Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
No sanottakoon nyt myös ääneen, että kyseessä oli vitsi. Näin kyllä mainitun unen, mutta se nyt oli tietenkin roskaa kuten unet muutenkin. Sua ihan oikeasti ajattelen koko ajan.
Minä en ole hankaloittanut elämääsi millään tavalla vuosikausiin. Olen kiertänyt sinut kaukaa ja kierrän vastakin. Jos se on hankaloittamista, sanojen merkityksiä voi näköjään venyttää mielin määrin.
Joko et pysty myöntämään tai sitten sulla on vahvat defenssit päällä.
Jompikumpi ei puhu totta. Se on varmaa.
Rakastan sinua. Välillämme on Berliinin muuri. Tulen ammutuksi, jos yrittäisin sitä ylittää.
Soitin sulle ja kysyin, puhuitko totta. Sanoit puhuneesi. Mihin minun pitäisi silloin uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Välillämme on Berliinin muuri. Tulen ammutuksi, jos yrittäisin sitä ylittää.
Sitä ei voi alitttaa, sitä ei voi ylittää, täytyy mennä läpi..
Hassu harha: aivan kuin ajoittain joku luulisi tunnistavansa minut toisten teksteistä ja alkaa sättiä niitä niin että oikeasti osuisi sopivasti minuun. Luen vaan pääasiassa ja tunnistamattomasti kirjoitan. Jopa nimeni mainittu. Jäähän tähän kiinni kun seuraa onko joku harhautunut ja tunnenko oikeasti. Ei kaipauksesta niin väliä, kun tää harha on jännempi. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kuvitelmaani.
Niin kaikilla täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä, joiden kanssa voi kiireellä mennä sänkyyn - yhden tuhlatun kondomin verran.
Ja sitten on niitä miehiä, joiden kanssa edetään rauhassa. Miehiä joille puhutaan kauniisti ja käyttäydytään hosumatta. Ja siihen on syynsä, miksi joku nousee toista ylemmäs.
Nykynainen
En tue tuollaista ajattelua! Jokainen on arvokas, oli sitten pano tai ihastus. Miksi alentaa ketään kenen kanssa on mennyt sänkyyn, mielestäni noloa puhua rumasti ihmisistä joiden kanssa on sellaista tehnyt. Antaa huonon kuvan ihmisestä.
Nopeasta toiminnasta voi kehittyä/jatkojalostua myös jotain muuta. Mahdollisuus on olemassa. -sivusta eri
Vierailija kirjoitti:
Kutsun miestä joka osaa ottaa älykkään naisen omakseen.
Omakseni en ole sellaista koskaan saanut, mutta olen kyllä osannut ottaa.
Älykäs nainen on seksuaalinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kuvitelmaani.
Niin kaikilla täällä
Eipä ole. Sivusta
Saivartelu ei muuta tosiasioita.