Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ihastunut varattuun mieheen!!!

Vierailija
02.01.2025 |

Tapahtui täysin vahingossa ja yllättäen, en edes tiennyt ensin että on varattu. On kuulemma myös ihastunut minuun, mutta ei aio tehdä mitään koska seurustelee.

Viestittelee silti aina juuri sellaisin välein, että juuri kun olen ehtinyt unohtaa hänet niin tulee tosi suloista viestiä.

Miksi, siis miksi, toinen tekee noin? Kun asiasta ei tule mitään niin miksi silti roikottaa?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että mies uskoo pystyvänsä kaveruuteen, eikä näe tässä ongelmaa. Eikä siinä olekaan ongelmaa niin kauan kuin hänen tunteensa ovat sellaiset, että hän saa pidettyä toimintansa hallinnassaan ja jaksaa kotona olla läsnä puolisolleen. Nainen jolla ei ole parisuhdetta taas toivoo enemmän ja roikkuu sen vuoksi ikävässä välitilassa. Molemmat nauttivat tapaamisista tai muusta yhteydenpidosta, mutta naiselle on-off -tilanne aiheuttaa kärsimystä, kun taas mies saa siitä vähän lisäjännitystä elämäänsä.

Eikö se aiheuta kärsimystä kun tiedät että mies toimii noin? Tuskin olet ainoa? 

Vierailija
82/82 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla ap:n kuulumisia. Miten asia ratkesi, vai ratkesiko mitenkään. Ihastukseni ei kertonut minulle ihastuksestaan, vaikka huomasin sitä olevan. Se teki asiasta helpomman. Nyt olemme vain kavereita, enkä enää kaipaa häntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme