Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Voiko olla mahdollista että tapaan koskaan samanlaisen miehen kuin hän oli?
Vierailija kirjoitti:
Moi, eräs kaipaaja on palannut reissusta ja selvinnyt lumimyräkästä.
Moi, kiva kuulla. Hyvää yötä. Halaus.
Aikani yritin sua unohtaa, mutta sitte ymmärsin että ei hyviä asioita kannata unohtaa, pitää unohtaa ikävät asiat. Ajele sinä vaan bussia 💜. En aio sua koskaan unohtaa.
T: J💙
Hei, onko ketjussa ollut tänään paljon jäähyväisiä?
Vierailija kirjoitti:
Välillämme on enää vain etäisyyttä. Ei meistä tainnutkaan tulla mitään. Kaduttaa, että edes uskoin siihen.
Meidän pitäisi vain tehdä muutos siihen. Käytännössä olisi hyvinkin helppoa. Jos esimerkiksi nyt kumpikin astuisi kotoa ulos ja lähtisi kävelemään toista kohti, niin tavattaisiin puolimatkassa jo alle tunnin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran kokenut samanlaisen tapahtuman. Kyse oli katsekontaktista ja jotain tajunnan rajat ylittävän tuntuista tapahtui.
Niin tapahtui. Katseesta.
Kannan Sinua aina mukana.
En ole enää sama.
Et tietenkään ole. Kärsit syyllisyydestä koska varattuna hylkäsit kaivattusi.
Vierailija kirjoitti:
5:11 Älä turhaan lausu herran sinun jumalaisi nimeä, koska herra ei jätä rankaisematta, sitä joka hänen nimensä turhaan lausuu.
No niinpä. Nimeäni ei ole näkynyt enää tänään. Vitsi vitsi.
Hyvää yötä ihanalle 🌻 lle ja pienelle puna-apilalle, kuinka olette selvinneet lumipaljoudessa? Kävittekö tapahtumassa? Ajattelen meitä, tulkaa uniini, elämääni.
Hyvät yöt 4* ikäiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Opettele olemaan valehtelematta halustasi tavata jos et oikeasti tarkoita haluavasi tavata.
No tämä syytös ei ainakaan ole suunnattu minulle, koska en ole väittänyt haluavani tavata.
Ei ole syytös vaan tosiasia eräiden kohdalla.
Murmeli, toivottavasti unesi on yhtä ihana kuin sinä. Hyvää yötä ja suloisia unia! 💫
On täydellisyys mun ainoo miinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillämme on enää vain etäisyyttä. Ei meistä tainnutkaan tulla mitään. Kaduttaa, että edes uskoin siihen.
Meidän pitäisi vain tehdä muutos siihen. Käytännössä olisi hyvinkin helppoa. Jos esimerkiksi nyt kumpikin astuisi kotoa ulos ja lähtisi kävelemään toista kohti, niin tavattaisiin puolimatkassa jo alle tunnin päästä.
Sivusta järkytyn, että meillä tuohon menisi yli 18 tuntia. Huh! Onneksi autot on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Hei, onko ketjussa ollut tänään paljon jäähyväisiä?
En huomannut, mutta suurin osa lukematta vielä. Jatketaan toisilla puolilla. Hyvää yötä sulle tuntematon.
Mun rakkausviesti oli taas poistettu. Öitä ihanat. 🖤
Siivosin keittiön. Tiskit olivat harmillisesti kertyneet vaikka normaalisti niin käy vain harvoin. Vein roskia niin paljon ulos parvekkeelta että jotakin muuta olisi voinut hävettää. Meikkasin ja lähdin liikenteeseen. Puhuin puhelun edesmenneen mieheni eksän kanssa. Helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt 4* ikäiselle naiselle.
Hyvää yötä 5* ikäiselle miehelle.
Itsevihani lisääntyy koska et voinut olla rehellinen minulle. Vihaan itseäni, koska minulle valehdellaan.
Nainen, jonka toinen nimi on Marjaana. Tiedät että se on minä joka kirjoittaa. Kaipaukseni sinua kohtaan polttaa sydämeni karrelle. Vain jää voi sen sammuttaa.