Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain harvat käyttää skanneria prismassa, miksi?

Vierailija
02.01.2025 |

Nautitteko siitä jonottelusta ja tuotteiden edes takaisin lappaamisesta? 

Kommentit (447)

Vierailija
181/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asiakas enkä kassa. 

Nautitko asiakkaan tuotteiden turhasta siirtelystä?

Minä TYÖLLISTÄN ihmisiä, erityisesti naisia. Onko sinulla unohtunut tuo, vaikka toisaalla meuhkaat kovaan ääneen työttömistä? 

Sinä työllistät ihmisiä viemällä rahaa kauppaan, et siirrättämällä tuotteita hihnalta toiselle.

Vierailija
182/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, että epäillään varkaudesta. Ihmetyttää miksi kukaan käyttäisi.

Miten helvetissä nuo liittyy skannailuun?

Se liittyy nimenomaan siihen skannailuun. Palvelukassalla harvemmin epäillään tuliko kaikki piipattua.

Ihan yhtä harvoin kuin IP-kassallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se liittyy nimenomaan siihen skannailuun. Palvelukassalla harvemmin epäillään tuliko kaikki piipattua.

Eli aika usein.

Vierailija
184/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei todellakaan ole mitään salattavaa tai pelättävää kun skannailen. Mut voi satunnaistarkastaa ihan milloin vain, ei pelota. Ihmettelen miten joitain noin kauheasti epäilyttää. Onko taustalla se että itse varastaisi niin kuvittelee muidenkin tekevän samaa? 

Vierailija
185/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että prismassa asiakkaiden keski-ikä on 70-vuotta. Eivät osaa käyttää itsepalvelukassoja eikä siellä voi maksaa 10 pennisillä.

Voi kulta pieni, 10-penniset jäivät historiaan v 2002. Et ole tainnut raukka edes sellaista nähnyt eläessäsi. Ole huoleti, et taida tuollaisella järjen käytöllä itse edes nähdä 70-vuotispäiviäni.

Vierailija
186/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei todellakaan ole mitään salattavaa tai pelättävää kun skannailen. Mut voi satunnaistarkastaa ihan milloin vain, ei pelota. Ihmettelen miten joitain noin kauheasti epäilyttää. Onko taustalla se että itse varastaisi niin kuvittelee muidenkin tekevän samaa? 

Ei se ole pelottavaa. Vittumaista vaan.

Vierailija
187/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ala tekemään kaupan työntekijöiden tehtäviä, koska minä en saa siitä palkkaa. Haluan jättää työt kaupan työntekijöille, että heille riittää töitä.

Vierailija
188/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aika usein.

Eli se ei siis liity millään tapaa skannailuun.

Vierailija
189/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ala tekemään kaupan työntekijöiden tehtäviä, koska minä en saa siitä palkkaa. Haluan jättää työt kaupan työntekijöille, että heille riittää töitä.

Et siis hae itse tuotteita hyllystä tai pakkaa kassalla ostamiasi tuotteita?

Vierailija
190/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa skannerit. Tuntisin olevani katseen alainen ja lähtökohtaisesti mun kuviteltaisiin yrittävän varastaa. Siksi maksan ihmiskassalla.

Olet sitä kassalla jos kassa mokaa ja et huomaa olet myös 

Lasken aina n. kympin tarkkuudella mitä mun ostoskori maksaa ja kerran ihmettelin että meni alakanttiin mun laskelma ja kotona tarkistin niin kassa oli ottanut yhden oluen hinnan kun oli 8 päkki. En lähtenyt valittamaan. Ja kerran jätti ottamatta kokonaan 24 päkin hinnan. Sanoi ettei tarvi hihnalle nostaa, hän ottaa sen hinnan täältä. Ei ollutkaan ottanut. Tunsi kyllä itsensä varkaaksi kun huomattiin ulkona muttei palattu takaisin. 

Vierailija
191/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aika usein.

Varkaaksi epäily liittyy IP-kassaan ja skannailuun. Ei luomukassaan.

Vierailija
192/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aika usein.

Varkaaksi epäily liittyy IP-kassaan ja skannailuun. Ei luomukassaan.

Ei liity millään tapaa siihen. Varkaaksi epäilty otetaan kiinni ja tarkistetaan vartijoiden toimesta ihan riippumatta siitä mitä maksutapaa tai kassaa hän käyttää tai on käyttämättä.

Vierailija
193/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asiakas enkä kassa. 

Nautitko asiakkaan tuotteiden turhasta siirtelystä?

Minä TYÖLLISTÄN ihmisiä, erityisesti naisia. Onko sinulla unohtunut tuo, vaikka toisaalla meuhkaat kovaan ääneen työttömistä? 

Sinä työllistät ihmisiä viemällä rahaa kauppaan, et siirrättämällä tuotteita hihnalta toiselle.

Jos teen kassahenkilön työt, ei häntä silloin tarvita. 

Vierailija
194/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa skannerit. Tuntisin olevani katseen alainen ja lähtökohtaisesti mun kuviteltaisiin yrittävän varastaa. Siksi maksan ihmiskassalla.

Olet sitä kassalla jos kassa mokaa ja et huomaa olet myös 

Lasken aina n. kympin tarkkuudella mitä mun ostoskori maksaa ja kerran ihmettelin että meni alakanttiin mun laskelma ja kotona tarkistin niin kassa oli ottanut yhden oluen hinnan kun oli 8 päkki. En lähtenyt valittamaan. Ja kerran jätti ottamatta kokonaan 24 päkin hinnan. Sanoi ettei tarvi hihnalle nostaa, hän ottaa sen hinnan täältä. Ei ollutkaan ottanut. Tunsi kyllä itsensä varkaaksi kun huomattiin ulkona muttei palattu takaisin. 

Mä oon käynyt maksamassa kotona huomaamani virheen. En kaupan vuoksi, vaan itseni. Kirottu moraalini.

Vierailija
195/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei mulla ole mitään ongelmia ja edestakaisin lappamisia ollut vaikken ole koskaan käyttänyt mitään skannereita. Einstein aikoinaan totesi, että ihminen pyrkii tekemään helpoista ja yksinkertaisistakin asioista mahdollisimman vaikeita. Kannatan vanhan liiton meininkiä ja jos olisi pelkkä käteinen käytössä, niin ihmisillä olisi enemmän töitä ja kaikilla olisi muutenkin mukavampaa. Onneksi tämä digihössötys tulee äkkiä tiensä päähän.

Vanhan liiton? Ai että tiskiltä pitäisi tilata kuten Alkossa oli kasarilla?

Käytä sinä vain sitä skannerisia, mutta älä vingu muiden halusta elää simppelimmin.

Vierailija
196/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän kannata stressata siitä, että teitä epäillään varkaiksi kapulan käytön takia. Kun astut kauppaan, olet aina potentiaalinen varas, myös työntekijänä. Meille työntekijöillekin tehdään satunnaisia poistumistarkastuksia kun lähdemme töistä kotiin.

Vierailija
197/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skanneri? SIis sellainen härveli, joka otetaan mukaan kaupan ovella ja skannaillaan vähitellen, kun ostoksia kertyy? Vai siis itsepalvelukassa? Mitähän aloittaja yrittää kysyä?

Käytän itsepalvelukassoja aina, kun voin. Tuollaista käsiskannerihärveliä en ole jaksanut kokeilla, ehkä pitäisi.

Vierailija
198/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teidän kannata stressata siitä, että teitä epäillään varkaiksi kapulan käytön takia. Kun astut kauppaan, olet aina potentiaalinen varas, myös työntekijänä. Meille työntekijöillekin tehdään satunnaisia poistumistarkastuksia kun lähdemme töistä kotiin.

Mulle ei tehdä tarkastuksia. Mutta en käytäkkään noita "pikakassoja".

Vierailija
199/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen välillä niin ajatuksissani ja käyn kaupassa autopilotilla, että hyvin saattaisi joku asia jäädä täysin vahingossa skannaamatta. Tai tuotteita vaihtaessani unohtuisi poistaa joku tuote. Mitä sitten tapahtuu, jos skannauksessa on jäänyt jotain skannaamatta. Saan syytteen näpistelystä? Rikesakon?  Ei kiitos, ei ole varaa kumpaakaan.

On helpoin kerätä tuotteet kärryyn ja antaa kassahenkilön hoitaa asia. Hänelle maksetaan siitä.

Vierailija
200/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa riittää kyllä töitä esim. hyllytystä, tilaamista, verkkotilausten keräämistä jne. vaikkei kassalla istuisikaan niin montaa ihmistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä