Hyvä huulirasva joka auttaisi kuiviin huuliin?
Monenlaista oon kokeillut, mutta vaikutus on useimmiten päinvastainen.
olen miettinyt 8 hour huulirasvaa onkohan hyvä?
Kommentit (71)
Munkens Bisalva ja nimenomaan se versio, joka on huulirasvatuubissa, ei se lasipurkissa oleva. En tiedä, mikä ero niissä on, mutta minun mielestäni tuubiversio suojaa huulia paremmin.
Ehdottomasti paras on Elizabeth Ardenin 8 hour balm ja nimenomaan se purkissa oleva, ainoa mikä oikeasti auttaa.
La Roche-Posay Cicaplast huulivoide apteekista.
Bevita R apteekista, edullinen, riittoisa ja silti todella hyvä. Mulla kuivuu huulet lääkkeen takia tosi paljon ja monet tuotteet kahlannut läpi. Jättää vielä nätin kiillonkin huuliin. Bepanthenkin on hyvää tavaraa mutta paljon kalliimpaa.
Alle hydrocortison ja päälle rasvainen perusvoide. Jos huulet ovat oikeasti kuivat. Myös valkovaseliini.
Carmex. En ole vuosiin käyttänyt muuta, miehelläni sama juttu. Pari kolme kertaa päivässä kun lisää niin riittää.
Munkens bisalva pysyy huulissa kauemmin ja toimii paremmin kuin pelkkä vaseliini.
Mehiläisvahahuulirasvaa myydään kaikissa luontaistuotekaupoissa, nettiapteekeissa.
Kyllä Blistex on ainoa joka mulla auttaa.
Acon huulirasvaa kokeilin, melko perinteinen, ei kyllä juuri auta.
Blistex on paras, jo tutkimuksissakin. Se auttaa myös sormienpäiden kipeisiin haavoihinkin..
Vierailija kirjoitti:
Bepanthen.
Tämä. Ei kannata edes harkita muuta.
Punainen Bepanthen. Muilla joudun rasvaamaan useita kertoja päivässä, tällä riittää aamuisin ja iltaisin. Mulla kuiva iho.
Vaseliini.