäs useasti. Minä syön lihapullia ja muusia 4 päivää putkeen. Sit lihamakaroonilaatikkoo yhtä pitkään. Toisinaan pekonia
Salaattia ostin, mutta homehtui jääkaappiin
Pakko varmaan tehdä kun on ylimääräisiä suita ruokittavana.
Nam! Oikein hyvää ja monipuolista ruokaahan siellä on. Kyllä mulle vaan todellakin kelpaisi ja olisin hyvin kiitollinen jos joku mua hyvää hyvyyttään noin passaisi.
Kai vielä saatte porsaankyljyksiä ja voissa paistettua naudan piffiä.. Muusin kanssa. Ja voihan sitä hieman kasviksiakin keitellä. Muistakaa olla kiitollisia ruoasta.
Kävisin muualla ruokailemassa. Karseita safkoja se duunaa.
Normi kotiruokaahan tuo on. Älä kitise
Vierailija kirjoitti:
Kävisin muualla ruokailemassa. Karseita safkoja se duunaa.
Joo ja anoppi mukaan.
Voisitte olla hotellissa koko ajan.
No lähde pois jos ei kelpaa.