Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuma kaunotar aikoo harrastaa seksiä 1000 miehen kanssa.

Vierailija
02.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/palat/8c63997b-3408-4d35-b9f4-8c05f62b5f9a

Täytyykin ottaa tuohon yhteyttä haluan auttaa sen tavoitteessa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kauniin naisen kanssa mies laukee 3 minuutissa joten päivässä voi pannaa monen miehen kanssa.

Vierailija
22/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on tavoite. Mutta kaunis on tyttökin. Tuo tarkoittaa keskimäärin noin kolmea miestä päivässä. Eli ei siinä hirveästi ehdi enää muuta harrastaa. Tosin jos puolet on ensikertalaisia, ei siinä kauaa kestä kun jonossa seuraava pääsee vuoroon.

Ai oliko se vuodessa? Mä luin jostain että päivässä. Jos tää on se sama joka oli jo 100 miehen kanssa 24h aikana.

Tää on eri, 1000 vuodessa.

Perus kouvolalainen. Ei juttu eikä mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on tavoite. Mutta kaunis on tyttökin. Tuo tarkoittaa keskimäärin noin kolmea miestä päivässä. Eli ei siinä hirveästi ehdi enää muuta harrastaa. Tosin jos puolet on ensikertalaisia, ei siinä kauaa kestä kun jonossa seuraava pääsee vuoroon.

Ai oliko se vuodessa? Mä luin jostain että päivässä. Jos tää on se sama joka oli jo 100 miehen kanssa 24h aikana.

Eri. Ja vuodessahan tuo ei ole kuin 20 jätkää viikossa, tuolla naamalla ja kropalla isoin ongelma lienee varmistaa, että sama jannu ei lipsahda montaa kertaa.

Vierailija
24/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa. En tajua miksi kukaan haluaa tuollaista. 

Kyllä sinäkin panisit noin kaunista naista.

Jep jep. Olisihan se hienoa tuntea itsensä erityiseksi. Niiden 999 muun kanssa. Ja niiden viimevuotisen 600:n ja toissavuotisen 300:n.

Vierailija
25/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinäkin panisit noin kaunista naista.

Eihän tule edes erityisen kaunis vaan näyttää ihan tavalliselta. En myöskään heteronaisena harrastaisi seksiä naisen kanssa. En harrastaisi seksiä myöskään komea miehen kanssa jonka tavoite panna 1000 naisen kanssa. Tuo on vain yksinkertaisesti kuvottavaa. Lisäksi kyllä siihen vaaditaan muutakin kuin pelkkä ulkonäkö, että mä haluan ihmisen kanssa seksiä. Sellainen jonka tavoite on harrastaa seksiä 1000 ihmisen kanssa on täysin eri maailmasta kuin mä ja meidän arvot ei kohtaa millään tavalla. 

Vierailija
26/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24 h aikana sen on tarkoitus suoriutua tuhannesta miehestä. 

Ei, tämä on eri nainen. Määrä nyt vain sattuu olemaan sama.

Vierailija
27/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin hupakko on vähän ajankuluttua mielenterveyspotilas. Itsesuojeluvaisto ei näköjään pelaa nuorilla naisilla. Mutta kai se äärifeminismi tekee tuhojaan.

Vierailija
28/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin matkustaa australiaan tuon naisen takia makso mitä maksaa.

Vierailija
29/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24 h aikana sen on tarkoitus suoriutua tuhannesta miehestä. 

Ei, tämä on eri nainen. Määrä nyt vain sattuu olemaan sama.

Ja ajankohta. Ok.

Vierailija
30/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis nainen. Tuskin kukaan antaisi pakkeja tolle naiselle jos saisi siltä seksiä.

Vierailija
31/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se, jolle tuli yllätyksenä että HIV voi tarttua suuseksissä?

Eikö se saanut hiv viruksen viimeksi. Nyt sitten yrittää levittää sitä.

Vierailija
32/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään erityisen kaunis, söpö tai seksikäs. Seksi on muutakin kuin ulkonäköä. Ei kiinnostaisi koskea tuollaiseen edes kumilla. Tuskin harrastaa seksiä ilman rahallista korvausta. Yhteenvetona: Päivän turhin uutinen.

Vierailija
33/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin samaa. Jotenkin säälittääkin tuollaiset ihmiset, koska kai tuossa on takan joku mt ongelma. 

Vierailija
34/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittikaunotar Lily Phillips on kovempi, kun aikoo olla astuttavana 1000 miehen kanssa vuorokaudessa.

Vierailija
35/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän jotka sitä panee ovat tällaisia hieman omituisia miehiä, jotka eivät saa baarista edes humalaista naista mukaansa. Niinhän se sanoi itsekin, että sellaisia, jotka eivät muuten saa. Mutta katsoin joskus jo parikymmentä vuotta sitten jotain p-dokua korealaisesta p-tähdestä joka tosiaan teki jonkun joukkopanoennätyksen ja se oli todella järkyttävä dokumentti.Se nainen oli ihan ylikypsä ja kivuissa siinä lopussa. Nythän se on liki 50 vee ja joku it-asiantuntija. Oli aika älykäs mutta sotkeentui näihin feministijuttuihin, että se on jotenkin vallankäyttöä miehiin nähden kun on p-ornossa mukana.

Vierailija
36/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hurjassa nuoruudessa tyttö halusi maksaa kyyditsemiset ja illanvieton nahkalompakollaan. Meitä oli kolme jätkää ja voin sanoa, että minä vuorollani kolmantena jätin sen väliin kun todellisuus iski, ja edessä oli se kahdet lastit ottanut värkki.

Sepalus kiinni ja ainakin tiedän ettei oo mun juttu.

-Mies

Vierailija
37/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sen hakemuksen. Aion lähettää ja katsotaan vastaako se.

Vierailija
38/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on australiasta, eri kun se usalainen joka tekee samaa 400 miehen kanssa.

Vierailija
39/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääkin hupakko on vähän ajankuluttua mielenterveyspotilas. Itsesuojeluvaisto ei näköjään pelaa nuorilla naisilla. Mutta kai se äärifeminismi tekee tuhojaan.

Ei tää ole minkään äärifeminisnin tulos. Ei feminismi tuollaieen kannausta. Tuo on selvästi mt-ongelmainen. Lähes jokainen joka näitä seksi asioista julkisuudessa vatvoo jne on muutamanvuoden päästä kuollut huumeisiin tai tehnyt itsarin. Ei nuo vaan ole täysipäisiä. 

Minä olen feministi ja ollut koko elämäni aikana seksisuhteessa yhteen mieheen. Eli tuohon nykyiseen aviomieheen jonka nuorena löysin ja edellen on ainoa. Ei feminismi minua vaadi panemaan joka miestä jokavastaan kävelee, päinvastoin. Naisen pitää kunnoittaa itseään ja kehoaan. 

Vierailija
40/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi