Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Hyvää yötä pitkälle, komealle työkaverille. Oli kiva nähdä tänäänkin!
Hellä suudelma ja halauksia, rakas. Nuku hyvin.
Tämä kaikki on ollut liian rankkaa. Sydämeni ei ole enää terve, tuskin kelpaisin sinulle senkään takia.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan enää edes töissä siellä...
En enää pitkään aikaan..
Kauniita unia sinne jonnekin. Välitän sinusta enemmän kuin tiedät.
Moi, eräs kaipaaja on palannut reissusta ja selvinnyt lumimyräkästä.
Nainen. Opettele olemaan valehtelematta halustasi tavata jos et oikeasti tarkoita haluavasi tavata.
Joo tosissaan jätä mut ennen kuin joudun jättään sut. Sori vaan tästäkin mutta on siis pakko lähteä. Yö odottaa minua. En voi kantaa sinua mukana. Oli silti hauskaa eikä vika ole sinussa vaan minussa. On saatava vapautta. Vapaa lintu ei voi elää häkissä eikä kahlittuna, se tahtoo lentää. Se tahtoo kokea ja elää. Se tarvii sitä nautintoa mistä sinä et erityisemmin välitä. Älä muistele pahalla. Nähdään taas! 🖤
Vierailija kirjoitti:
Rosebud
Kane?
Kun alavatsaa koskaa ja munasarjat ovat tulessa niin ainakin tuntee olevansa, elossa. Lasissa Shirazia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Opettele olemaan valehtelematta halustasi tavata jos et oikeasti tarkoita haluavasi tavata.
No tämä syytös ei ainakaan ole suunnattu minulle, koska en ole väittänyt haluavani tavata.
Mammat. Kohta se tämäkin päivä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaikki on ollut liian rankkaa. Sydämeni ei ole enää terve, tuskin kelpaisin sinulle senkään takia.
Sinä aina, kelpaat.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, kun naisella on enemmän mojoa kuin Austin Powersilla.
Nainen, jonka toinen nimi on Marjaana. Tiedät että se on minä joka kirjoittaa. Kaipaukseni sinua kohtaan polttaa sydämeni karrelle. Vain jää voi sen sammuttaa.
Mulla on uusi twisti hiuksissa.