Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.
Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania.
Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Miehet hyötyy avioliitosta enemmän. Naiselle se on lähinnä työleiri. On mukavaa, kun ei ole mitään ankeaa ja kitisevää vapaamatkustajaa käyttämässä hyväksi.
Lähde väitteelle, mielellään luotettavasti vertaisarvioitu
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ne miehet eivät halukaan vain p*llua.
Ihan sama, miten ristiriitaisesti miehiä mollataan, uppoaa av mammoihin aina.
Joo, tärkeintä on haukkua miehiä.
Kelatkaa... onnelliset, eronneet naiset eikä niillä ole muuta tekemistä elämässään kuin viettää aikaa vauva-palstalla haukkumassa miehiä.
Kyllä nyt se onnellisuus näkyy
Yhtä hauskaahan tää on kuin se kun miehet haukkuu naisia saunailloissaan ja ryyppyporukoissaan. Naiset ei vaan tunne tarvetta tuppautua sinne kuuntelemaan, vaan antaa miesten päästellä höyryjä rauhassa.
Ei sinuakaan kukaan tänne pakota.
Vierailija kirjoitti:
Koska miesvauvat haluavat perseen pyyhkijän, mutta älykäs nainen ei toiste lanke
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno yleistämistä taas. Ihmiset haluavat erilaisia asioita sukupuolestaan riippumatta. Joku haluaa uuden parisuhteen, avioliiton, ehkä lisää lapsia, yhteenasumaan tai ei mitään näistä.
Tilastot osoittavat, että miehet muuttavat keskimäärin yhteen uuden kumppanin kanssa eron jälkeen nopeammin kuin naiset.
Tottakai ne niin tekee kun se uusi on aina katsottuna ennenkuin edellisestä pystyy eroamaan.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä teettää edelleen kotityöt ja lastenhoidon naisilla ja valittaa seksin vähyydestä, vaikka sitä olisi säännöllisesti. Omassa kodissa voi nauttia omasta elämästä ja ottaa miehestä ilo irti, kun itselle sopii. Itselleni avoliitto ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, jos löytyy vaan oikeanlainen mies.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
ne ei jaksa passata niitä tyhmiä ukkoja
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi olla ihan hiljaa siitä mitä miehet (muka) haluaa. Ei naisilla ole oikeus kommentoida kuin omaa tekemistään.
Sama kun miehet puhuisi abortin vaikutuksista.
Mutta puhdasta miesvihaa ja feministien kokoontumisajo tämäkin ketju on. Mitä törkeämmin miehiä haukutaan, sen enemmän tykkäyksiä. Huomaa kyllä ettei työt paina naisia, sen verran sakeaa settiä ollut jo tuntien ajan.
Eikö meillä olekaan sanamvapautta 😢. Olet hirveä fazisti kun kannatat naisten vaientamista.
On toki, itsestänne. Kertokaa aivan vapaasti mitä itse haluatte, mutta ette te oikein voi miesten puolesta puhua.
Onpa noiden kommelluksia saanut todistaa, joten hyvin niistä voi puhuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta. Ero on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta.
Itse olen poikkeuksetta vaan köyhtynyt. Eron jälkeen on jäänyt enemmän (ihan itse tienattua) rahaa käyttöön.
Mies tulee kalliiksi jo ihan ruuankin suhteen, ei niille samat safkat kelpaa.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Joo ei samaa virhettä pidä toistaa ; ei koskaan miestä omaan asuntoon.
Miehet jo tottuneet että piika kotona niin suoraan seuraavan naisen kotiin.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Mies saa naisesta kotitöiden ja lasten hoitajan, seksiä, seuraa ja äidillisen henkisen tuen jolle kiukutella ilman filtteriä. Monille miehille sosiaalinen kanssakäynti = vittuilu, joten nainen voi olla ainoa "pehmeä" kontakti tai ainoa läheinen ylipäätään.
Mitäköhän nainen saa, Suomessa ei rahaakaan :D
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.
Siinähän on ulosmitattu ne miehen puitteet oikeuslaitoksen avustuksella :D
Suomessa käytännössä kaikki naiset käyvät töissä. Tällainen kommentti paljastaa jäätävän sovinismin: mies on luullut naisenkin rahoja omikseen ja järkyttyy, kun erossa nainen saakin oman osuutensa puitteista, joita on rakentanut yhdessä miehen kanssa. Kauhea vääryys kun kaikki hyöty ei kuulunutkaan yksin muehelle!
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hyötyy avioliitosta enemmän. Naiselle se on lähinnä työleiri. On mukavaa, kun ei ole mitään ankeaa ja kitisevää vapaamatkustajaa käyttämässä hyväksi.
Joo, nainenhan ei hyödy taloudellisesti parisuhteesta ehei, unohdetaan nyt todellisuus tässä.
Naisen talous huononee parisuhteessa.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.
Siinähän on ulosmitattu ne miehen puitteet oikeuslaitoksen avustuksella :D
Suomessa käytännössä kaikki naiset käyvät töissä. Tällainen kommentti paljastaa jäätävän sovinismin: mies on luullut naisenkin rahoja omikseen ja järkyttyy, kun erossa nainen saakin oman osuutensa puitteista, joita on rakentanut yhdessä miehen kanssa. Kauhea vääryys kun kaikki hyöty ei kuulunutkaan yksin muehelle!
Naiset tekee pätkätöitä ja lomailevat ison osan ajastaan miehen rahoilla.
Miehet on
#miesvihanäkyväksi
Miesasiamies alkoi ystävällisesti nostaa ketjua. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta. Ero on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta.
Itse olen poikkeuksetta vaan köyhtynyt. Eron jälkeen on jäänyt enemmän (ihan itse tienattua) rahaa käyttöön.
Mies tulee kalliiksi jo ihan ruuankin suhteen, ei niille samat safkat kelpaa.
Sitä rahaa jää enempi kun ei tarvitse maksaa miehen mielitekoja. Mihinkään töihin ne ei jaksa mennä ja työpäivän aikana ei kotona liiku mikään. Mutta nalkuttaa miehet jaksaa ja vaatia palveluksia. Miehet on loppumaton rahareikä.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin joskus parikymppisenä "miehen" kanssa yhdessä. Olin päävastuussa ruuasta, pyykeistä, siivoamisesta, vuokrasta ja ihan kaikesta vielä silloinkin kun mies makasi kotona ja itse olin joko töissä tai koulussa. Kun tulin kotia niin mies oli just ja just päässyt sängystä ja teki aamupalaa itselleen...
Mies sitten pääsi kouluun samoihin aikoihin kun multa se loppui. Siinä vaiheessa mies oli sitä sitä mieltä että kotona olevan täytyy hoitaa kotihommat kokonaan ja pitää ns mies tyytyväisenä.
Oon kohta 40 ja silloin jo päätin ettei ikinä enää.
Mutta kait tuolla toisella oli ihan lokoisat oltavat.
tää just, että miehet menee siitä, mistä aita on matalin. Olin n 4 vuotta suhteessa, jossa mies tiskasi meidän kahden muutaman päivän tiskit tasan kerran.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ne miehet eivät halukaan vain p*llua.
Ihan sama, miten ristiriitaisesti miehiä mollataan, uppoaa av mammoihin aina.
Joo, tärkeintä on haukkua miehiä.
Kelatkaa... onnelliset, eronneet naiset eikä niillä ole muuta tekemistä elämässään kuin viettää aikaa vauva-palstalla haukkumassa miehiä.
Kyllä nyt se onnellisuus näkyy
Yhtä hauskaahan tää on kuin se kun miehet haukkuu naisia saunailloissaan ja ryyppyporukoissaan. Naiset ei vaan tunne tarvetta tuppautua sinne kuuntelemaan, vaan antaa miesten päästellä höyryjä rauhassa.
Ei sinuakaan kukaan tänne pakota.
Saunailta tai kavereiden kanssa vietetty aika on kyllä yleensä aivan vihoviimeinen paikka ja tilanne mitä kukaan haluaa pilata puhumalla naisista sanaakaan.
Silloin nautitaan, otetaan rennosti ja vietetään mukavaa aikaa. Sanaton sääntö ettei sitä pilata negatiivisilla aiheilla.
Vierailija kirjoitti:
Koska ex-miehen rahat on jo tilillä ja toisen kerran naimisiin mennessä on riski että erotessa tulee rahallisesti takkiin.
Buahhhah! Mun exä osti mut ulos naurettavan halvalla, mutta jos en olisi suostunut diiliin, lasten lapsuuden koti olisi mennyt myyntiin, koska exä ei olisi saanut lainaa maksaa mun todellista osuutta talosta. Toivon todella, että saa se tölli jää lapsille perinnöksi, koska tän seurauksena mun puolelta, koska lähdin niin pohjalta eron jälkeen, ei isoa perintöä ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
""Näin saatiin feministi vähättelemään tuloero-ongelmaa 🤣🤣🤣"
En ole feministi. Minulle sopii hyvii perinteiset roolit, jos mies esim. remontoi taloa tai tekee jotain muuta fyysistä työtä yhteisen elämän eteen. Olin myös kotiäitinä useamman vuoden, mutta elin omilla säästöilläni.
Elit säästöilläsi vuosia? Melkoiset tulot olleet jos olet maksanut 50/50 JA kerännyt säästöjä joilla elää vuosia.
#miesvihanäkyväksi