Olen niin ihastunut varattuun mieheen!!!
Tapahtui täysin vahingossa ja yllättäen, en edes tiennyt ensin että on varattu. On kuulemma myös ihastunut minuun, mutta ei aio tehdä mitään koska seurustelee.
Viestittelee silti aina juuri sellaisin välein, että juuri kun olen ehtinyt unohtaa hänet niin tulee tosi suloista viestiä.
Miksi, siis miksi, toinen tekee noin? Kun asiasta ei tule mitään niin miksi silti roikottaa?
Kommentit (71)
Miten kukaan voi olla ihastunut tuollaiseen mieheen joka tekee tuollaista oman kumppanin selän takana? Siis hyi. Nyt ap sitä rimaa vähän korkeammalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuski se niin tyhmä mies on, että ajattelee sinun pysyvän koukussa yksipuolisessa keskustelussa.
Mutta siis ihan pelkän ihailun takia mies tekisi tätä? Kai sekin on mahdollista.
Meinaatko sitten, että hän väittää vain huvikseen ettei aio erota kumppanistaan, vaikka haluaa olla kanssasi? Miksi hän tekisi näin?
Ei hän aio kumppanistaan erota, mutta haluaa seksiä ap:n kanssa. Eiköhän tämä ole melko selvää.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi olla ihastunut tuollaiseen mieheen joka tekee tuollaista oman kumppanin selän takana? Siis hyi. Nyt ap sitä rimaa vähän korkeammalle
Ihastuin ennen kuin tiesin hänen olevan varattu. Kertoi aluksi vain olevansa eronnut. Mitä onkin, mutta ei kertonut että on avioeron jälkeen ryhtynyt seurustelemaan.
Mäkin olen rakastunut varattuun mieheen ja olen itse varattu myös. Hän on kans maailman suloisin hassu. Ei tiedä tunteistani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän voi. Saa sinulta huomiota ja ihailua vielä extrana parisuhteen päälle.
Mutta hänen viestinsä ovat aina kyselyä ja kommentointia minusta ja minun elämästäni, sekä auttamista eri asioissa. Eli en nyt tiedä onko se niinkään ihailua häntä kohtaan koska keskusteluissa kaikki huomio kiinnittyy minuun. Omituista.
Onkohan tämä joku peliliike jolla nostaa omaa itsetuntoa? Oma varattu ihastukseni toimii tismalleen samoin. Hän ylikorostuneesti huomioi aina minua.
Entä jos onkin ainoa syy, että salaatte hänen kumppaniltaan asiat, eli elätte jännitys aikaa kun saa olla salaa..
joko ootte nussineet..?tärkeä pointti miten homma toimii..
Ei kannata!
Paskapää haluaa sekä syödä että säästää kakkua. Mokoma ketku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän voi. Saa sinulta huomiota ja ihailua vielä extrana parisuhteen päälle.
Mutta hänen viestinsä ovat aina kyselyä ja kommentointia minusta ja minun elämästäni, sekä auttamista eri asioissa. Eli en nyt tiedä onko se niinkään ihailua häntä kohtaan koska keskusteluissa kaikki huomio kiinnittyy minuun. Omituista.
Onkohan tämä joku peliliike jolla nostaa omaa itsetuntoa? Oma varattu ihastukseni toimii tismalleen samoin. Hän ylikorostuneesti huomioi aina minua.
Joo, koko dynamiikka tässä on outo. Mies tarjoaa minulle hienoja aterioita, huomioi viimeisen päälle, auttaa kaikinlaisissa asioissa todella paljon, on kiinnostunut, huolehtii, yms. On kertonut olevansa ihastunut, mutta että ei aio tehdä mitään kumppaninsa takia. Ja siis alkoi ihan kaveruussuhteena, siksi en osannut yhtään aavistaa että menisi mitenkään omituiseksi. Mies oli vain ylikorostetun kiinnostunut minusta alusta lähtien mutta selvästi ei edes aio mennä tietyn rajan yli. Ei silti lopeta myöskään viestittelyä ja toisaalta itsekään en tee niin koska hänen avustaan on paljon hyötyä.
Minäkin olen tyhmä ja makaan varattujen miesten kanssa.
Ikäviä ja kihiseviä tauteja. :(
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tyhmä ja makaan varattujen miesten kanssa.
Ikäviä ja kihiseviä tauteja. :(
Jaa, no, minä en. Sitähän tämä juttu ei ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
joko ootte nussineet..?tärkeä pointti miten homma toimii..
Ei, eikä juttu ole siihen menossakaan.
Mukavaa ajanvietettä nää salaiset vakipanot...suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa ajanvietettä nää salaiset vakipanot...suosittelen.
No tämä ei sellainen ole. Täysin platoninen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, koko dynamiikka tässä on outo. Mies tarjoaa minulle hienoja aterioita, huomioi viimeisen päälle, auttaa kaikinlaisissa asioissa todella paljon, on kiinnostunut, huolehtii, yms. On kertonut olevansa ihastunut, mutta että ei aio tehdä mitään kumppaninsa tak
Missä asioissa mies siis auttaa?
Mulla on yksi tällainen tuttu. Viestittelee uuden kanssa ja koittaa pitää entistäkin tyytyväisenä. On rakkautta ilmassa, joka suuntaan. ;D
Tykkäsin eniten tästä: "ei aio tehdä mitään" :D
Miten ihan selvä valhe voi mennä läpi? Provo?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin eniten tästä: "ei aio tehdä mitään" :D
Miten ihan selvä valhe voi mennä läpi? Provo?
Miten niin? Suhde on platoninen ja sellaisena se aiotaan pitääkin.
Toisessa keskustelussa oli hyvää analyysia varatun ja pettävän miehen vallanhimosta. Eli mies saa tyydytystä itsetuntoa hivelevästä huomiosta vieraalta naiselta mutta myös puolisolta salailun tuottamasta kontrollin tunteesta.
Meillä tilanne oli juuri tämä. Pettäminen tai pettämisen ajatuksella leikittely oli kivaa ja jännittävää tasan niin kauan, kun asia pysyi salaisuutena. Totuuden paljastuttua minulle tuo ns. ihastus jätettiin kuin nalli kalliolle. Se, ettei mies halua kanssasi enempää, puhuu myös tämän puolesta.
Sekä sinä että miehen seurustelukumppani ansaitsette tuollaista heikkoitsetuntoista sikaa parempaa.
😆