Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kaivatun auto. Saisi vaikka heti tulla koeajaan. Hah, iskävitsien mommyversio varmaankin.
mihin aukkoon avain menee? vaihdekeppi puuttuu, taitaa olla automaatti kröööh rähähää
Vierailija kirjoitti:
Ihmeiden aika on ohi.
Puhu omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Pahuksen korona
Juu, ei oltaisi tässä jamassa - ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kaivatun auto. Saisi vaikka heti tulla koeajaan. Hah, iskävitsien mommyversio varmaankin.
mihin aukkoon avain menee? vaihdekeppi puuttuu, taitaa olla automaatti kröööh rähähää
hihihih
Vierailija kirjoitti:
Pahuksen korona
Sepä se
Vierailija kirjoitti:
Odotan ihmettä.
Millaista ihmettä? Että saat kaivattusi vai pääset hänestä eroon? 😆
Lähettäisitpä mulle viestin ig:ssä.
Ei oikeastaan sanoja. Ikävä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeiden aika on ohi.
Nytkö lakkasit lakastamasta?
Vierailija kirjoitti:
Korona oli parasta aikaa
Ei ollut. Ikävä tauti sairastaa.
Ihastuksen näkeminen myös energisoi ja toimii päinvastoin kuin ihastukset aiemmin, eli ei mitään epävarmuutta, omituista käytöstä, piilottelua, jumeja tai lamaannusta ollenkaan, päinvastoin.
Korona-aikaan loppuivat sinun säännölliset näkemiset, vaikken sitä ennen niihin kiinnittänytkään huomiota. Odotin, että palaisi normaalitila, mutta ei koskaan palannut. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeiden aika on ohi.
Nytkö lakkasit lakastamasta?
Niin hilveesti lakastan.
Eli sivusta
Sua mietin jälleen. Anteeksi.
Tuolla oli joku viesti siitä, miten menee pasmat sekaisin ihastuksen läsnäollessa ja niin itselläkin saattaa kyllä vaikka kädet hieman täristä tai tommosta, mutta olen kuitenkin oma itseni enkä ala mitään sekoileen. Oon jopa poseerannut kameralle useamman kerran kun hän on ollut siinä, mikä ei olisi koskaan aiemmin elämässäni ihastusten läsnäollessa mitenkään onnistunut..