Nukahdatko helposti lentokoneessa?
Mua kyllä väsyttää nuo aamulennot, mutta en silti nukahda helpolla.
Kommentit (32)
Kolme kertaa olen elämässäni lentänyt Helsinkiin. Lento kesti noin tunnin, joten ei ehtinyt ramaista.
Sekin olisi mukava kokea. En ole ollut koskaan lentokoneessa.
- n68v -
En muista, että oisin koskaan saanut nukutuksi lentokoneessa. Autossa sen sijaan simahdan helposti vaikkei edes väsyttäisi.
En saa nukutuksi missään kulkuneuvossa. Ehkä ihan lyhyesti olen joskus torkahtanut, mutta herään saman tien.
En koskaan. Olisikin mukavaa jos saisi edes pidemmän lennon nukutta, ei vaan onnistu. Olen muutenkin huono nukkumaan.
Jos aikainen lento niin yleensä nukahtanut jo ennen koneen nousua. Herään nousuun ja nukahdan taas.
Vierailija kirjoitti:
- n68v -
Tääh, mikset ole ollut!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- n68v -
Tääh, mikset ole ollut!?
Mitä ihmeellistä on siinä, jos ihminen ei ole ollut koskaan lentokoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- n68v -
Tääh, mikset ole ollut!?
Onhan se ihmeellistä ja harvinaista tuossa iässä. Vauvatkin matkustelevat lentokoneilla.
Kyllä yritän hyödyntää lentoaikaa usein nukkumiseen. Olen torkkunut ihan Suomen sisäisillä lennoillakin.
Jos vieressä istuu kaunis nainen niin "nukahdan" saman tien ja alan kaatuilemaan "vahingossa" sinne kahden soman tyynyn puoleen.
Huonona nukkujana en nukahda lentokoneessa ikinä. Pitkät lennot ovatkin mulle ihan raastavia.
Saan nukutuksi vain laajarunkokoneiden business-luokkien penkeissä, joista saa tehtyä vuoteen vaakatasoon. Kapearunkokoneiden penkeissä en osaa nukkua, kun ne on kapeita ja niitä ei saa vaakatasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- n68v -
Tääh, mikset ole ollut!?
Ei ole ollut tarvis matkustaa mihinkään lentokoneella. Se pelottaakin paljon. Mikä menee ylös, tulee myös alas. Rytinällä. Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä. Ihan mitä tahansa voi tapahtua.
- n68v -
Economyssä en saa koskaan nukuttua, siksi ostan yleensä pitkille lennoille liput businekseen. Siellä saan aina nukuttua kun voi olla vaakatasossa. Qatar airwaysillä oli ihna extramukavaa kun oli parisänky ja pystyttiin miehen kanssa nukkumaan vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- n68v -
Tääh, mikset ole ollut!?
Onhan se ihmeellistä ja harvinaista tuossa iässä. Vauvatkin matkustelevat lentokoneilla.
Jos ihminen on lähemmäs 70, niin ei siinä ole mitään ihmeellistä. Kolmekymppistä ihmettelisin enemmän. Itse olin 36, kun olin ensimmäistä kertaa lentokoneessa 90-luvulla.
Aikaisemmin kylläl, nykyisin en pysty uurikaan nukkumaan. Ärsyttävää etenkin mannerten välisillä lennoilla, olisi kiva levätä vähän ja aikakin menisi nopeammin, jos edes muutaman tunnin pystyisi nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- n68v -
Tääh, mikset ole ollut!?
Ei ole ollut tarvis matkustaa mihinkään lentokoneella. Se pelottaakin paljon. Mikä menee ylös, tulee myös alas. Rytinällä. Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä. Ihan mitä tahansa voi tapahtua.
- n68v -
Uskallat kuitenkin auton kyydissä olla? Bussissa ja junassa? Suurempi riski niissä kuolla.
Kyllä! Nukuin kerran koko Thaimaan lennon, kun lähtö oli pe iltana.