Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuma kaunotar aikoo harrastaa seksiä 1000 miehen kanssa.

Vierailija
02.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/palat/8c63997b-3408-4d35-b9f4-8c05f62b5f9a

Täytyykin ottaa tuohon yhteyttä haluan auttaa sen tavoitteessa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ny kaunis nainen ja kaunis vartalo. Parempi kuin suomi naiset.

Todella lapsellista tuo jatkuva suomalaisten naisten mollaaminen. Lapsellisuuksissasi kuvittelet tietäväsi miltä jokainen suomalainen näyttää. Mä tiedän useita suomalaisia upeita naisia jotka näyttävät paremmalta kuin tuo itseään jakorasiaksi tyrkyttävä. Tuo nainen näyttää kasvoista kummalliselta, mittasuhteet erikoiset. Ei mitenkään kaunis. Kroppa melko ok. 

Lisäksi tuon naisen korvien väli on pahasti viallinen kun haluaa tehdä tuollaista. Kukaan normaali ihminen ei halua tehdä tuollaista. 

Kroppa on hoikka ja timmi, jota ei ole 99% suomalaisllla naisilla ja et tiedä:) Suomessa ei ole upeita naisia.

Kertoo kaiken oleellisen sun älykkyyden tasosta nuo sun kommentit. Olet myös pahasti todellisuudesta vieraantunut. 

Vierailija
62/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuon takia naisen kauneus häviää, ei väliä kuinka kaunis on ulkoisesti on, sori. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen kanssa kukaan mihinkään muuhun kuin makuuhuoneeseen ryhdy.

2000 miestä kun on jyystänyt, niin todennäköisyys sille joku tuntee jonkun joka on ollut tuon kanssa on jo todella iso. Vaikka Australia onkin iso maa. Ja eihän panemisessa sinänsä mitään, kyllähän minäkin tiedän että Pasi on pannu meidän kylän Saaraa, mutta se on ollut ihastusta.

Vierailija
64/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastus on tärkeintä elämässä.. Kokeilkaa tekin joskus

Se onkin niin tärkeää, että sitä ei halua harrastaa tuntemattomien kanssa liukuhihnameiningillä. 

Vierailija
65/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuoa naista naisi oikein kunnolla. Hyvä perse sillä on.

Mä en kyllä mitenkään voi käsittää sellaisen miehen "aivo"toimintaa, joka jotenkin kuumentuu naisesta, joka on ollut satojen ja tuhansien pantavana.

Vierailija
66/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella lapsellista tuo jatkuva suomalaisten naisten mollaaminen. Lapsellisuuksissasi kuvittelet tietäväsi miltä jokainen suomalainen näyttää. Mä tiedän useita suomalaisia upeita naisia jotka näyttävät paremmalta kuin tuo itseään jakorasiaksi tyrkyttävä. Tuo nainen näyttää kasvoista kummalliselta, mittasuhteet erikoiset. Ei mitenkään kaunis. Kroppa melko ok. 

Lisäksi tuon naisen korvien väli on pahasti viallinen kun haluaa tehdä tuollaista. Kukaan normaali ihminen ei halua tehdä tuollaista. 

Kroppa on hoikka ja timmi, jota ei ole 99% suomalaisllla naisilla ja et tiedä:) Suomessa ei ole upeita naisia.

Suomessa naiset ja miehet ovat ihan toisiaan vastaavaa tasoa, kumpikaan ei ole toistaan upeampi.

Vierailija
67/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä mitenkään voi käsittää sellaisen miehen "aivo"toimintaa, joka jotenkin kuumentuu naisesta, joka on ollut satojen ja tuhansien pantavana.

Aivan sama miten monen miehen kanssa on paneskellut, siihen en ota kantaa. Mutta rakastelu tuosta "ennätyksestä" on todella kaukana. Joku idiootti mies voikin nauttia, mutta nainen ei taatusti.

Tyypillistä muuten, että tapauksessa nainen on huono, mutta miehet jotka tulevat liukuhinalle paneman, ovat vähä-älyisiä, eikä heillä ole mitään moraalia, jota naiselta aina vaaditaan joka asiassa.

Ja joo,  eivät ne suomi-miehetkään mitään maailmanluokan adoniksia ole.

Vierailija
68/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nätti ja hyvä pylly.   Olen minä rumempiakin pannut.

Vierailija
69/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pimppi siitä kulu. On suomi naisetkn panneet satoja naisia ja olet voinut sellaista panna.

Vierailija
70/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en panis tuollaista mällisankoa.

Vierailija
71/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas avmammat haluavat kilpaa kontrolloida toisten seksuaalisuutta. Onpa kamalaa että joku haluaa rakastella yksinäisten miestenkin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan