Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Hyvää yötä isobrunetelle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinä suloinen sydämeni asukas. Halaus ja suukko muhkealle pepullesi.
Terv. takkutukka
Vierailija kirjoitti:
Kädet vispaa.
Kuis ny silleen?🤭
Lapsi lauloi minulle juuri "You are my sunshine...", usko tai älä.
Luottamuspula ihmisiin. Se antaa heille rauhan minulta. Liika on liikaa paremmissakin piireissä. Älä luule liikoja itsestäsi. Jäät pian yksin.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö ajelulle?
Joo voitaisiin lähteä joku pv jatkamaan siitä mihin jäätiin. Juttelu voisi olla jotain muutaku mitä silloin juteltiin virallisissa merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt haluaa taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuntemistani autottomista miehistä ei ole kuvaamasi kaltainen, vaan autottomuus on liittynyt/ liittyy elämäntilanteeseen, jossa auto on tarpeeton.
Ja kokemuksesi sulkee pois kokemukseni?
Ei tietenkään. Tulkintasi omasta kokemuksestasi on vain epälooginen. Et voi omalla kokemuksellasi myöskään sulkea pois toisten kokemuksia, joten toteamuksesi autottomien miesten välttelystä on aukottomasti väärä. Tai ainakin käyttämälläsi perustelulla kokemuksestasi.
Naiset... "Musta tuntuu et sä sanoit näin!" yms..
Kaivatulle hyvää yötä. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Sivusta.
Kokemuksenhan ei tarvitsekaan olla looginen ja tietenkään kenenkään henkilökohtainen kokemus ei sulje pois muiden kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä isobrunetelle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinä suloinen sydämeni asukas. Halaus ja suukko muhkealle pepullesi.
Terv. takkutukka
Pikkuvaalean rölli?
Vierailija kirjoitti:
Laitahan tunnistella.
Hopee ei ole häpee. Silläkin pääsee kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt haluaa taas?
Antaa äidille hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Luottamuspula ihmisiin. Se antaa heille rauhan minulta. Liika on liikaa paremmissakin piireissä. Älä luule liikoja itsestäsi. Jäät pian yksin.
Se keiden seurassa viihtyy ja kokee yhteenkuuluvuutta tuskin liittyy liikoja luulemiseen. sivusta
Taidan vaan yksinkertaisesti rakastaa sua. Tuhat sanaa voisin kirjoittaa, eikä se sen kummemmaksi muutu.
Vieläkö täällä jankataan autoista?
Vierailija kirjoitti:
Heli
Itsekin kaipaan erästä Heliä. Tosin aion nyt lopettaa senkin vähäisen viestittelyn, jota välillämme on toisinaan ollut (ns. tikusta asiaa), koska se ei johda mihinkään muuhun kuin uppoamiseeni syvemmälle itsepetoksen suohon. Ehkä hän ajan kuluessa unohtuu ja säteilynsä häikäisevyys lievenee. Sitä odotellessa.
t. kaikkeen väsynyt jannu
en oo kirjoitellut tänne tänään. Seurannut kylläkin. Aika turhaa keskustelua suurin osa- autoista ! mun kaivatulla ei ole autoa, terkut sulle , vaikka vähän vannoin etten tänne terkkuja enää kirjoittaisi vaan antaisin sulle tilaa . terkkuja kuitenkin ja ihana, et huomaan sun ajatelleen mua tänäänkin vähän :) <3 mitä antaisinkaan, kun pääsisin sun pään sisään ja tietäisin mitä siellä liikkuu. Sä kun niin usein osaat mua lukea kuin avointa kirjaa . ehkä me ollaan oikeesti ystävät , jospa tämä päättyy niin eikä vain kipuun ja täyttymättömään kaipaukseen, sen vääjäämättömän totuuden edessä jota kohti mennään. nähdään tiistaina :) ps. miehelle, ja ei tarvii kysellä enempää. hän tietää ken tietää.
Vierailija kirjoitti:
Maija Maija Maija...
Ei lähtenyt lompakkoloinen leikkiin, aika hämmentävää kunnes selvisi miksi.
Sehän pani yhtä paikallista.
Ruuhkavuodet on hyvä hoitaa ulkoistamalla lapsen hoito ja lopettamalla laihduttaminen, keskittymällä elämään :)
Äijäs samaa mieltä?
Sinulla ei ole yhtäkään ystävää. Ajattele, minkä luodin kaikki sinut hyljänneet ovat väistäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuntemistani autottomista miehistä ei ole kuvaamasi kaltainen, vaan autottomuus on liittynyt/ liittyy elämäntilanteeseen, jossa auto on tarpeeton.
Minkälainen elämäntilanne miehellä pitää olla, että ei tarvitse autoa? Videopeliriippuvuus?
No esimerkiksi mun eksä: asunto Krunikassa, toimisto Espalla, kaikki kaverit kantakaupungin alueella, vanhempien kämppä Eirassa. Jos tarvitsi julkisia esimerkiksi lentokentälle lähteäkseen, tilasi taksin. Huonekaluja yms kuljettaa myyvät tahot.
Miksi ihmeessä olisi pitänyt jotakin autoa? Ei ollut ajanut edes ajokorttia.
sivusta
Anteeksi olemassaoloni. Tykkää tai on tykkäämättä.