Mies sanoi ettei alkoholia taii herkkuja 3 kuukauteen ja tunnin lenkki joka päivä.
Ollaan molemmat lihottu joten nyt alkaa kuntoremontti hei huomenna kuulemma, mitä teen?.
Kommentit (75)
Mies sanoi, kiteyttää naisten tyhmyyden.
Vierailija kirjoitti:
Meillä isäntä tokaisi sohvalta minulle kerran että annat 10 etunojaa ja 30 kierrepotkua pihakoivuun mars, kun ei ollut tyytyväinen minuun sillä hetkellä. Huiskasi vain kättä ja minä lähdin toteuttamaan käskyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunti on tosi vähän. Toisaalta riippuu herkkujen ja alkoholin määrästä.
Alkoholi passivoittaa ja heikentää muistia. Helposti jämähtää kotiin ja unohtelee käydä lenkillä. Alkoholilla on myös tapana vääristää mieltä ja todellisuutta. Käyttäjä valehtelee usein itselleen käyneensä joka päivä lenkillä, mutta kävikin vain lauantaina ja silloinkin haki kaljat kävellen, kun oli liian kännissä autoiluun.
Kaloreitahan alkoholissa ei sinällään ole, ellei ole superjuoppo ja juo kymmeniä annoksia oluita tai viiniä päivittäin.
Kalorimäärinä pari olutta viikonloppuisin on hyvin vähäinen määrä.
Alkoholissa on paljon kaloreita. Ne on kuitenkin alkoholin pienin haitallisuus. Se on pikkusen hämäävää kun alkoholi on virallisesti päihde. Se tappaa yliannoksena, aiheuttaa vahvan riippuvuuden ja vieroitusoireet voivat olla hengenv
Jako pitäisi laittaa uusiksi perustuen tieteellisesti todettaviin faktoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä isäntä tokaisi sohvalta minulle kerran että annat 10 etunojaa ja 30 kierrepotkua pihakoivuun mars, kun ei ollut tyytyväinen minuun sillä hetkellä. Huiskasi vain kättä ja minä lähdin toteuttamaan käskyä.
Ihanaa teidän homojen elämä.
Ilman nautintoaineita ei jaksa elämää.
Eikö kaikki muka lenkkeile joka päivä? Vai miksi täällä sitä pidetään jotenkin epärealistisena tavoitteena?
Ei ole paljon vaadittu. Tuohon voisi lisätä: tansseissa käynti ja paneminen kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki muka lenkkeile joka päivä? Vai miksi täällä sitä pidetään jotenkin epärealistisena tavoitteena?
On päiviä etten mene ulos ollenkaan. Koko tammikuu näyttää siltä että käyn vain kaupassa kun on pakko. En päässyt töihin niin jäi vain huonoja vaihtoehtoja. En ala kertomaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä joku tulee päsmäröimään että lenkki on tylsä ja siihen kyllästyy? Kuka voi kyllästyä lenkkeilyyn? Mä olen käynyt kävelyllä aina.
Lisäksi mulla on muita liikuntaharrastuksia mutta miksi tuputtaisin niitä muille. Jokainen tietää kyllä itse mistä tykkää.
Miehen idea on hyvä ja karkkia tai alkoholiahan ei tarvitse mihinkään. Mutta jos laihduttaa haluaa niin kyllä pitää tarkkailla kokonaisuutta että tulee tarpeeksi kalorivajetta, muuten paino ei putoa.
Tunnin lenkki on hyvä alku, jos ei liiku mitenkään muuten. Rasittavaa liikuntaa pitäisi harrastaa viikossa myös se 2,5h. Noissa uuden vuoden lenkeissä oikeesti on se että ne jää todella helposti, jos on huono sää tai kiire tms. Tunti päivässä väksin joku lenkkien on myös todella negatiivinen asenne lähteä liikkumaan ja sitä kautta pudottamaan painoa. Jos ei oikeasti rakasta sitä lenkkeilyä (tai jotain muuta tiettyä liikuntamuotoa) ei sitä oikeasti jaksa tehdä jokapäivä. Itsekkin rakastan lenkkeilyä, mutta en todellakaan jaksa jokapäivä lähteä ja vielä vähemmän jos on pakko. Suomessa koulut on opettaneet että liikunnan pitää olla mahdollisimman kurjaa ja pakkopullaa, jotta siitä olisi jotain hyötyä - tämä on väärin. Liikunta harrastukset ei oikeasti kestä jos niistä ei aivan oikeasti tykkää.
Oon sen jonkun yhteisen lajin kannalla myöskin. Liikkuminen on paljon tehokkaampaa ja mielekkäämpää, jos sitä oikeasti haluaa tehdä. Nyt on vaikka mitä alkeiskursseja alkamassa, kuten joku aiemmin mainitsi. Yhteinen harrastus on myös hyväksi parisuhteelle.
Sehän riippuu sinusta, mitä teet, ap. Joko teet, olet tekevinäsi tai et tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta, että voitte yhdessä tavoitella samaa asiaa. Moni on aivan yksin.
Kivaa, kun aikuiselle ihmiselle toinen sanoo mitä tehdään, ja toinen ei tiedä miten suhtautuisi. Yhdessä mietittynä asia kuulostaisikin kivalta. Tai no ei noin ehdottomana. Mut jäin miettimään millainen ihminen kuuntelee tuollaista puhetta ja millainen kohtelee toista noin. En voi kuvitella että kukaan sanoisi mulle noin.
Mies varmaan sanoi mitä aikoo itse tekevän. En voisi minäkään kuvitella että minulle joku sanoisi noin,keskustella asiasta kyllä voi. Ja jos tuntuu niin sitten yhdessä . Mutta tuolla tyylillä,niin ei.
Oletko lapsi? Ja mies isäsi? Vai muuten vaan et osaa tai pysty itse päättämään omasta elämästäsi...
Päihteet on pää asia. Ilman päihteitä pää menee jumiin.
Tunnin juoksulenkki joka ikinen päivä on ihan paljon, vaikka juoksisi säännöllisesti. Jos ei ole juossut aiemmin tai kunto on huono, kannattaa aloittaa nousujohteisesti - motivaatio pysyy paremmin yllä.
Jos taas oli kyse kävelylenkeistä, niin tuollainen matalansykkeen aerobinen liikunta kasvattaa hyvin peruskuntoa eli hyvä idea. Toki itselleen kannattaa olla siinäkin armollinen, varsinkin jos ei ole aiemmin harrastanut liikuntaa. Vaatii hetken, että siitä tulee tapa ja ei kannata lopettaa vaikka joku yksittäinen päivä ei onnistukaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisitte aloittaneet nussimaan kunnolla. Karisee ne kilot siinäkin
Mies saa paljon lisäenergiaa kuntoilemiseensa, jos ei heitä siemeniään hukkaan joka välissä.
Siementen mukana menee paljon rautaa hukkaan ja kladiumia. Kladiumi on tärkein rakennusaine testosteronille ja estrogeenille.
Kyllä siemeniä pitää ainakin kerran viikossa heittää johonkin, muuten seisoo koko ajan eikä ole muuta mielessä kuin seksi.
Mies tekee mitä haluaa mutta ei voi käskeä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta, että voitte yhdessä tavoitella samaa asiaa. Moni on aivan yksin.
Kivaa, kun aikuiselle ihmiselle toinen sanoo mitä tehdään, ja toinen ei tiedä miten suhtautuisi. Yhdessä mietittynä asia kuulostaisikin kivalta. Tai no ei noin ehdottomana. Mut jäin miettimään millainen ihminen kuuntelee tuollaista puhetta ja millainen kohtelee toista noin. En voi kuvitella että kukaan sanoisi mulle noin.
Otsikosta ei millään tavalla ilmene, että mies vaatii ap:lta tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri jokaisen suomalaisen naisen ja heteropariskunnan, nainen määrää ja märisee ja mies tottelee ja kuuntelee
Mulla on tapana laittaa nilkkapainot ja rannepainot mukaan lenkille. Reppu selkään ja vanhat saunankivet sinne hölskyämään. Harmittaa kivasti kun hölskyää ja ottaa tasapainoon.
Tän takia en ole ostanut painoliivejä, ne on nössöille ja mukavuuden haluisille. Homma tehdään kovan kautta. Repun hihnat hiertää ja huonot lenkkarit lipsuu.
Lenkki kasvattaa tällöin myös henkistä puolta.