Näettekö unta ihmisistä jotka eivät ole enää elämässänne?
Kommentit (25)
No mä sain potkut joskus 15 vuotta sitten (pikku lamassa) ja vieläkin näen unia tuosta työpaikasta ja henkilöistä.
Äitini kuoli 10v sitten ja vierailee vielä unissani. Luulen, ettei ihan heti unista katoa.
Unissa kohtaan edesmenneitä kuten esimerkiksi aikoja sitten kuolleen isoäitini. Eipä hän tai moni muukaan unistani katoa varmasti koskaan.
Näen myös unia lapsuudenystävistäni. Olen viimeaikoina miettinyt, mistä tämä johtuu. Onko henkinen kehitykseni pysähtynyt murrosikään, josta uneni kertovat.
Näen usein unta ekasta poikaystävästä, ensirakkaudesta 25 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Näen myös unia lapsuudenystävistäni. Olen viimeaikoina miettinyt, mistä tämä johtuu. Onko henkinen kehitykseni pysähtynyt murrosikään, josta uneni kertovat.
Mulla taitaa olla syynä yksinäisyys. Tuon lapsuudenystäväni jälkeen ei ole ollut yhtä tiivistä ihmissuhdetta kenenkään kanssa.
Lähes joka yö. Todella ikävää minusta usein, muistuttaa katkerasti että ihmissuhteet ovat päättyneet. Haluaisin että uneni olisivat nykyajassa. Minkäs teet.
vanhuuden merkki: Vanhemmiten ihminen muuttuu nostalgiseksi ja alkaa kaivata ihmisiä joiden kanssa vietti suurimman osan lapsuuttaan Esim. vanhat luokkatoverit alkavat tuntumaan kuin siskoilta ja veljiltä tai perheenjäseniltä. Niiden tyhmyyksiä ja satunnaisia ilkeyksiä alkaa paremmin ymmärtämään vanhana. Niitä alkaa ajatella lämmöllä.
Aika harvoin nykyään, kaikista eniten kaipaan jo edesmenneitä lemmikkejäni.
Selvyydeksi mainitsen, että näen siis unia ihmisistä, en oikeita ihmisiä jotka vierailisivat unissani .Ettei mene uskonnon/paranormaalin puolelle.
Vain edesmenneet vanhemmat tulevat uniin silloin tällöin. Vanhat kaverit, joihin ei enää yhteyttä, aniharvoin. Samoin muut kuolleet sukulaiset. Koulukavereita ja opettajia tapaa ehkä kerran vuodessa. Työkavereita yhtä usein tai harvoin.
Näen unia entisestä työkaveristani jonka kanssa oli kemiaa, mutta mikä ei koskaan johtanut mihinkään (hän oli varattu). En ole nähnyt häntä noin viiteen vuoteen mutta tiedän että hän on jo uuden kerran naimisissa. Uusi puoliso löytyi työpaikalta.
Toivon vaan etten unissani sano hänen nimeään, sillä vieressäni nukkuva puoliso ei ehkä tykkäisi.
Koko elämän :D
Mikä tämäkin ny oli...