Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuma kaunotar aikoo harrastaa seksiä 1000 miehen kanssa.

Vierailija
02.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/palat/8c63997b-3408-4d35-b9f4-8c05f62b5f9a

Täytyykin ottaa tuohon yhteyttä haluan auttaa sen tavoitteessa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa. En tajua miksi kukaan haluaa tuollaista. 

Kyllä sinäkin panisit noin kaunista naista.

Eihän tule edes erityisen kaunis vaan näyttää ihan tavalliselta. En myöskään heteronaisena harrastaisi seksiä naisen kanssa. En harrastaisi seksiä myöskään komea miehen kanssa jonka tavoite panna 1000 naisen kanssa. Tuo on vain yksinkertaisesti kuvottavaa. Lisäksi kyllä siihen vaaditaan muutakin kuin pelkkä ulkonäkö, että mä haluan ihmisen kanssa seksiä. Sellainen jonka tavoite on harrastaa seksiä 1000 ihmisen kanssa on täysin eri maailmasta kuin mä ja meidän arvot ei kohtaa millään tavalla. 

Ei näytä"tavalliselta". Suomessa"tavallinen" on ylipainoinen riipputissi.

Vierailija
42/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran hurjassa nuoruudessa tyttö halusi maksaa kyyditsemiset ja illanvieton nahkalompakollaan. Meitä oli kolme jätkää ja voin sanoa, että minä vuorollani kolmantena jätin sen väliin kun todellisuus iski, ja edessä oli se kahdet lastit ottanut värkki.

Sepalus kiinni ja ainakin tiedän ettei oo mun juttu.

-Mies

Paljaallako kaverisi panivat? Olisit pannut perseeseen tai suuhun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään erityisen kaunis, söpö tai seksikäs. Seksi on muutakin kuin ulkonäköä. Ei kiinnostaisi koskea tuollaiseen edes kumilla. Tuskin harrastaa seksiä ilman rahallista korvausta. Yhteenvetona: Päivän turhin uutinen.

Ei minustakaan. Oudon muotoiset kasvot, iso otsa ja kapeat huulet. Kroppa kulmikas ja kolho.

Vierailija
44/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti pitää olla päässä vikaa naisella ja niillä 1000 miehellä.

Vierailija
45/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran hurjassa nuoruudessa tyttö halusi maksaa kyyditsemiset ja illanvieton nahkalompakollaan. Meitä oli kolme jätkää ja voin sanoa, että minä vuorollani kolmantena jätin sen väliin kun todellisuus iski, ja edessä oli se kahdet lastit ottanut värkki.

-Mies

Ei siinä kyllä tehnyt mieli mihinkään enää laittaa. Ajatuksena ja fantasiana ihan eri kuin käytännössä.

Vierailija
46/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tule edes erityisen kaunis vaan näyttää ihan tavalliselta. En myöskään heteronaisena harrastaisi seksiä naisen kanssa. En harrastaisi seksiä myöskään komea miehen kanssa jonka tavoite panna 1000 naisen kanssa. Tuo on vain yksinkertaisesti kuvottavaa. Lisäksi kyllä siihen vaaditaan muutakin kuin pelkkä ulkonäkö, että mä haluan ihmisen kanssa seksiä. Sellainen jonka tavoite on harrastaa seksiä 1000 ihmisen kanssa on täysin eri maailmasta kuin mä ja meidän arvot ei kohtaa millään tavalla. 

Älä nyt oikeasti viitsi aikuinen ihminen olla noin lapsellinen. Se nyt vain on tosiasia, että tuo nainen on tavallisen näköinen. Mä tiedän oikeasta elämästä useamman suomalaisen naisen joka on kauniimpi kuin tuo. Niin lapsellista tuo jatkuva suomalaisten naisten mollaaminen. Rumia, tavallisia ja kauniita on jokaisessa maassa. 

Vierailija
47/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanoja tarjolla.

Vierailija
48/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ny kaunis nainen ja kaunis vartalo. Parempi kuin suomi naiset.

Vierailija
49/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekipä tuota mies tai nainen niin eihän tuossa ole mitään järkeä. Miksi pitäisi yrittää maata mahdollisimman monen kumppanin kanssa? 

Itse en kyllä pystyisi menemään sänkyyn ihmsen kanssa johon en olisi ihastunut, kun aina ei pysty menemään niidenkään kanssa, joista sentään tykkään. 

Vierailija
50/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella lapsellista tuo jatkuva suomalaisten naisten mollaaminen. Lapsellisuuksissasi kuvittelet tietäväsi miltä jokainen suomalainen näyttää. Mä tiedän useita suomalaisia upeita naisia jotka näyttävät paremmalta kuin tuo itseään jakorasiaksi tyrkyttävä. Tuo nainen näyttää kasvoista kummalliselta, mittasuhteet erikoiset. Ei mitenkään kaunis. Kroppa melko ok. 

Lisäksi tuon naisen korvien väli on pahasti viallinen kun haluaa tehdä tuollaista. Kukaan normaali ihminen ei halua tehdä tuollaista. 

Vierailija
51/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastus on tärkeintä elämässä.. Kokeilkaa tekin joskus

Vierailija
52/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuo nainen on kaunis kaikilla mittapuilla ja joka maan mittapuulla, mutta kyllä suomessakin on hyvin paljon kauniita ja laihoja nuoria naisia. Ja myös Australiasta löytyy niitä tavallisia ylipainoisia riipputissejä  joita naiset vanhemmiten on, kuten miehetkin. Nuorissa miehissä Suomessakin löytyy komeita ja normaalipainoisia, mutta noin yleensä suomalainen mies on läski ja vatsa, kuin 10 kuulla raskaana( esim Jurkka ja  Kovero salkkareissa) 

Aika turhaa luulla, että kaikki austraalialaiset naiset on tuon näköisiä. 

Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että joka maassa ja joka kansaalisuudessa osa ihmisistä on hoikkia ja kauniita, osa vähemmänkauniita ja osa pullukoita.  Vanhemmiten hyvin harva  ihminen on enää tuon tytön näköinen. Eikä tuokaan nainen enää 40 vuoden päästä tuolta näytä ja kilojakin voi olla 50 lisää. 

Vierailija
53/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Eikö teissä miehissä ollut sanomaan, että ette ota kyydistä maksua? Jos olisitte olleet fiksuja, että olisi käyttäneet tyttöä hyväksenne. 

Vierailija
54/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla kaunis niin saa seksiä.

Vierailija
55/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että myös laukeamattomat lasketaan koska ovathan nekin seksin harrastamista. Voisi olla esimerkiksi, että saat 30 sekuntia aikaa ja jos siinä ajassa kuti ei irtoa, joudut vetämään ulos ja next please. Tuolla tekniikalla miehiä saa mahtumaan samaan päivään kymmeniä, joten vapaa-päiviäkin seksistä voi vuoden aikana pitää.

Vierailija
56/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella lapsellista tuo jatkuva suomalaisten naisten mollaaminen. Lapsellisuuksissasi kuvittelet tietäväsi miltä jokainen suomalainen näyttää. Mä tiedän useita suomalaisia upeita naisia jotka näyttävät paremmalta kuin tuo itseään jakorasiaksi tyrkyttävä. Tuo nainen näyttää kasvoista kummalliselta, mittasuhteet erikoiset. Ei mitenkään kaunis. Kroppa melko ok. 

Lisäksi tuon naisen korvien väli on pahasti viallinen kun haluaa tehdä tuollaista. Kukaan normaali ihminen ei halua tehdä tuollaista. 

Kroppa on hoikka ja timmi, jota ei ole 99% suomalaisllla naisilla ja et tiedä:) Suomessa ei ole upeita naisia.

Vierailija
57/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuoa naista naisi oikein kunnolla. Hyvä perse sillä on.

Vierailija
58/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokokylän yhteinen polkupyörä, nam...

Vierailija
59/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Eikö teissä miehissä ollut sanomaan, että ette ota kyydistä maksua? Jos olisitte olleet fiksuja, että olisi käyttäneet tyttöä hyväksenne. 

Tilanne oli kyllä sellainen, että se aloite tuli tytön puolelta. Minä olin se kuski ja en siis ottanut maksua millään muotoa. Ketään ei käytetty hyväksi.

-Mies

Vierailija
60/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitten tavaramerkki tulevaisuudessa kun haluaa asettua paikalleen? Miehet haluavat siveän naisen, ei loppuunjyystettyä h*roa. Mikä tässä on niin ylpeyden aihe? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi