Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Saat sen mistä luovut.
Jos luovun Dimasta, saanko sen takaisin ?
Kauniita unia kauniille miehelle😘😉
Vierailija kirjoitti:
Pikkuvarpuset on aliarvostettuja, oikeasti tosi söpöjä.
Huuhkajilla on kivat kulmikset 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt kaikki hyvin, älkää siis epäilkö minua enempää. Kahviaika. Kaikki ok ja elämä jatkuu. Syökää puuroa! Jonna
Mistäs Sinua on epäilty?
Pikkuhiljaa näistäkin tulee lopulta kymmenen vuoden sijaan kaksikymmentä vuotta, kun mulla on viimeksi ollut suupielet auki ja silloin meillä oli aina molemmilla. Ajattelin silloin, että se on joku infektio minkä oon saanut sulta. Kun sanoit sitä pusutauduksi. Nykyään tiedän vitamiinipuutteeksi.
Oon kyllä syönyt lihaa, joten mikä voi estää imeytymisen? Jos se on tää kaipaus.
Mihin minua tarvitaan? Ehkä taivaaseen enkeliksi?
Hyvää yötä naiselle lounaaseen kaipaavalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt kaikki hyvin, älkää siis epäilkö minua enempää. Kahviaika. Kaikki ok ja elämä jatkuu. Syökää puuroa! Jonna
Mistäs Sinua on epäilty?
Ajattelin nyt lähinnä tuoda tunnisteellisen viestin joka kertoo että en ole huolissani mistään ja kaikki on ok. Monesti minua on epäilty vähän kaikesta ketjussa joten muutkin kirjoittavat täällä, ehkä tarvitsevat tukeanne. Jonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs Sinua on epäilty?
Ajattelin nyt lähinnä tuoda tunnisteellisen viestin joka kertoo että en ole huolissani mistään ja kaikki on ok. Monesti minua on epäilty vähän kaikesta ketjussa joten muutkin kirjoittavat täällä, ehkä tarvitsevat tukeanne. Jonna
Kuka on ollut illan emoteini viestien takana? onko sinulla sisäpiiri tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Halusit ymmärtää väärin. En halua puuttua siihen.
Jos olisi minulle: itseppä annoit siihen syitä, juurikin hiljaa olemalla, etkä edes viitti korjata niitä minun vääriä olettamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs Sinua on epäilty?
Ei valitettavasti ole. En tiedä keitä ketjussa on kirjoitellut tänään. Minä en ainakaan ole se joka olisi vastuussa niistä. Jonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs Sinua on epäilty?
Ei valitettavasti ole. En tiedä keitä ketjussa on kirjoitellut tänään. Minä en ainakaan ole se joka olisi vastuussa niistä. Jonna
👌🏻🤞🏻🙂
Piirteet sopii lappalaisuuteen.
Lämpöinen hyvänyön toivotus täältä unituvasta, *******x
- ***x
Sinä olet kaikkeni, ja sinulle haluaisin antaa kaikkeni.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa näistäkin tulee lopulta kymmenen vuoden sijaan kaksikymmentä vuotta, kun mulla on viimeksi ollut suupielet auki ja silloin meillä oli aina molemmilla. Ajattelin silloin, että se on joku infektio minkä oon saanut sulta. Kun sanoit sitä pusutauduksi. Nykyään tiedän vitamiinipuutteeksi.
Oon kyllä syönyt lihaa, joten mikä voi estää imeytymisen? Jos se on tää kaipaus.
Mulla aukes joskus valkaisevasta hammastahnasta, kun sattumalta käytin, en yleensä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs Sinua on epäilty?
Sehän on varmaan risureiska salanimellä
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Sinä <3 <3
Niin minäkin, mutta kyllä siinä pitää enemmän kuin huolia. Pitää näyttää teoillaan, että on worth it.