Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain harvat käyttää skanneria prismassa, miksi?

Vierailija
02.01.2025 |

Nautitteko siitä jonottelusta ja tuotteiden edes takaisin lappaamisesta? 

Kommentit (447)

Vierailija
401/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan joskus itsepalvelukassalla jos minulla on maksimissaan muutama ostos ja on kiire. Muuten en. Käyttääkö muka joku itsepalvelukassaa jos on kärryllinen tavaraa? En itse käytä, koska en ole töissä siellä! Se on työtä, haluan rentoutua ja kassahenkilö saa tehdä työn puolestani. Ahdistaa se kun pitää etsiä niistä tuotteista viivakoodit, joita ei aina heti edes löydy! Hirveä homma!

Minä en edes käy kaupassa, jos on kiire. Osaan suunnitella kulkureittini ja ostokseni niin, että kauppakäynnille on riittävä aika käyttää vaikka normikassaa.

Vierailija
402/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuni näköjään pompannut suosituksi.

Osa on näemmä taas niin ulapalla että sekoittaa skannerit ja itsepalvelukassojen käytön vaikkakin skannerin käyttäjät maksaakin ip kassalla.

Jotkut taas ovat niin kujalla että pelkäävät laittavansa tuotteen pussiin ilman skannausta? Onko nämä nyt niitä henkilöitä jotka unohtavat lapsensakin ostoskärryyn kun lähtevät kaupasta?Vai niitä jotka kusee kenkäkaappiinsa?

Sulla on skanneri toisessa kädessä, otat tuotteen toiseen käteen "PIIP" ja asetat tuotteen pussiin. Skanneri on tarkoitettu normaaleja ruokaostoksia varten, jos haluat ostaa seiskavitosenviemärimuhvintiivistesarjan niin voi hyvinkin olla ettei skanneri sitä löydä mutta kaikki elintarvikkeet jne. Se löytää. 

Ja mitä tulee näihin satunnais tarkastuksiin niin se kestää yleensä n.15-20sekunttia kun myyjä sattuman varaisesti skannaa muutaman tuotteesi ja tarkistaa kuitilta. Ei ainakaan me

Mitähän extraa Prisma sinulle maksaa kun noin kovasti promoat näitä skannereita  ja ip- kassoja. On niin läpinäkyvää että. Enää ei henkilökunta näköjään päivitä Facebookia,nyt maksua vastaan on uudet jutut. Älkää nyt siellä sahatko omaa oksaa,ei kai niitä tunteja ylimääräisiä kellekään anneta.  Ja en käytä skanneria enkö ip-kassoja . Vaikka kuinka painostat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassatyöskentely aiheuttaa kassoille tuki- ja liikuntaelinvammoja. Esimerkiksi olkapää joutuu kovalle koetukselle ja voi ranteetkin kipeytyä. Jos siis käyttää palvelukassoja, niin samalla aiheuttaa välillisesti kassamyyjälle rasitusvammoja ja se taas lisää yhteiskunnan kuluja, kun niitä pitää hoitaa sairauslomilla ja kirurgisesti :D

Siksi he vaihtavat paikkaa,välillä oikealle ja välillä vasemmalle.

Vierailija
404/447 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän extraa Prisma sinulle maksaa kun noin kovasti promoat näitä skannereita  ja ip- kassoja. On niin läpinäkyvää että. Enää ei henkilökunta näköjään päivitä Facebookia,nyt maksua vastaan on uudet jutut. Älkää nyt siellä sahatko omaa oksaa,ei kai niitä tunteja ylimääräisiä kellekään anneta.  Ja en käytä skanneria enkö ip-kassoja . Vaikka kuinka painostat. 

Minulle ei prisma ei maksa mitään extraa, tykkään nostattaa hyviä asioita joita ihmiset eivät tiedä. Sinäkin tunnut pelkäävän sitä kuollaksesi, aivan kuten monet muutkin kaltaisesi lampaat. Änkytetään jostain työllistävästä vaikutuksesta vaikka todellisuudessa ei edes tiedetä kuinka tuo värkki toimii.

Vierailija
405/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako täällä kukaan,jo 90-luvun lopulla oli pääkaupungin joissain S- kaupoissa näitä skannaus juttuja. Muistan asiakkaana hyvin,mutta sitten yhtäkkiä katosivat. Mikä lienee ollut silloin syy? 

Vierailija
406/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä jos on isot ruokaostokset, useampia kasseja niin kuin helposti viisihenkisessä perheessä on. Ei tarvi kun kerran laittaa ostokset kassiin eikä enää nostaa hihnalle ja taas kassiin. Siitä kätevä. Säästää vaivaa ja aikaa.

Usein tosin ostan ruokaostokset lähempää s- marketista eikä siellä skanneria ole. Pienillä ostoilla menen Prismassakin kassalle.

Vierailija
407/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muilla on muistihäiriö, mennään kassalle ettei vaan syytetä varastamisesta koska ei joka tuotetta muisteta skannata ja välillä laitetaan paketti takaisin hyllyyn ja otetaankin toisenlainen.

Vierailija
408/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä muilla on muistihäiriö, mennään kassalle ettei vaan syytetä varastamisesta koska ei joka tuotetta muisteta skannata ja välillä laitetaan paketti takaisin hyllyyn ja otetaankin toisenlainen.

Se on vaan niin helppoa ottaa se tuote hyllystä,laittaa ostoskärryyn mitä tarvitsee, ja sen kummemmin miettimättä laittaa ostokset kassahihnalle ,maksaa ja laittaa ne ostokset  kassiin ja lähtee pois. Helppoa ja mukavaa.  Ei yhtään monimutkaista toimia noin. Mutta kukin tavallaan ,minulle sopii noin oikein hyvin.

Vierailija
409/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut asian näin että, jonottamalla kassalle omalta osaltani turvaan työntekijän paikan kyseisessä paikassa. Ja useinpa ihmiset jonottaa myös skannerille. 

Vierailija
410/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikilla ei ole sitä siihen vaadittavaa etukorttia !!!! Sen pitäisi toimia ilman sitä, sitten voisin kokeilla sitä. Ja yleensä käytän itsepalvelukassoja. Sen voi tehdä itsekin. Mut o se kumma, ku siihen ei voi laittaa käteistä rahaa, et vaan pankkikortti käy..........

Vierailija
411/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupoissa automaattikassat on naurettavia. Eipä niitä oikein muilla kun HM:llä ole näkynyt. 

Vierailija
412/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatekaupoissa automaattikassat on naurettavia. Eipä niitä oikein muilla kun HM:llä ole näkynyt. 

Vaatekaupoissa haluan palvelua. Sanoin sen hm myyjällekin kun tyrkytti itsepalvelukassaa. 

Vierailija
413/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin Zarassa, oli vain itsepalvelukassat. Piti itse irrottaa hälytinkin. Piti pyytää apua.

Vierailija
414/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun menen, niin sitten on jokin poikkeus, jota ei voi enää skannata itsepalvelukassalla kuten alelaputetut tuotteet. Siihen saa sitten myyjän ripitykset ja känätykset päälle. Jatkossa siis vain normikassalle, niin pääsee niin paljon helpommalla.

Vierailija
415/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin Zarassa, oli vain itsepalvelukassat. Piti itse irrottaa hälytinkin. Piti pyytää apua.

Sait varmaan alennusta hinnasta kun palvelit itseäsi ?

Vierailija
416/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, että kassaneidit jää työttömäksi? Moni parikymppinen opiskelijanainen tienaa prisman kassalla jotta varaa opiskella 👍

Vierailija
417/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako täällä kukaan,jo 90-luvun lopulla oli pääkaupungin joissain S- kaupoissa näitä skannaus juttuja. Muistan asiakkaana hyvin,mutta sitten yhtäkkiä katosivat. Mikä lienee ollut silloin syy? 

Itse käytin Hyrylän S-marketissa, mutta poistuivat aika nopsaan käytöstä.

Vierailija
418/447 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy prismassa.

Vierailija
419/447 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scanneri palvelu on aivan perseestä, prismojen hyllyjen välissä scannaavat ihmiset töröttävät hyllyjen edessä minuuteja joten ostosten lappaaminen kärryyn tai koriin on hidastunut entisestään koska hyllyjen välissä töröttävät asiakkaat tukkivat käytävät. aina surkea keksintö ja auttaa niinkuin mihin asiaan?

Vierailija
420/447 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suostun käyttämään kauppojen itsepalvelukassoja ja skannereita heti kun maksavat mulle siitä. Mähän sen työn teen ja säästän niiltä myyjän palkasta. -5% loppusummasta olisi ok.

Niin kauan kun eivät maksa mulle niin käytän kaupan palvelua josta olen siis hinnoissa maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi