Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahdatko helposti lentokoneessa?

Vierailija
02.01.2025 |

Mua kyllä väsyttää nuo aamulennot, mutta en silti nukahda helpolla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin olisi mukava kokea. En ole ollut koskaan lentokoneessa. 

- n68v -

Tääh, mikset ole ollut!?

Ei ole ollut tarvis matkustaa mihinkään lentokoneella. Se pelottaakin paljon. Mikä menee ylös, tulee myös alas. Rytinällä. Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä. Ihan mitä tahansa voi tapahtua.

- n68v -

Voi voi, paljon on jäänyt ihania asioita sulta kokematta sitten.

Vierailija
22/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- n68v -

Tääh, mikset ole ollut!?

Ei ole ollut tarvis matkustaa mihinkään lentokoneella. Se pelottaakin paljon. Mikä menee ylös, tulee myös alas. Rytinällä. Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä. Ihan mitä tahansa voi tapahtua.

- n68v -

No joo, vielä ei ole keksitty lentokonetta, joka jäisi sinne ylös liitämään ikuisiksi ajoiksi. Joten sikäli kyllä totta, että jokainen ylös mennyt lentokone tulee kyllä myös alas. Mutta se on vähän niinkuin näiden lentokoneiden tarkoituskin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- n68v -

Tääh, mikset ole ollut!?

- n68v -

Uskallat kuitenkin auton kyydissä olla? Bussissa ja junassa? Suurempi riski niissä kuolla.

No sekin on siinä ja siinä. 😬 Poika ja miniä kun tulivat Englannista niin en pystynyt nukkumaan ennen kuin flightradarissa näkyi landed Helsinki-Vantaa.

- n68v -

Vierailija
24/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa olen elämässäni lentänyt Helsinkiin. Lento kesti noin tunnin, joten ei ehtinyt ramaista.

:)

Ent. työkaverin piti lähteä Hesaan. Huomasin, etttä ei häntä se lento sinänsä jännittänyt vaan se, mitä siellä joutuu tekemään, työn puolesta siis.

Sanoi: et ei siinä ajassa mitään ruokia tarjoilla. Kuittasin siihen: Vetäset oman hernaripurkin lennolla, ja vähän ennen Seutulaa puhallat sitten ryynit. :))) ... nauroi.

...

Itse en ole koskaan lentänyt, ei ole ollut mitään syytä miksi (en lentele "huvikseni"); joten mistään lentopelosta en tiedä, kun ei vaan ole kokemusta. Yleensä en nukahtanut edes bussissa, muutaman kerran sattui ja sekin lie johtunut lähes (täydellisestä) väsymyksestä + verensokeri tosi alhaalla. (arvatkaapa nolottiko, kun heräsin ja kuola valunut pitkin suupieltä.... siis se "missä vtssa mä nyt oon???" - rauhoitun, kun tunsin/kuulin bussin koneen tutun äänen, ja lämmön).

Oikeasti tuli se Frendien "Best nap I've ever had" :)

Vierailija
25/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia nukkumaan koneessa, mutta miten?

Vierailija
26/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zolpidem huuleen heti nousun jälkeen, niin pian oletkin jo Phuketissa.

Vierailija
27/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on useampi aikuinen ihminen, joka ei ole ikinä ollut lentokoneessa! Kuinka teidän ei ole koskaan tehnyt mieli lähteä mihinkään ulkomaille? Johonkin kaupunkilomalle tai etelän lämpöön talvella? 

Vierailija
28/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on useampi aikuinen ihminen, joka ei ole ikinä ollut lentokoneessa! Kuinka teidän ei ole koskaan tehnyt mieli lähteä mihinkään ulkomaille? Johonkin kaupunkilomalle tai etelän lämpöön talvella? 

No kun tykätään käydä vaan omalla mökillä, ja mummolassa Juupajoella.

Vierailija
29/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvaa, tekikö mieli nuorena lähteä, ns. kiiertämään muutakin kuin tahkoa. Elämä vaan teki omat "jekkunsa"; nyt vanhempana ei kiinnosta pätkääkään.

Outo juttu: isä jäi suht.koht. nuorena eläk. (se valtion virkaikä). Hänellä se "villitys" alkoi. Kysyin siitä, vastasi siihen: Hän on koko ikänsä palvellut muita, nyt on hänen vuoro. Minä? Olen myös palvellut, olen nyt samanikäinen kuin hän, silloin (tai ia. vanhempi). Mulle ei ole tullut sitä.

Tosin, 4,5 vuotta sitten lie iskenyt se "Lapinkuume"  :) - mieli teki lähteä käymään Sallassa ja Kelloselässä. Ja taas: elämä heitti sellasen "uistimen", johon jäin kiinni. :( 

PorHaltajille vaan terveiset! :)))

Vierailija
30/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ole haluttanut kaupunkilomalle tai etelän lämpöön. Suomessa on tarennut talvella ihan hyvin, jos raaskii lämmittää asuntoaan. Oma koti kullan kallis!

Vierailija
31/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- n68v -

Tääh, mikset ole ollut!?

- n68v -

Voi voi, paljon on jäänyt ihania asioita sulta kokematta sitten.

Mitä ihanaa on siinä, että saa lentää lentokoneessa? Puolikymmentä kertaa olen ollut kotimaanlennolla ja enempää en kaipaa.

Vierailija
32/32 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin helposti, busineksessä mannerten välisillä lennoilla nukun joten kuten jos lento on yöaikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi