Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskot valtamediaa aukottomasti?

Vierailija
02.01.2025 |

Suomi on maailman mittakaavassa harvinaisen media -ja auktoriteettiuskovainen kansa. Nuoret osaavat jo vähän enemmän ajatella omilla aivoillaan mutta vanhemmat sukupolvet ovat kuin käveleviä ulkoapäin täysin ohjelmoituja robotteja.

Kommentit (700)

Vierailija
341/700 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Mutta nehän yritti saada perinteiset nimitykset pois, joissa sana mies. Puhemies-termi säästettiin kun siihen tarpeeksi kovasti ärähdettiin, mutta kaikki muut -mies loppuiset sanat on korvattu sanalla henkilö. Esihenkilö jne. Typerää touhua.

Jos nuo termit olisi muodossa puhenainen, esinainen jne., niin ne toki olisi miehille ihan ok, vai mitä? Puhenainen Halla-aho?

Voitais tasa-arvon vuosi vaihtaa ne nainen-päätteisiksi seuraaviksi 50 vuodeksi. Sen jälkeen oikeistoänkyröille varmaan kelpaisi henkilö-päätteiset termit oikein hyvin 😉. Ei tarttisi odottaa edes 50 vuotta, luulen. 

Vierailija
342/700 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Mutta nehän yritti saada perinteiset nimitykset pois, joissa sana mies. Puhemies-termi säästettiin kun siihen tarpeeksi kovasti ärähdettiin, mutta kaikki muut -mies loppuiset sanat on korvattu sanalla henkilö. Esihenkilö jne. Typerää touhua.

Jos nuo termit olisi muodossa puhenainen, esinainen jne., niin ne toki olisi miehille ihan ok, vai mitä? Puhenainen Halla-aho?

Voitais tasa-arvon vuosi vaihtaa ne nainen-päätteisiksi seuraaviksi 50 vuodeksi. Sen jälkeen oikeistoänkyröille varmaan kelpaisi henkilö-päätteiset termit oikein hyvin 😉. Ei tarttisi odottaa edes 50 vuotta, luulen. 

Arvoisa herra puhenainen Halla-aho!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/700 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli miksi puhemiestä siis nykyään nimitetään? Kerropa."

Sorry Harry.. siinä piti lukea esimies eikä puhemies, jonka säilyttäminen onnistui.

Vierailija
344/700 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No se oli kuitenkin EU, joka kielsi Venäläiset mediat"

Ei ole kieltänyt. Novaja Gazeta ilmestyy edelleen, Meduza on luettavissa jne.. EU kielsi ne Putinin lähipiirin omistamat mediat, jotka julkaisevat totuudenvastaista propagandasisältöä. Eivät ne ole enää "medioita" vaan Putinin paskatuutteja, joiden kautta levitetään disinformaatiota.

Venäläisiä on kategorisesti tyhmistetty vuosikymmeniä. Korkeakouluista valmistuu ihmisiä, joille käsite "lähdekritiikki" on täysin vieras. Jotka on nielleet Putinismin nahkoineen, karvoineen ja kuvittelevat, että meillä on täällä Suomessa diktatuuri, vaikka on vain normaalia typerämpi hallitus ja kynnysmattoa muistuttava lepsu pääministeri.

Me on kuitenkin itse heidät valittu ja saamme vapaasti purnata heidän pöljistä pää

1. Nuo mediat ovat venäjän valheellisen propagandan äänitorvia ja laittoman hyökkäyssodan puolustajia, siksi ne kiellettiin.

2. Ne kanavat pukkaavat kyllä tekopyhyyttä ja valehtelua... Se vaan tulee Putlerilta päin.

Vierailija
345/700 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska paskamediaan ei voi luottaa tippaakaan.

Toki voitte linkittää niitä luotettavia vaihtoehtomedioita niin katsotaan..... :D

Vai onko vastaus jälleen kerran luokkaa: "Etippä kuule ihan itse!"

Kas kummaa, ei VIELÄKÄÄN ole linkitetty niitä oikeita ja luotettavia -ei valtamedioita joista saisin vakavasti otettavaa tietoa maailman asioista.

On tämä outoa... no, kohta varmaan joku laittaa!  :D

Vierailija
346/700 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mikään media ei ole täysin puolueeton. Aina siellä on joku joka omien arvojen/mielipiteiden/tavoitteiden valossa valitsee mitä aiheita tuodaan esille ja mistä näkökulmasta.

Vierailija
347/700 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa, että nuoremman sukupolven kaikki aatokset ja kriteerit liittyvät tavalla tai toisella jalkoväliin. Olen nainen ja olen lähes koko työurani ollut esimies, mutta ei minulle koskaan tullut mieleen, että olisin mies tai, että esimieheksi kutsuminen olisi ollut jotenkin sukupuolisesti loukkaavaa.

Vierailija
348/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olr seurannut mediaa enää kohta kolmeen vuoteen, mennyt pelkäksi sodanlietsonnaksi ja seksinmyynnin ym sairaan tuputukseksi.

Paljon patempi mieli kun ei seuraa päivän uutisia eikä turhia mediajuttuja ollenkaan. Suosittelen kaikille.

(huom, enkä seuraa sen paremmin vaihtoehtomedioitakaan) 

Vierailija
349/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtamedia joka kuuluu julkisen sanan neuvostoon on paljon luotettavampi kuin persumedia joka ei kuulu siihen.

Eikö JSN ole myös hiukan epäilyttävä elin? Se on muun muassa jonkinlainen median koordinoidun itsesensuurin keskus.

Vierailija
350/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella koomista. Keskusteluketjun aiheena median uskottavuus...

Laitoin, ettei YLE tai HS ole puolueettomia ja esimerkkinä tutustumaan Ivan Puopolon videoon youtubessa nimeltään Ylen pomojen hämärät selitykset tämä kaikki haisee pahasti. 

Sen jälkeen kirjoitin miten nämä wokettajat ajaa muutoksissa läpi. Ei saa olla miesten ja naisten vessoja. Lapsille ja nuorille tuputetaan gender-ideologista oppia päiväkodeissa ja peruskouluissa. Sukupuoltaan voi vaihtaa kuin hattua, miltä sattuu milloinkin tuntumaan. Perinteiset mies loppuiset nimitykset piti muuttaa. Mieheksi syntynyt nyrkkeilijä pääsee tämän ideologian varjolla naistensarjaan ja hakkaa kaikki kuus-nolla... 

Sitten laitoin tekstin, että sukupuoli-identiteettejä voi olla lukuisia, mutta sukupuolia vain kaksi. Ihminen tuottaa joko isoja tai pieniä sukusoluja... That's all Folks!

Woketu

En ihmettele, että poistettiin, sillä yksikään väitteistäsi ei ollut totuus, vaan ennakkoluulojesi värittämiä hölmöjä mielipiteitä.

"Valtamedia" ei tyrkytä mitään, ja Puopolo on pelkkä miesasiamies, siinä missä Tate ja Shapirokin. Woke taas tarkoittaa suvaitsevaisuutta, mikä on kummasti paha asia lähinnä erään miesryhmän mielestä.

Sukupuoli-identiteetti taas voidaan nähdä joko biologian tai ajatuksen kautta. "Sukupuoli-identiteetti tarkoittaa sitä, miten kukin meistä kokee oman sukupuolensa."

Eli olet vouhottaja.

Vierailija
351/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut mediatulvassa rypemisen kokonaan. Tajusin etten tee yhtään mitään sillä uutis-ja juttutulvalla joka vyöryy päälle joka tuutista, JOS SEN ANTAA VYÖRYÄ.

Hyvin onnistuu, lopetin vain aamuTV:n, iltauutisten ja ajankohtaisohjelmien katsomisen kokonaan. Lehtiä en ole seurannut netistä aiemminkaan. Olo on parantunut huomattavasti.

Jos kuuntelen radioo, käyn painamassa kiinni kun uutiset alkaa. Helppoa, jos jaksaa nousta senverran.

Ei vois enää vähempää kiinnosta hullu maailma, jota hullu media lietsoo entistä hullummaksi. Minua kiinnostaa enää vain omat rakkaat ja oma elämä, oman kylän palvelut. 

Vierailija
352/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö! Mitäs teidän persuvouhotus? Jokainen eriävää mieltä kanssanne olevan täytyy olla joku persu. Entä omat ennakkoluulosi? Kummasti saat niitä tuoda julki.

Jokainen persu ei ole wokea hokeva papukaija, mutta jokainen wokea hokeva papukaija on persu.

Vierailija
353/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se että ihmisillä on erilaisia seksuaali- ja sukupuoli-identiteettejä ei ole ideologiaa vaan olemassaoleva ilmiö maailmassa."

Seksuaali-identiteettejä joo, muttei sukupuoli-identiteettejä. Sukupuolia on tasan kaksi. 

Ennen puopoloista seksuaalisia suuntautumisiakaan ei varmasti olisi ollut yhtä enempää. Tiede on ihana asia. Se paljastaa asioiden monimuotoisuuden.

Tiede ei ole löytänyt enempää kuin 2 sukupuolta, kannattaisi tosiaa muistaa sekin kun höyrypäissään uskoo kaiken mitä sateenkaari-ideologia suoltaa "tieteellisenä totuutena". Sateenkaariväen "tiede" on pseudotiedettä, sillä ei ole mitään tekemistä oikean tieteen kanssa. 

Käyttökelpoisin sukupuolen määritelmä perustuu tuotettuihin sukusoluihin.

- Isoja sukusoluja - naaras

- Pieniä sukusoluja - koiras

- Ei sukusoluja - sukupuoleton, ainakin melkein

- Molempia sukusoluja - kaksineuvoinen.

Tietysti mille tahansa sanalle voi keksiä minkä merkityksen tahansa.

Vierailija
354/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ymmärrä sen vertaa, että identiteetti ei määräydy biologian mukaan.

Typeryys ja persuus näköjään kuuluu yhteen.

Vierailija
355/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ns. valtamedia on tunkenut pakolla kurkuistamme alas punavihreää valhetta vuosikaudet, joten miksi uskoisin sanaakaan sen muustakaan annista? Kerran kun valehtelet niin olet ikuisesti epäilyksen alainen.

Tämän valtamedia on itse omalla toiminnallaan itselleen aiheuttanut. Luottamus on mennyttä ja takaisin ei sitä saa.

Oman paksun kallosi sisällä on tuo ennakkoluuloinen mössö, joka pistää sinut tulkitsemaan "valtamedian" uutisia vainoharhaisten ajatustesi läpi. Kerro edes yksi konkreettinen esimerkki "punavihreästä valheesta".

Muista Näin naapurissa -ohjelmat, joisss ylistettiin suurenmoisen Neuvostoliiton ihanuutta. Tuotakaan likapyykkiä ei ole kunnolla pesty. 

Vierailija
356/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain mediaa vasemmisto väittää oikeistolaiseksi mutta oikeisto pitää neutraalina, se on oikealle kallellaan.

Jos jotain mediaa oikeisto väittää vasemmistolaiseksi, mutta vasemmisto pitää neutraalina, se on vasemmalle kallellaan.

Jos väitteitä puolueellisuudesta tulee yhtä paljon oikealta ja vasemmalta, linja on neutraali.

Vierailija
357/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuus ei ole sitä, että eriävän mielipiteen esittäjä ristiinnaulitaan, kuten wokettajat toimii.

Sinä et suvaitsevaisuudesta mitään ymmärrä, vaan haluatte väkisillä ajaa läpi omia uskomuksianne mukamas tieteellisillä faktoilla. Te harjoitatte valtavirtaan kuuluvien heteroiden syrjintää. 

Nykyään suvaitsevaisuudella tarkoitetaan halua hiljentää toisinajattelijat ja korvata kriittinen ajattelu absoluuttisella totuudella.

Vierailija
358/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö! Mitäs teidän persuvouhotus? Jokainen eriävää mieltä kanssanne olevan täytyy olla joku persu. Entä omat ennakkoluulosi? Kummasti saat niitä tuoda julki.

Jokainen persu ei ole wokea hokeva papukaija, mutta jokainen wokea hokeva papukaija on persu.

Minä oon "hokenut wokea" tarpeen mukaan, en oo kuunaan persuja äänestänyt, enkä äänestä.

Sdp-äänestäjä 

Vierailija
359/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut mediatulvassa rypemisen kokonaan. Tajusin etten tee yhtään mitään sillä uutis-ja juttutulvalla joka vyöryy päälle joka tuutista, JOS SEN ANTAA VYÖRYÄ.

Hyvin onnistuu, lopetin vain aamuTV:n, iltauutisten ja ajankohtaisohjelmien katsomisen kokonaan. Lehtiä en ole seurannut netistä aiemminkaan. Olo on parantunut huomattavasti.

Jos kuuntelen radioo, käyn painamassa kiinni kun uutiset alkaa. Helppoa, jos jaksaa nousta senverran.

Ei vois enää vähempää kiinnosta hullu maailma, jota hullu media lietsoo entistä hullummaksi. Minua kiinnostaa enää vain omat rakkaat ja oma elämä, oman kylän palvelut. 

👍👍👍👍👍

Vierailija
360/700 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ymmärrä sen vertaa, että identiteetti ei määräydy biologian mukaan.

Typeryys ja persuus näköjään kuuluu yhteen.

Miten se identiteetti liittyy asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän