Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.
Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania.
Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi olla ihan hiljaa siitä mitä miehet (muka) haluaa. Ei naisilla ole oikeus kommentoida kuin omaa tekemistään.
Sama kun miehet puhuisi abortin vaikutuksista.
Mutta puhdasta miesvihaa ja feministien kokoontumisajo tämäkin ketju on. Mitä törkeämmin miehiä haukutaan, sen enemmän tykkäyksiä. Huomaa kyllä ettei työt paina naisia, sen verran sakeaa settiä ollut jo tuntien ajan.
Eikö meillä olekaan sanamvapautta 😢. Olet hirveä fazisti kun kannatat naisten vaientamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkaa ilmaisena piikana?
Ei nainen ilmainen ole, itseasiassa maksettu seksi ammattilaisen tulee miehille halvemmaksi
Jos seksi ammattilaisen kanssa maksaa sanotaan vaikka satasen kerta, niin minun mieheni pitäisi maksaa pelkästään seksistä kuussa noin 1600 euroa.
Itse elätin opiskelijamieheni, jolta oli opintotukikuukaudet loppuneet, kokonaan. Elatus loppui ja mies lensi pihalle, kun petti minua opiskelijabileissä. Siinä oli kyllä miehelle tosi kallis pano, vaikkei sekään nainen siitä häneltä laskuttanut senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi olla ihan hiljaa siitä mitä miehet (muka) haluaa. Ei naisilla ole oikeus kommentoida kuin omaa tekemistään.
Mutta puhdasta miesvihaa ja feministien kokoontumisajo tämäkin ketju on. Mitä törkeämmin miehiä haukutaan, sen enemmän tykkäyksiä. Huomaa kyllä ettei työt paina naisia, sen verran sakeaa settiä ollut jo tuntien ajan.
Lomallahan tässä ollaan, höpsöliini!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miesten jutut on ollut vain asiallisia.
Tyypillinen ketju palstalla.
Aloituksessa esitetään väitteitä ilman mitään totuuspohjaa. Naiset tarraavat niihin kuin hukkuva ja alkaa rakentelemaan miehiä haukkuvia "perusteluja" miksi näin on.
Solvaavat viestit keräävät tykkäyksiä ja lisää haukkumaviestejä. Jos joku mies reagoi, alkaa myllytys häntä vastaan, mennään henkilökohtaisuuksiin.
Klassinen esimerkki naisten runkkuringistä.
Nämä naiset ovat siis omien sanojensa mukaan hyväpalkkaisissa töissä, esihenkilöasemassa, johtajia, jne, ja lähes poikkeuksetta myös niiden "omat puolisot" (heh) saa runtua. Ja silti heillä on aikaa olla palstalla 07-23, haukkumassa miehiä.
Jännä juttu
Ihmiset on ehkä ylipäätään nykyään huonommin sopeutuvia yhteiseloon ja kompromisseihin muutenkin. Eikä heitä kiinnosta muodon vuoksi pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta. Ero on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta.
Itse olen poikkeuksetta vaan köyhtynyt. Eron jälkeen on jäänyt enemmän (ihan itse tienattua) rahaa käyttöön.
Mies tulee kalliiksi jo ihan ruuankin suhteen, ei niille samat safkat kelpaa.
Mieshän ne safkat maksaa. Ja mites toi sun logiikka menee, selvästikään sulle ei kelvannu samat safkat kuin miehelle 🤭
Näin päättelit mistä, tunnet siis nämä tyypit? Sulta puuttuu jotain joko lukutaidosta tai luetun ymmärtämisestä. Ei mulle ole ikinä kukaan mies mitään tarjonnut.
Ne on tulleet mun luo kun on omat rahat loppunut. Luuletko että ne jaksoi ikinä kokata, saati että olisivat ruuat kustantaneet? Mä kyllä voin vetää sitä (ostamaani) salaattia ja raejuustoa, mutta luuletko että mies ei ala kitisemään jos ei ole muuta tarjolla. No tee itte mitä haluat. Ainiin, sä kitiset mieluummin.
Musta on jotenkin outoa kun tätä aina väitetään ja tosiaan mitään eriäviä omakohtaisia kokemuksia ei uskota.
Sun omakohtaisella kokemuksella ei kerrota mitä "miehet" tekee tai ajattelee. Ymmärtänet sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.
Eihän tuosta ole mitään näyttöä. Toki ihmisillä on subjektiivisia kokemuksia lähipiiristään, mutta ne eivät ole edustavia otoksia - mielipiteitä riittää.
https://www.hs.fi/perhe/art-2000009803583.html
"Tutkimusten mukaan miehet hakeutuvat eron jälkeen uusiin liittoihin naisia useammin"
Kenen kanssa ne menee uuteen liittoon? Toisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ne miehet eivät halukaan vain p*llua.
Ihan sama, miten ristiriitaisesti miehiä mollataan, uppoaa av mammoihin aina.
Joo, tärkeintä on haukkua miehiä.
Kelatkaa... onnelliset, eronneet naiset eikä niillä ole muuta tekemistä elämässään kuin viettää aikaa vauva-palstalla haukkumassa miehiä.
Kyllä nyt se onnellisuus näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö meillä olekaan sanamvapautta 😢. Olet hirveä fazisti kun kannatat naisten vaientamista.
On toki, itsestänne. Kertokaa aivan vapaasti mitä itse haluatte, mutta ette te oikein voi miesten puolesta puhua.
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on ollut noin keskimääräisesti hyvä palvelu kotona, ja kumpi on noin keskimääräisesti toiminut palvelijan roolissa?
Ei päde kaikkiin tapauksiin, mutta ensimmäisenä tuo nyt tulee mieleen.
Vaimolla varmaankin. Tekosyynsä: epäsäännöllisten työaikojen matalapalkkatyö.
Aina on juuri sopivasti perheen iltahommien aikaan töissä ja aamuisin ei vapaillaan sitten vätysperseyttään viitsikään tehdä oikein mitään.
Pakkohan tätä palettia on itsekseen pyörittää kun ei lapsia voi oman onnensa nojaankaan jättää.
Nuorille miehille: jos yhtään mahdollisesti perheytyminen kiinnostaa, niin ehdottomasti 8-16 ammatissa oleva nainen. Tämmöinen aikataulusekoilu ja vastuunpakoilu on aivan totaalisen perseestä. Aikuista ihmistä saa patistella tekemään edes jotain perheensä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä teettää edelleen kotityöt ja lastenhoidon naisilla ja valittaa seksin vähyydestä, vaikka sitä olisi säännöllisesti. Omassa kodissa voi nauttia omasta elämästä ja ottaa miehestä ilo irti, kun itselle sopii. Itselleni avoliitto ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, jos löytyy vaan oikeanlainen mies.
Suurin osa naisista maksattaa edelleen kaiken miehellä ja odottaa silti, että mies tekee 60 % naisenkin kotitöistä niiden kotitöiden lisäksi, jotka mies tekee 100 %:sti.
Miksi valtaosa teistä miehistä kertoo silti haikailevansa kotirouvien perään? Jokaikinen kerta kun miehiltä kysytään unelmanaisista melkolailla kaikki päätyy kuvailemaan joko sokerideittiä tai kotirouvaa eli naisia ketkä ovat riippuvaisia miehen rahoista. Selittäkää!
Lähde tuolle väitteelle, mielellään luotettava ja vertaisarvioitu
Vierailija kirjoitti:
Koska ex-miehen rahat on jo tilillä ja toisen kerran naimisiin mennessä on riski että erotessa tulee rahallisesti takkiin.
Entäs ne tuntemani naiset, jotka ovat ensin elättäneet miehensä ja eron jälkeen maksaneet vielä tasinkoa. Kenen rahat heillä on tilillä? Omansa?
Nämä naiset eivät enää halua uutta miestä nurkkiiinsa sotkemaan ja syömään. Eivätkä ota enää turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ketju palstalla.
Aloituksessa esitetään väitteitä ilman mitään totuuspohjaa. Naiset tarraavat niihin kuin hukkuva ja alkaa rakentelemaan miehiä haukkuvia "perusteluja" miksi näin on.
Solvaavat viestit keräävät tykkäyksiä ja lisää haukkumaviestejä. Jos joku mies reagoi, alkaa myllytys häntä vastaan, mennään henkilökohtaisuuksiin.
Klassinen esimerkki naisten runkkuringistä.
Nämä naiset ovat siis omien sanojensa mukaan hyväpalkkaisissa töissä, esihenkilöasemassa, johtajia, jne, ja lähes poikkeuksetta myös niiden "omat puolisot" (heh) saa runtua. Ja silti heillä on aikaa olla palstalla 07-23, haukkumassa miehiä.
Jännä juttu
Me multitaskaillaan tässä 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa että joku hoitaa niiden huushollin ja lapset. Naiset haluaa hoitaa viimeinkin vain oman huushollinsa ja lapsensa.
Lähde väitteelle, mielellään luotettavasti vertaisarvioitu
#miesvihanäkyväksi
En voi kuin (naisena) puhua omasta puolestani. Kaikilla eron jälkeen tapailemallani miehillä on ollut jotain ihme säätöjä, kenellä lastensa äidin, sukunsa tms kanssa. En vaan jaksa löytää itseäni keskeltä tollasia, kun ei ole mitenkään pakko. Eli elän (myös taloudellisesti) itsenäisesti ja hyvää elämää, en tartte ongelmia elämääni jo lähtökohtaisesti, vaikka ymmärränkin, että elämässä voi tulla eteen kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkaa ilmaisena piikana?
Ei nainen ilmainen ole, itseasiassa maksettu seksi ammattilaisen tulee miehille halvemmaksi
Ja koska miehet ajattelevat naisia enemmän exceleitä ja rahaa, miehet eivät halua enää sitoutua eikä Suomeen synny vauvoja. Jes.
Miksi naiset eivät ole aktiivisempia ja tavoitteellisempia ammatti- ja urasuunnittelunsa kanssa, jos on selvää että oman nettovastuunsa kantaville naisille on kysyntää?
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhde on naiselle rasite, mies puolestaan hyötyy siitä.
Lähde väitteelle, mielellään luotettavasti vertaisarvioitu
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ne miehet eivät halukaan vain p*llua.
Ihan sama, miten ristiriitaisesti miehiä mollataan, uppoaa av mammoihin aina.
Joo, tärkeintä on haukkua miehiä.
Kelatkaa... onnelliset, eronneet naiset eikä niillä ole muuta tekemistä elämässään kuin viettää aikaa vauva-palstalla haukkumassa miehiä.
Kyllä nyt se onnellisuus näkyy
Tässä ketjussa on kyllä toisinpäin, kun olen tätä lueskellut. Joku tomera miesasiamies, joka ei varmasti ole minkäänlaisessa suhteessa ahkerasti kommentoi.