Käytiin hampurilaisella ja meni melkein 80€!! Meiltä oli neljä!!
Eli jokainen otti:
Ison hamppari aterian, aterian päälle 6kpl nugetit, dippi plus oma dippi aterian ranuille!
Jälkkäriksi: pirtelö.
Yhden tällaisen setti oli likimain 20€. Syöjiä oli neljä joten loppuhinta oli lähes 80€.
Ihan sikakallista!!
Kommentit (145)
80 eurolla olisi ruokittu 4 henkilöä naudan sisäfileellä ja paremmalla punaviinillä.
Vierailija kirjoitti:
480 mk hanppareihin
Ja jos mennään markkoihin ennen rahanuudistusta, niin suoraan muutettuna 48000 mk hamppareihin. Rahan arvo taisi olla muutenkin eri. Markka-aikana 1963-2002 markan arvo tippui kymmenekseen siitä, mitä se oli alussa.
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Mikä tekee jostain Hesen hampurilaisannoksesta lähes 20 euron arvoisen?
Toisaalta Hesen kallein hampurilaisateria maksaa 12,90. Kyseessä Jättipekoniateria ja Mega-ateria. Minusta tuo on varsin kaukana ollakseen "lähes 20 euron arvoinen". Hamppariateria+nugetit+pirtelö on aikamoinen kaloripommi.
Ahaa, siinä tapauksessa ap puhui palturia. Pitihän se arvata.
Eihän puhunut. Jos luit aloituksen, niin oli tilattu muutakin kuin pelkät ateriat. Kyllähän se hinta kasvaa ihan missä tahansa, jos tilaa koko listan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona olisi tehnyt paljon tolla hinnalla =)
Joskus sitä on mukava syödä muualla, kuin kotona. Ja halpahan tuo oli, jos olisi koko perhe mennyt johonkin kunnon ravintolaan missä annokset yleensä pieniä, että snäkärin kautta kotiin, että nälkä lähtee
Mistä te ihmiset oikein löydätte näitä ravintoloita joiden ruuasta ei lähde nälkä, itse kun en ole törmännyt vielä yhteenkään vaikka olen käynyt hyvin eritasoisissa ravintoloissa?
Samaa kysyisin minäkin. Ongelmana on liian isot annokset kaikissa ravintoloissa, poikkeuksetta. Ja ei, en ole siro lintunen vaan ylipainoinen keski-ikäinen jolla kyllä napa vetää. Mutta aina on liikaa ruokaa. Sen kyllä uskon, että pikaruokapaikkojen annokset eivät nälkää pidä kov
Ongelma ei ole liian isot annokset vaan se että ihmiset syövät liian usein. Jos menen ravintolaan syömään niin yleensä olen ollut 6-8 tuntia syömättä, koska tiedän että annos on iso.
No ei kyllä toimi minulla, en jaksa syödä enempää vaikka olisin paastonnut 24 tuntia.
Ehkäpä en sitten ole venyttänyt vatsalaukkua näihin tilanteisiin.
Halvaksi tulee kun itse tekee. Ostaa vain jauhelihaa ja tekee itse pihvit plus mitä haluaa hampurilaisen väliin, itse ostaa hampurilaisspihvit ja ranskikset. Ei tartte kalliiseen paikkaan mennä syömään.