Olen niin ihastunut varattuun mieheen!!!
Tapahtui täysin vahingossa ja yllättäen, en edes tiennyt ensin että on varattu. On kuulemma myös ihastunut minuun, mutta ei aio tehdä mitään koska seurustelee.
Viestittelee silti aina juuri sellaisin välein, että juuri kun olen ehtinyt unohtaa hänet niin tulee tosi suloista viestiä.
Miksi, siis miksi, toinen tekee noin? Kun asiasta ei tule mitään niin miksi silti roikottaa?
Kommentit (71)
Ai ihanaa viestittelyä mieheltä joka seurustelee..? No eipähän kuulosta kovin ihanalta mieheltä ja ei kovin luotettavalta.
Ap unohda hömppä. Ei noista varatuista seuraa saa kuin hauskan pitoon. Pian särjet sydämesi
Mun kaveri vamppas varatun miehen. Oli oikein pakkomielle hänestä.
No sai sen lopulta. Mies petti törkeästi parin vuoden päästä. Karma??
Mummokaan ei hyväksynyt pettämistä, hän oli sitä mieltä, että avioliitossa ollaan uskollisia ja jos ei siihen pysty, niin sitten ei olla avioliitossa. Hän oli muuten hyvin avarakatseinen ja ymmärsi inhimillisiä heikkouksia, mutta tässä hän oli ehdoton.
Mummo oli tavallinen kansannainen, jolla ei ollut tilaisuutta korkeampaan koulutukseen. Kauppakoulun käytyään hän meni työhön seurakunnan taloushallintoon, jossa oli koko työuransa. Kun äitini ja tätini olivat pieniä, mummo oli myös joitakin vuosia kotona ajan tavan mukaan.
Mummo oli naimisissa vaarini kanssa yli viisi vuosikymmentä. Vaari teki yrittäjänä korjausrakentamista ja kalusteasennuksia; myöhempinä vuosina hänellä oli kumppaneinaan veljensä ja tämän poika, siis isosetäni ja setäni.
Mummoa ja vaaria yhdisti luja kristillinen vakaumus, mutta he olivat myös yllättävän suvaitsevaisia isovanhempia ja ymmärsivät meidän nuorten kotkotuksia paremmin kuin äitini ja tätini.
"miksi hän tekee noin?"
Koska sinä sallit hänen tehdä noin. Ja koska sinä nautit siitä kun hän tekee noin.
Taas todistettu että varatut miehet kiinnostaa naisia eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ihastua saa, mutta mitä sen jälkeen ? Kaitset innoissasi hänen lapsiaan, siivoat hänelle jne
Normi elämää,kaitsee siis molempien lapsia, molemmat voi siivota.....
Ilmeisesti tuo kissanlihakeittokokemus ei sitten millään tavoin traumatisoinut mummoa, koska hän toimi koko elämänsä ajan noin vakaasti.
Olisi mukava kuulla mummosta enemmänkin, hänestä voisi moni varattujen miesten perään haikaileva ottaa oppia.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän voi. Saa sinulta huomiota ja ihailua vielä extrana parisuhteen päälle.
ihme beta poika. Itse panisin aptä.
Voi ei, olet tyttöparka täysin tuon miehen armoilla, etkä voi tehdä asialle itse mitään!
Mene vaikka lenkille moinenkin munahaukka, suhteen rikkoja!