Vain harvat käyttää skanneria prismassa, miksi?
Nautitteko siitä jonottelusta ja tuotteiden edes takaisin lappaamisesta?
Kommentit (447)
Voisitteko skannailijat ystävällisesti skannailla jossain siten, että ette estä muita ostoksilla olijoita saamasta tuotteita hyllyistä? Ihan hiton ärsyttävää yrittää mennä ottamaan jotain jugurttipurkkia, kun edessä on mammeli skannaamassa sata eri tuotetta ennen kuin hän suostuu siitä siirtymään muualle.
Toivottavasti häviäisivät koko skannerit. Oli kaupassakäynti ennen paljon nopeampaa, kun ei tarvinnut jonottaa hyllyn viereen päästäkseen.
Mie skannailen joka kerta ite. Vihaan kassalla jonottamista ja ostosten pakkaamista hihnan päässä. Eikä mua haittaa ne satunnaiset tarkastusskannaukset, ei niitä nyt niin usein tule. Mun mielestä tässä itsepalveluskannauksessa ei oo yhtään huonoa puolta.
Näyttää niin rikolliselta hommalta, että en todellakaan halua sekaantua.
Paras keksintö aikoihin, ostosten teko sujuu rauhassa ilman kassajonoja.
Vierailija kirjoitti:
Mie skannailen joka kerta ite. Vihaan kassalla jonottamista ja ostosten pakkaamista hihnan päässä. Eikä mua haittaa ne satunnaiset tarkastusskannaukset, ei niitä nyt niin usein tule. Mun mielestä tässä itsepalveluskannauksessa ei oo yhtään huonoa puolta.
No tillooppa ostokses pihhaan asti, ei tarvihe ees lähtee kylille. Tiet kaikille palaveluksen, myös muille kaupassaolijoille, kun et ou muihen tiellä pökköilemässä.
Joskus pari kertaa kokeilin. Siinä tulee aina vähän se, että mitenkäs tämä nyt menikään ja pitäisi tietysti tehdä enemmän että se jäisi selkärankaan. Sitten on asioita joiden kanssa voi tulla ongelmia siinä ja muuta, ei vaan jaksa ja menen normikassalle.
Oisin kerran kokeillut,mutta ilman skorttia ei onnistu