Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä kolme vanupuikkoa menee, kumpaankin korvaan yksi ja napaan yksi.
Korviin ei saa laittaa mitään! Korvavaha poistuu itsestään.
Ei poistu, se kutittaa ja tuntuu ällöltä jos ei putsaa. Topsissa on aina keltasta mömmöä kun on putsannu suihkun jälkeen.
Korvatulehdus joka johtuu kun ronkit niitä, sekä päästät vettä korviin.
Kotilääkärit pitämään vastaanottoa toiseen ketjuun.
Mun korvat on traumatisoituneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koo... Haluutko txt?
No tietysti haluan.
Laita itse ensin 😁
Eiku sinä.
Enpä sitten usko
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun aina vaan yksiä ja samoja kaivataan täällä nimillä.
Hyvä vaan, jos ihmiset ovat vihdoin tajunneet mistä näissä ketjuissa on kyse. Yksi kerää tunnisteita, heittelee täkyjä niillä ja näin kerää "kavereita" tänne ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Huutaa huudella
valittaa valitella
elää elätellä
harrastaa harrastella
rakastaa . . .?
💘
Ja siis mullahan on aikuisena ollu useampi korvatulehdus, epäilen et lääkärit aina vähän ihmettelee kun eikö ne ole yleensä lastentauteja. Mutta näillä mennään, on muuten sellanen kipu ettei raavas mieskään kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mun korvat on traumatisoituneet.
Ei tarvi ehkä olla koko elämää.
Traumat ovat mukana koko elämän ja traumatisoivat myös takautuvasti mutta sille on syy. Ne tulevat ja sulkevat itseensä ja sitten on taas vapaa eikä yhtään enää traumatisoitunut.
Muisti toimii kuitenkin mutta kaikki eivät jää elämään edes muistiin koskaan.
Oletko muuten joskus saanut mieleesi hyvän tiedon hatustasi juuri sopivalla hetkellä kun esimerkiksi joku tarvitsee apua? Toisinaan mietin että enpä muuten tuotakaan olisi muistanut!
Lapset saa muuten korvatulehduksia uimahallista.
Ethän tilaa sinäkää temusta. Pieni hymy 😁
En, mietin kauhulla miten ne temutavarat myrkkyineen päätyy kirppareille ja viattomien ihmisten koteihin, Suomi on vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis mullahan on aikuisena ollu useampi korvatulehdus, epäilen et lääkärit aina vähän ihmettelee kun eikö ne ole yleensä lastentauteja. Mutta näillä mennään, on muuten sellanen kipu ettei raavas mieskään kestä.
Jaa. On mulla aikuisena ollut korvatulehdus päättyen siihen että korva puhkesi ja mätä valui ulos. Kyllä, teki tosi kipeää, mutta raavaana miehenä kestin. Sen sijaan Hortonin neuralgia alkaa olla jo vähän liikaa. Jos se kroonistuisi, alkaisi it sari olla vakavien vaihtoehtojen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun aina vaan yksiä ja samoja kaivataan täällä nimillä.
Otan osaa, jos haluaisit näiden ketjun ihmisten kaipaavan sua :D
Olenko joku näistä Reima, Raimo, Reino, Raine, Rauli, Reijo, Riku, Rikhard, Roni, Repe, Rafael,
Pitää varmaan ostaa tuulihattuja niin saa edes osan kaivatusta.
Vierailija kirjoitti:
Söpöt korvat.
Hänellä nätit.
Vierailija kirjoitti:
Unhealthy love.
Rakkaud ei voi olla epätervettä, silloin se ei ole rakkautta vaan jotain muuta. Rakkauden olemus on itsessään ainoastaan hyvä, parantava ja terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unhealthy love.
Rakkaud ei voi olla epätervettä, silloin se ei ole rakkautta vaan jotain muuta. Rakkauden olemus on itsessään ainoastaan hyvä, parantava ja terve.
No tavallaan, jep.
Niin no esim mä en koskaan kaipaa nimellä tai kirjaimella.