Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi ettei alkoholia taii herkkuja 3 kuukauteen ja tunnin lenkki joka päivä.

Vierailija
01.01.2025 |

Ollaan molemmat lihottu joten nyt alkaa kuntoremontti hei huomenna kuulemma, mitä teen?.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitte aloittaneet nussimaan kunnolla. Karisee ne kilot siinäkin

Vierailija
22/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussiminen on kivempaa hoikempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika 

Vierailija
24/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin mies sanoo, fiksulta kuulostaa.

En olisi ikinä uskonut että tämmöinen kommentti saa ylistystä.

Vierailija
25/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan fiksu ajatus. Alkoholi kannattaisi jättää kokonaan, mutta tuollainen tauko on tutkitusti hyväksi. Lisätty sokeri on myös haitallista, ja tauko tekee hyvää. 

Tunnin lenkki kävelynä on mielenterveydelle tärkeää, en itse haluaisi olla ilman. Mutta toki yhtäkkiä juostuna rankka. 

Itse elän keski-ikäisenä naisena tuolla tavalla vakituisesti, enkä pidä huonona. 

Vierailija
26/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois ja kannabis tilalle niin ei ala ottamaan pattiin. Tunnin lenkki jossa palkintona jointti. Tuo ei ole lupaus vaan pari vuotta vanha juttu. Hyvin se on toiminut esim. viime vuonna tuli juotua vain kaksi kertaa. 

Vierailija
27/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on retkahtanut tavoitteestaan?

Vierailija
28/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet juuri niin kuin itse haluat. Mies voi puolestaan tehdä niin kuin itse haluaa. Olette kai molemmat aikuisia.

Vierailija
29/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä joku tulee päsmäröimään että lenkki on tylsä ja siihen kyllästyy? Kuka voi kyllästyä lenkkeilyyn? Mä olen käynyt kävelyllä aina.

Lisäksi mulla on muita liikuntaharrastuksia mutta miksi tuputtaisin niitä muille. Jokainen tietää kyllä itse mistä tykkää. 

Miehen idea on hyvä ja karkkia tai alkoholiahan ei tarvitse mihinkään. Mutta jos laihduttaa haluaa niin kyllä pitää tarkkailla kokonaisuutta että tulee tarpeeksi kalorivajetta, muuten paino ei putoa.

Vierailija
30/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Itse pyysin samaa mieheltä muutama vuosi sitten ja toimi molemmille hyvin, edelleen pysyneet karistetut kilot poissa

Vierailija
31/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alku on parannuksen tekoa.  Kaksin tulisi lähdettyä lenkille säännöllisesti vai kuinka?

Vierailija
32/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä joku tulee päsmäröimään että lenkki on tylsä ja siihen kyllästyy? Kuka voi kyllästyä lenkkeilyyn? Mä olen käynyt kävelyllä aina.

Lisäksi mulla on muita liikuntaharrastuksia mutta miksi tuputtaisin niitä muille. Jokainen tietää kyllä itse mistä tykkää. 

Miehen idea on hyvä ja karkkia tai alkoholiahan ei tarvitse mihinkään. Mutta jos laihduttaa haluaa niin kyllä pitää tarkkailla kokonaisuutta että tulee tarpeeksi kalorivajetta, muuten paino ei putoa.

Tylsyys ja kurjuushan on osa lenkkeilyn ideaa. Tosi monet yrittää tehdä siitä miellyttävää hankkimalla hyvät lenkkitossut ja vedenpitävät vaatteet jne.

Tosimies tekee lenkin kuin lenkin kurjuudessa. Kurjuus kasvattaa luonnetta kovemmaksi ja angsteissa on parempi juosta. Jos tuntuu kurjalta, niin nopeuttaa tahtia ja homma on ohi.

Kotona voi rangaista itseä laiskoista ajatuksista etunojapunnerrussarjasessiolla.

Teet nämä, koska kiukuttelit itsellesi ja juoksit lenkin nopeasti mukavuussyistä". Sitten teet sen. Jos havaitset ajattelukentässä jotain mutinaa tai ininää, niin teet sata kpl karatepotkuja kyykkyjen kanssa. 100 molemmille jaloille. Laiskuus on tapa ajatella ja näin se kitketään ohjelmistosta pois.

Vierailija
33/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toteuttaa oman suunnitelman.

Vierailija
34/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta, että voitte yhdessä tavoitella samaa asiaa. Moni on aivan yksin.

On kivaa vain jos se on päätetty yhdessä. Toista ei voi pakottaa mihinkään.

Vierailija
35/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat miehen toteuttaa omaa ohjelmaansa.

Sitten se voikin alkaa katsella terveempää kumppania. Mene vain mukaan projektiin.

Voi kun se laihtuminen olisikin tae terveydestä. Tietysti poistaa elintapasairauksia, mutta paljon muuta voi tulla. Nimim. juuri 30 kiloa laihdittaneen leski.

Vierailija
36/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti on tosi vähän. Toisaalta riippuu herkkujen ja alkoholin määrästä.

Alkoholi passivoittaa ja heikentää muistia. Helposti jämähtää kotiin ja unohtelee käydä lenkillä. Alkoholilla on myös tapana vääristää mieltä ja todellisuutta. Käyttäjä valehtelee usein itselleen käyneensä joka päivä lenkillä, mutta kävikin vain lauantaina ja silloinkin haki kaljat kävellen, kun oli liian kännissä autoiluun.

Kaloreitahan alkoholissa ei sinällään ole, ellei ole superjuoppo ja juo kymmeniä annoksia oluita tai viiniä päivittäin.

Kalorimäärinä pari olutta viikonloppuisin on hyvin vähäinen määrä.

Vierailija
37/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa paljon lisäenergiaa kuntoilemiseensa, jos ei heitä siemeniään hukkaan joka välissä. 

Vierailija
38/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa. Kerran viikossa voi herkutella. Alkoholia ei joka viikko. Ei tarvi joka päivä tuntia lenkkeillä tms.

Pitää tehdä pysyvä elintapojen muutos. 

Vierailija
39/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa paljon lisäenergiaa kuntoilemiseensa, jos ei heitä siemeniään hukkaan joka välissä. 

Siementen mukana menee paljon rautaa hukkaan ja kladiumia. Kladiumi on tärkein rakennusaine testosteronille ja estrogeenille.

Vierailija
40/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunti on tosi vähän. Toisaalta riippuu herkkujen ja alkoholin määrästä.

Alkoholi passivoittaa ja heikentää muistia. Helposti jämähtää kotiin ja unohtelee käydä lenkillä. Alkoholilla on myös tapana vääristää mieltä ja todellisuutta. Käyttäjä valehtelee usein itselleen käyneensä joka päivä lenkillä, mutta kävikin vain lauantaina ja silloinkin haki kaljat kävellen, kun oli liian kännissä autoiluun.

Kaloreitahan alkoholissa ei sinällään ole, ellei ole superjuoppo ja juo kymmeniä annoksia oluita tai viiniä päivittäin.

Kalorimäärinä pari olutta viikonloppuisin on hyvin vähäinen määrä.

Alkoholissa on paljon kaloreita. Ne on kuitenkin alkoholin pienin haitallisuus. Se on pikkusen hämäävää kun alkoholi on virallisesti päihde. Se tappaa yliannoksena, aiheuttaa vahvan riippuvuuden ja vieroitusoireet voivat olla hengenvaarallisia. Voisi luulla että kyse on kovasta huumeesta mutta ei tuo on laillinen päihde. Mitään muita päihteitä ei tunneta vaan kaikki loput ovat laittomia huumeita. Jako päihde ja huumeet on ilmeisesti alkoholin tuottajien tekemä kun mitään tieteellistä perustelua jaolle ei ole.