Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Ikävä. Järjetön ikävä. Olet ajatuksissani, unissani, mielessäni. Voisitko olla ihollani?
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin tunnisteellisen.
😍😘
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Järjetön ikävä. Olet ajatuksissani, unissani, mielessäni. Voisitko olla ihollani?
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kenelle tämä?
En ole kyllä koskaan ajatellut lappalaisten piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mammoilla on iso takapuoli.
Olet Jumalaan uskova mies. Eikö Luoja luonut naisen juuri täydelliseksi, omaksi kuvakseen? Naisella voi olla miestä leveämpi lantio synnyttämistä ajatellen. Et sinä mistään mitään tiedä.
Kaipa mä oon perimältäni vähän sieltä ja täältä niin en oo oikein minkään näköinen.
Katselin eilen yhtä miestä, ja kuvittelin hänet sinuksi, koska näytti vähän sulta. Saisinpa joskus katsella sinua rauhassa, kun puhut yleisön edessä tms.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että nyt kaikki on vähän liikaa.
💜
Muutama graffiti ulkona seinässä. Talossa, joka purettiin. Et kertonut tavattaessa nimeäsi, enkä mä, mutta tiesit sen. Sua 💛 Lounastauollani muutaman kerran. 11.21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi koko ajan soittaa 😁
No, jos vaikka edes joskus? 😏
Niin ,mutta kun aina tunnen niin..
Niinpä niin! 😏🤗
Olen puolivälissä. Meni koko ilta lunta lapioidessa. Sinua ei näy.
Tuntuu oikein kun kiukku kasvaa sisällä. Kurkkua kuristaa. Sitten tulee kyyneleet ja suru pääsee vapaaksi. Miten purkaa vuosikausien pommi ilman että tulee tuhoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oikein kun kiukku kasvaa sisällä. Kurkkua kuristaa. Sitten tulee kyyneleet ja suru pääsee vapaaksi. Miten purkaa vuosikausien pommi ilman että tulee tuhoja.
Miinanraivaaja auttaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan ajatellut lappalaisten piirteitä.
Lappalaiset on lyhyitä
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Sinä olet talven raikkaus.
Sinä olet lämmin peitto.
Olet tyyny, johon painan pään.
Sinä olet armaani, jota silitän hiljaa ennen kuin valot sammuvat.
Sinä olet yö, jonka syliin nukahdan.
Älä viisas siel, kuikuilitko vain siel?