Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Ilolla aamuni aloitin, kahvit keitin ja pyykkiäkin pesin. Ajattelin ripustaa pyykit kuivumaan ja lähteä ruokakauppaan. Mitä teillä tänään syödään?
Vierailija kirjoitti:
Pulkka homehtuu varastossa. Miksi sanomme että se homehtuu varastossa koska siellähän on kuivaakin vielä?
Toimintaa sitten! Ota yhteyttä.
Haamuna luoksesi leijailen. Mitä sinä oikein teet minun kanssani yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulkka homehtuu varastossa. Miksi sanomme että se homehtuu varastossa koska siellähän on kuivaakin vielä?
En tiedä kuka sinä olet. Kertoisitko sen tässä minulle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit?
Pohdittaisiinko niitä sinun toksisimpia ajatuksiasi minusta? Hieman loukkaannuin siitä mitä ajattelet minusta tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuan lumipalloilija, mutta sun kannattaa ottaa yhteys omaan kaivattuusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit?
Pohdittaisiinko niitä sinun toksisimpia ajatuksiasi minusta? Hieman loukkaannuin siitä mitä ajattelet minusta tälläkin hetkellä.
Aha. Kerropa minullekin, mitä ne ovat. Kiinnostaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuan lumipalloilija, mutta sun kannattaa ottaa yhteys omaan kaivattuusi.
Soitan sitten muuan taivasnumeroon. Kiitos sinulle vastauksestasi kuitenkin.
Miksi sinä aina vaadit että minä kerron sinulle mitä sinä tunnet tai ajattelet? Miksi minun pitäisi tietää jokaisen ihmisen ajatukset? En ole tietäjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä aina vaadit että minä kerron sinulle mitä sinä tunnet tai ajattelet? Miksi minun pitäisi tietää jokaisen ihmisen ajatukset? En ole tietäjä.
Jos väität tietäväsi ajatukseni tai mitä tunnen, silloin olet velvollinen kertomaan ne. Jo väität, että mulla on toksisia ajatuksia sinusta, se on aika kova väite ja vaatii konkretiaa.
Hyvä, että kerroit loukkaantuneesi. Seuraava vaihe on kertoa, mistä sanoista loukkaannuit. Sillä tavalla voidaan selvittää, oikaista ja korjata asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ilolla aamuni aloitin, kahvit keitin ja pyykkiäkin pesin. Ajattelin ripustaa pyykit kuivumaan ja lähteä ruokakauppaan. Mitä teillä tänään syödään?
Sanat
Voisin minäkin olla epäasiallinen ja ilkeä, mutta koetan olla olematta, koska tykkään ja välitän sinusta liikaa.
Pian neljä vuotta, ja yhä vaan.
Iloa päivään.
Kerro vaan kaikki mitä tykkäät irl. :)
Kutsun miestä joka osaa ottaa älykkään naisen omakseen.
Mulle <3 <3