Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät on tämän maan sankareita

Vierailija
20.11.2025 |

Luovuttavat omat työpaikkansa muille niitä enemmän tarvitsiville. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen työpaikkansa. Ei työttömällä ole.

Vierailija
2/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä mielellään töitä tekisi.

Työllä tämä maa on rakennettu.

Työ antaa virikkeitä, antaa haasteita, onnistumisen kokemuksia, siinä näkee ihmisiä, oppii uutta. Ja saa siitä korvauksena palkkaakin. Koskaan en ole ollut tylsässä työssä. Aina tykännyt.

Jos joku ei työstänsä tykkää. Otan ilomielin vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis perustaa työttömien puolue. Ohittais kannatuksessa ainakin virheet ja vassarit.

Vierailija
4/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ antaa virikkeitä, antaa haasteita, onnistumisen kokemuksia, siinä näkee ihmisiä, oppii uutta. Ja saa siitä korvauksena palkkaakin. Koskaan en ole ollut tylsässä työssä. Aina tykännyt.

"mitään muuta maailmaa ei ole olemassa, on vain työ"

Vierailija
5/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen mukaan kaikille on, kunhan "menee"

Vierailija
6/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön enkä tunne olevani sankari vaan halveksittu luuseri. Työhaluja olisi mutta ei kukaan palkkaa 58-vuotista naista töihin. 

Vierailija
7/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
8/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin

Hyvä että olet oppinut kirjoittamaan kaksi sanaa. Jokos olis aika opetella se kolmaskin?;)

Vierailija
9/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis perustaa työttömien puolue. Ohittais kannatuksessa ainakin virheet ja vassarit.

On ollut köyhien puolue, eläkeläisten puolue, naisten puolue, eikä mikään ole menestynyt.

Työttömien puolue on erityisen hankala, kun rahaa alkaa tulemaan sisään, niin johto ei ole enää työtön vaan työläisten puolella.

Vierailija
10/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:, 

Kyllä tuollaista työtä jokainen tekisi, mutta kun monissa paikoissa se sitä huijaamista ja nöyryytystä ja muuta, niin pitäkää tunkkinne.

Ulkoistettu työ ei sovellu valkoihoiselle.

Vierailija
11/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen mukaan kaikille on, kunhan "menee"

Niin se oli edellisen hallituksen aikanakin, menkää boomerit töihin huusi se sannukkakin eikä se sitten häirinnyt yhtään kun meidän oma suosikki sitä huutamassa, eikä töistä ollut tietoakaan saatikka että vanhempaa väkeä palkattaisi.

Vierailija
12/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja keskituloiset alkavat olla tilanteessa jossa työssä käynti on taloudellisesti turhaa, joutuvat matalan palkan lisäksi anomaan myös kela tukia. 

Vierailija
13/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta on ollut, useimnilla.

Vierailija
14/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin mäkin oon tehnyt, olen elämän sankari. annoin työpaikkani eli pappien työn naispapeille koska he ovat eksyttäjiä niin saavat pitää paskansa. olen työtön teologian maisteri ja ruokajonon pummi, kaikki on naispappisateenkaaripropalestiina-h u o r i e n syytä. Kiitos Jeesus että olen vapa akirkon kirouksesta amen. Meenkin tässä kevääksi thaimaahan ja vuokraan asuntoni pimeenä kaverilleni eli "lainaan" sen sille ja hän antaa minulle lahjoituksen.

Vierailija
15/15 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin mäkin oon tehnyt, olen elämän sankari. annoin työpaikkani eli pappien työn naispapeille koska he ovat eksyttäjiä niin saavat pitää paskansa. olen työtön teologian maisteri ja ruokajonon pummi, kaikki on naispappisateenkaaripropalestiina-h u o r i e n syytä. Kiitos Jeesus että olen vapa akirkon kirouksesta amen. Meenkin tässä kevääksi thaimaahan ja vuokraan asuntoni pimeenä kaverilleni eli "lainaan" sen sille ja hän antaa minulle lahjoituksen.

Työtön miesteologi? Juutubeen tietovideoita puskeva Mäkipellon Villekö se siellä avautuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme