Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?
Kommentit (465)
Melkein jokainen ottaa elämässä melkein kaiken mitä saa.
Jos saat paljon rahaa, melkein kaikki vaihtaa suurempaan asuntoon, matkustaa enenmmän jne.
En äkkiä keksi yhtään kuuluisaa tai rikasta miestä, jolla ei olisi jotain super kaunista luxus naista, että en ymmärrä mitä ihmeellistä tässä on ja kuka muka tekisi erilailla?????
Veikkaan että tästä asiasta katkeruutta tuntevat ne raukat, jotka ovat kiinnostuneita noista loppuun kalutuista miehistä. Eli tuskin ne parikymppiset fitnessblondit.
Vierailija kirjoitti:
Jos saat paljon rahaa, melkein kaikki vaihtaa suurempaan asuntoon, matkustaa enenmmän jne.
En äkkiä keksi yhtään kuuluisaa tai rikasta miestä, jolla ei olisi jotain super kaunista luxus naista, että en ymmärrä mitä ihmeellistä tässä on ja kuka muka tekisi erilailla?????
Tämä! Jos minä lähemmäs kuuskymppinen asuisin Monacossa ja minuun osoittaisi kiinnostusta [totta kai rahan vuoksi] viisvitonen hiukan elämää nähnyt leidi tai tiukkapimppainen kolmikymppinen salikissa, niin kummankohan valitsisin?
Omantunnon kysymys tätä paheksuville naisille: kumman itse ottaisitte, minut hiukan ylipainoisen, tavallisen äijän vai vaikka Ronaldon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari tonnia kuukaudessa veloittaisin tuollaisen miehen tapailusta. Ja tietysti tällä pitäisi olla ulkonäkö kohdallaan ja runollinen herrasmieskäytös
T n30
Taidat olla liian vanha
Ei kolmekymppinen ole liian vanha. Riippuu täysin henkilöstä. Mielummin hyvinsäilynyt 3-kymppinen kuin parikymppinen ilman elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari tonnia kuukaudessa veloittaisin tuollaisen miehen tapailusta. Ja tietysti tällä pitäisi olla ulkonäkö kohdallaan ja runollinen herrasmieskäytös
T n30
Joo, runolliset herramiehet tunnetusti käyttävät huo*ia.
Miehen ja naisen keskinäinen sugar daddy järjestely ei ole mitenkään verrattavissa siihen, että mies ostaa seksipalveluita useilta alan ammattilaisilta tai että nainen myy seksipalveluita kaikille halukkaille. Tämä on keskinäinen yhteistyö ja avunantosopimus ja se ei pidemmän päälle toimi ilman tunteita. Minulla on ollut muutama useamman vuoden sugar babe suhde ja yksi päättyi siihen, että 25 vuotiaan naisen biologinen kello tikitti, mutta minä parikymmentä vuotta vanhempana en ollut valmis jättämään perhettäni, vaikka olinkin häneen rakastunut. Hän meni muutama vuosi myöhemmin naimisiin ikäiseni miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.
M50
Tarkoittanet, että maksat jollekin nuorelle naiselle seksistä? Ja onko sinulle tosiaan naisessa tärkeintä normaalipaino, kun se pitää oikein erikseen tuossa mainita?
Minä en panisi ylipainoista vaikka maksettaisi M57
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloinen viisikymppinen mies harvemmin etsii suhdetta, vaan ennemminkin ostaa sitä seksiseuraa itselleen. Silloin saa just sellaista nuorta naista kun haluaa, eikä kukaan jää soittelemaan perään. Tietysti myös vaihtelua on paljon, kun hommaa erilaisia naisia. Ostettu seksiseura tulee myös pitkässä juoksussa halvemmaksi kuin parisuhteeseen satsaaminen kaikkine verenpainetta nostavineen asioineen.
Hyvätuloinen viiskikymppinen mies elää monen nuoremman miehen unelmaa todeksi.
Olen hyvätuloinen 5-kymppinen mies ja minulle kelpaa hyvin suhde eronneeseen 4-kymppiseen naiseen, jolla on lapset vuoroviikoin. Joka toinen viikko tapaamme intensiivisemmin ja hänen lapsiviikkoinaan satunnaisemmin. En todellakaan haluaisi muuttaa yhteen kenenkään kanssa.
En ole huomannut. Ne fitness blondit on ihan ok näköisiä mutta eivät ole yleensä haluja herättävän näköisiä mutta makuasioita täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Jos minä lähemmäs kuuskymppinen asuisin Monacossa ja minuun osoittaisi kiinnostusta [totta kai rahan vuoksi] viisvitonen hiukan elämää nähnyt leidi tai tiukkapimppainen kolmikymppinen salikissa, niin kummankohan valitsisin?
Omantunnon kysymys tätä paheksuville naisille: kumman itse ottaisitte, minut hiukan ylipainoisen, tavallisen äijän vai vaikka Ronaldon?
Oliko tiukasta vielä kaksimymppistä vaihtoehtoa?
Vierailija kirjoitti:
olen huomannut saman, siis itsestäni. Olen 53 v komeakin urheileva mies, 122 n rivari , 2 moottoripyörää, mökki
ja vain 20-35 v nuori eloveenatyttö sopii vaimoksi, joka on neitsyt ja tekee lapsia
ei löydy Suomesta, joten muutan Japaniin vaikkei blondia löytyskään
122m2 rivari kuullostaa aika kauhealta. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti viisikymppisellä hyvätuloisella miehellä on viisikymppinen hyvätuloinen puoliso, jonka kanssa perhe on perustettu ajat sitten.
Oikeasti hyvätuloisen miehen puolison ei tarvitse käydä töissä. Vaimoni on aina hoitanut kolmea lastamme kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se 55v oman ikäisesi leidi ei voisi tykätä sinusta ihan oikeasti? Sehän tässä pitäisi olla vertailukohtana. Vai ajatteletko ettei kukaan kuitenkaan pitäisi sinusta aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies nopeasti viisikymppisten jälkeen viisastuu. 55 vuotiaana kelpaa jo 35 vuotias fittnessbeibekin, eikä tarvitse olla edes blondi.
Ei tartte olla luonnonblondi, tukanhan voi värjätä. Samoin sopivan kokoista tissiä voi käydä asentamassa. Aikuisella miehellä on varaa tukea tällaista, mutta se edellyttää tietty sitten osoitettua sitoutumista suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T n30
Siinä mallissasi on vain yksi ISO ongelma. Jos suoraan tuolla tavalla haluat veloittaa sen pari tonnia, niin mies kokee sitten omistavansa sinut. Muuten ei suostu maksamaan. Eli aina kun miehen tekee mieli, niin se on alettava leikkimään jotain sairaanhoitajaleikkiä. Sellaiseen en itse kyllä lähtisi. Tuossa pitää olla paljon ovelampi, kuin suoraan veloittaa joku summa kuukausittain.
Exän sisko oli niin kiero kun olla ja voi ja ihan enkelin näköinen. Oli ennen tyhjätasku, meni rikkaisiin naimisiin,erosi alle vuodessa ja sai puolet, kunnes taas reilun vuoden päästä taas rikkaisiin naimisiin, erosi ja taas sai puolet miehen omaisuudesta.
Nyt elelee sinkkuna rikkaana, varmaan rahaa nyt tarpeeksi. En tajua miten tuo toinenkin mies uskoi rakkauteen eikä vaatinut avioehtoa edellisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen huomannut saman, siis itsestäni. Olen 53 v komeakin urheileva mies, 122 n rivari , 2 moottoripyörää, mökki
ja vain 20-35 v nuori eloveenatyttö sopii vaimoksi, joka on neitsyt ja tekee lapsia
ei löydy Suomesta, joten muutan Japaniin vaikkei blondia löytyskään
122m2 rivari kuullostaa aika kauhealta. Ei jatkoon.
Nauroin ihan tälle samalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T n30
Siinä mallissasi on vain yksi ISO ongelma. Jos suoraan tuolla tavalla haluat veloittaa sen pari tonnia, niin mies kokee sitten omistavansa sinut. Muuten ei suostu maksamaan. Eli aina kun miehen tekee mieli, niin se on alettava leikkimään jotain sairaanhoitajaleikkiä. Sellaiseen en itse kyllä lähtisi. Tuossa pitää olla paljon ovelampi, kuin suoraan veloittaa joku summa kuukausittain.
Exän sisko oli niin kiero kun olla ja voi ja ihan enkelin näköinen. Oli ennen tyhjätasku, meni rikkaisiin naimisiin,erosi alle vuodessa ja sai puolet, kunnes taas reilun vuoden päästä taas rikkaisiin naimisiin, erosi ja taas sai puolet miehen omaisuudesta.
Nyt
Mahtoiko tuo nyt mennä ihan noin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvävaraiset ja siistit miehet on vanhemmiten kuumaa kamaa. Valitettavasti tasokkaita naisia on pilvin pimein ja valtaosa vapaista miehistä toisten naisten perseelle potkimia luusereita. Jos miehellä on ulkonäkö ok ja varallisuutta, niin naisia on tarjolla aivan mielettömästi. Oman ikäisiä ja nuorempia. Laatumies on tuolla 50-70 -vuotiaana todella haluttu. Monelle on tarjolla nuorempiakin ja oman ikäiset on tiukilla. Pääosin tuossa iässä naiset löytää vain surkimuksia enää, jos eivät ole valmiita ottamaan paljon vanhempaa. Nätti, koulutettu ja varakas nainen saa tyytyä johonkin pummiin, kun oman ikäiset miehet ottaa nuorempia, jos vaan saavat.
Setäni erosi 65-vuotiaana. Ei minusta mikään komea mies, mutta tavallinen, liikkuvainen, raitis ja asiansa hyvin hoitanut. Ei pulaa pikkurahasta. Hän itsekin hämmentyi, että 20 vuotta nuorempiakin olisi ollut tarjolla, mutta järkimiehenä ei lähtenyt siihen peliin. Lopulta valikoitui 5 vuotta nuor
Olen 60 ja loppusyksystä minua tuli Teatterin vipissä pokaamaan ihan hyvännäköinen normaalikokoinen nuorehko nainen. Juteltiin jonkun aikaa kunnes ajattelin, että minun on pakko kertoa ikäni. Sanoin naiselle, että olen vanhempi kuin hän luulee enkä ole hakemassa seuraa. Jonkun aikaa asiasta juteltuamme tämä 33 vuotias nainen lähti "vessaan" ja jäi sille tielle. Olen hyvin säilynyt timmi pukumies. Usein luullaan ainakin 15 vuotta nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T n30
Exän sisko oli niin kiero kun olla ja voi ja ihan enkelin näköinen. Oli ennen tyhjätasku, meni rikkaisiin naimisiin,erosi alle vuodessa ja sai puolet, kunnes taas reilun vuoden päästä taas rikkaisiin naimisiin, erosi j
Mene itse naimisiin ökyrikkaan kanssa ilman avioehtoa. Nopea tie ryysyistä rikkauksiin.