Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu opettaa naiselle aidon rakkauden salat.
En saanut sellaista ihanaa miestä, piti alkaa opettamaan itse. Onneksi oli hyvät eväät jo valmiina.
Miehenä osaan kyllä ymmärtää tämän. Myös naisissa, niin kuin miehissä on heitä jotka eivät ymmärrä mitään siitä miten kumppania kohdellaan, miten yhteisistä asioista sovitaan ja mitä niistä kiinni pitäminen tarkoittaa. Kaikki tuntemani joilla ongelmia näissä asioissa ovat perineet sen vanhemmiltaan. Isätön, tai äiditön lapsuus. Toinen osapuoli vanhempien parisuhdemallista voi olla epäterve, tai puuttua kokonaan.
Ei siinä mitään pahaa ole jos on halukas ja kykenevä "opettamaan" toiselle miten eletään toisen kanssa vastavuoroista ja rakastavaa elämää. Onnea, yhteisymmärrystä ja kärsivällisyyttä toisianne kohtaan siinä tarvitaan ja sen varmasti tiedätkin.
Mies56, noudata ketjun sääntöjä. Sinut pitäisi bännätä, kun et ymmärrä yksinkertaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tunnelmat nyt?
Mietin mitä hänelle kuuluu.
Voisit ehkä kysyä?
Kierrän sinut vastaisuudessa vieläkin kauempaa. Poistin juuri numerosi, vaikka muistan sen kyllä ulkoa. En halua aiheuttaa sinulle minkäänlaista kiusallista tai ahtautunutta oloa.
Vierailija kirjoitti:
Mies56, noudata ketjun sääntöjä. Sinut pitäisi bännätä, kun et ymmärrä yksinkertaista asiaa.
Oon vähän semmonen laillisuuden toisella puolella hyörivä ihminen yksinkertainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisko joku etten kirjoittaisi tänne pahalla päällä ollessa.🥺😭 #katumus
Mulla sama. Mulla vain ainut väylä, jonne voi saman tien purkaa tuntojaan. En osaa soittaa ystäville ja täräyttää heille tunnekuohuani.
Tavallaan parempi kirjoittaa tänne. Kenenkään ei oo mikään pakko lukea täältä yhtään mitään.
Kimppuun hyökkääminen ja ilkeät sanat satuttavat täälläkin. Muutamille tämä on ainoa hento yhteys heille tärkeään ihmiseen. Perustakaa erikseen ketju känkkäränkkätuulten purkamiseen tai purkakaa ne johonkin toiseen ketjuun eikä just tähän. Tahallanne haluatte kiusata muita. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos olet varattu, niin et tarvitse ketään kaivattua. Niin se vaan on.
Jos on varattu, niin voi kaivata vaikka puolisoaan. Tai vaikka mummoaan vaikka ei olisi varattu. Suksi sinä vaikka napapiirille. Kaivataan sit sua yhdessä.
Sinä lähdet kohta matkalle ja mä en voi edes toivottaa sulle hyvää matkaa 😞
n->m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisko joku etten kirjoittaisi tänne pahalla päällä ollessa.🥺😭 #katumus
Mulla sama. Mulla vain ainut väylä, jonne voi saman tien purkaa tuntojaan. En osaa soittaa ystäville ja täräyttää heille tunnekuohuani.
Tavallaan parempi kirjoittaa tänne. Kenenkään ei oo mikään pakko lukea täältä yhtään mitään.
Kimppuun hyökkääminen ja ilkeät sanat satuttavat täälläkin. Muutamille tämä on ainoa hento yhteys heille tärkeään ihmiseen. Perustakaa erikseen ketju känkkäränkkätuulten purkamiseen tai purkakaa ne johonkin toiseen ketjuun eikä just tähän. Tahallanne haluatte kiusata muita. sivusta
Ihan samalla tavalla tämä on ohut lanka kaivattuuni. Ei minullakaan ole muuta keinoa ilmaista sen kummemmin rakkautta kuin mielipahaani. Sori siitä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kuitenkin, vaikka ei siinä mitään järkeä ole. Kaikki se, mitä minusta olet sanonut, sotii sitä vastaan, että kaipauksella olisi muuta vastakaikua kuin kalliota vasten.
ENTÄS TÄMÄ: kaikki mitä olet minusta sanonut? Jospa rakkaus joskus vaatii tekoja jotka eivät tunnukaan niin mukavilta. Katsotaan sitten kun pahat ukkospilvet ovat poistuneet. Kyllä kaipauksessa on järkeä. Tee rakkaudentekoja ja pidä ajatuksissasi. Niin minä teen. Ei ole vaihtoehtoa. Voi olla elämääkin suuremmista asioista kyse.
Tänään tuntuu pahalta, ikävältä,
lähinnä surulliselta. Terveisiä kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kuitenkin, vaikka ei siinä mitään järkeä ole. Kaikki se, mitä minusta olet sanonut, sotii sitä vastaan, että kaipauksella olisi muuta vastakaikua kuin kalliota vasten.
ENTÄS TÄMÄ: kaikki mitä olet minusta sanonut? Jospa rakkaus joskus vaatii tekoja jotka eivät tunnukaan niin mukavilta. Katsotaan sitten kun pahat ukkospilvet ovat poistuneet. Kyllä kaipauksessa on järkeä. Tee rakkaudentekoja ja pidä ajatuksissasi. Niin minä teen. Ei ole vaihtoehtoa. Voi olla elämääkin suuremmista asioista kyse.
Kuulostaa kauniilta tuo, mitä kirjoitat. Kysyn silti, tekisitkö sinä rakkauden tekoja ihmiselle, joka ei omien sanojensa mukaan halua olla missään tekemisissä ja toivoo, ettei joudukaan tekemisiin? Minusta ainut oikea rakkauden teko on antaa ko. henkilölle rauha elää ja olla. Kuten olen tehnytkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on sattunut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin?
Vierailija kirjoitti:
Jahas ja tänään meillä: Kaipaamasi strategiset mitat?
Parempi olla kehuskelematta...
Onko liian myöhäistä?
onko tämä kaikki kirjoittelu jo pilannu jotain olennaista?
Jos on heränneet epäilykset.
jos on negat tuntemukset.
mistä edes oikeasti lähteä liikkeelle.
mistä energia kaikkeen.
pitää vähentää palstailua,
Vierailija kirjoitti:
Soita minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita minulle.
mun täytyy tuntea toinen paremmin soittaakseni näissä tunteissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita minulle.
mun täytyy tuntea toinen paremmin soittaakseni näissä tunteissa. Ap
Eihän sinun tarvitse heti sille toiselle läjäyttää asiaa tietoisuuteen. Voit tunnustella ja kuulostella.