Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tunnelmat nyt?
Aika haikeat. Pelkään.
Mulla kans. Miks sulla?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tunnelmat nyt?
Epätietoiset. Missä mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt loukkaannun sivusta :D miten niin lasten kengät. Mun jalka on 37!
Lasten kenkien kokotaulukkoa
Lapsen pituus 158 - 164 cm
Jalan koko: 23 - 25 cm= kengänkoot 37 - 39
:D
P.S. Niin ja jotkut saattaa loukkaantua kanssa myös että monotellaan kengien numeroista. Itsellä on kengät kokoa 42-43 (nainen olen) en loukkaantunut mutta ajattelin vain vähän vinoilla takaisin. Ihmiset eivät voi synnynnäisille mittasuhteilleen mitään.
Se, että sä tollo katsot lasten kokotaulukosta lasten kengän kokoja, ei tarkoita sitä ettei nuo samat koot löytyisi aikuisten kenkien kokotaulukosta :D herranjumala nyt
Kyllä juurikin näin. Lasten kengät on aina tehty lasten lestillä (jalkaholvi). Ja aikuisten aikuisten lestillä. Sieltä ne vaan lapsetkin koosta 39 siirtyy käyttämään aikuisten kokoa 39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tunnelmat nyt?
Aika haikeat. Pelkään.
Mulla kans. Miks sulla?
Luottanut paljon. Ehkä liikaa. Rakastan, mutta pelkään ettei minua pidetä vertaisena. Samanarvoisena.
Saa nähdä. Toivottavasti olen väärässä. Tällä kertaa kaipaus hieman sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Huutaa huudella
valittaa valitella
elää elätellä
harrastaa harrastella
rakastaa . . .?
"Niin kauan minä tramppaan: tämän kylän raittia: kun kenkäni pohjat kestää,: ja rakastelen ketä minä tahdon: ja akat ei voi estää."
Kaikkea ei voi käsittää. Silloin asiat pitäisi käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tunnelmat nyt?
Aika haikeat. Pelkään.
Mulla kans. Miks sulla?
Luottanut paljon. Ehkä liikaa. Rakastan, mutta pelkään ettei minua pidetä vertaisena. Samanarvoisena.
Samanarvoisena? Miten sellainen epäilys herännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko joku näistä Reima, Raimo, Reino, Raine, Rauli, Reijo, Riku, Rikhard, Roni, Repe, Rafael,
Uskoisin että olet Riku, Rikhard. Faktatieto Hengellisestä maailmasta. Rikhard ei toki ole nimesi. Vaan itse nimität itseäsi Rikhardiksi.
Tuon pidemmän niminen oli joskus ihastunut minuun, mutta koska silloinen hyvä ystäväni oli ihastunut häneen, niin en alkanut millekään. Ehkä vähän harmi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tunnelmat nyt?
Epätietoiset, epävakaat, enkä usko, että kaivattu enää minunlaistani sontasäkkiä kaipaa. Haikea ja surullinen.
Muistuttaisko joku etten kirjoittaisi tänne pahalla päällä ollessa.🥺😭 #katumus
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Mulla vain ainut väylä, jonne voi saman tien purkaa tuntojaan. En osaa soittaa ystäville ja täräyttää heille tunnekuohuani.
Josko tulevasta keästä tulisi rakkauden kesä🥰
Terveys ennen kaikkea muuta. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Mulla vain ainut väylä, jonne voi saman tien purkaa tuntojaan. En osaa soittaa ystäville ja täräyttää heille tunnekuohuani.
Tavallaan parempi kirjoittaa tänne. Kenenkään ei oo mikään pakko lukea täältä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tunnelmat nyt?
Aika haikeat. Pelkään.
Mulla kans. Miks sulla?
Samanarvoisena? Miten sellainen epäilys herännyt?
Joudun aina sopeutumaan tai se kostautuu minulle tavalla tai toisella. Minun tyytymättömyys johtaa aina riitaan, mutta hänen kritiikkinsä on aina oikeassa ja oikein muotoiltu. Minun täytyy muistaa tilanteet 100% tarkkuudella, jotta tunteeni ja näkemykseni otetaan vakavissaan, eikä syytetä valehtelusta, tai jopa manipuloinnista. Hänelle riittää pelkkä tunne siitä mitä hänen mielestään tarkoitin, tai miltä sanani tuntui. Se menee jopa sen todellisuuden yli mitä näen ja kuulen. Hän voi ottaa aina itselleen tilaa ja aikaa ja minun mielipiteet asiasta ovat vain ärsyke. Minulta voi aina ottaa tilaa ja aikaa. Taisinkin jo kertoa mitä siitä seuraa jos osoitan siitä tyytymättömyyttä.
Ehkä kerroin jo liikaa. Älytön tarve kuitenkin sanoittaa ajatuksia. Kyllä tää tästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tunnelmat nyt?
Epätietoiset, epävakaat, enkä usko, että kaivattu enää minunlaistani sontasäkkiä kaipaa. Haikea ja surullinen.
Miksi olet sontasäkki?
Vierailija kirjoitti:
Terveys ennen kaikkea muuta. 🖤
Tämä tuli nyt tässä mieleen kun odottelen että uuni lämpiää. Olosuhdevaikutukset vaikuttavat koko elämään. Hiljaista on ketjussa taas. Kaikki ovat kadonneet ehkä jonnekin piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan parempi kirjoittaa tänne. Kenenkään ei oo mikään pakko lukea täältä yhtään mitään.
Juu, mutta kaivattuolettu voi lukea. En tosin tiedä varmaksi, onko edes ketjussa.
En usko että toimii oikeasti mitenkään päin :D mutta sanotaan sitten:
Minä olisin (it-alan) insinööri ja nainen, osuuko?