Käytiin hampurilaisella ja meni melkein 80€!! Meiltä oli neljä!!
Eli jokainen otti:
Ison hamppari aterian, aterian päälle 6kpl nugetit, dippi plus oma dippi aterian ranuille!
Jälkkäriksi: pirtelö.
Yhden tällaisen setti oli likimain 20€. Syöjiä oli neljä joten loppuhinta oli lähes 80€.
Ihan sikakallista!!
Kommentit (145)
Verisuonet kiittää. Saisi olla vielä kalliimpaa, pelkkää rasvaa ja höttöhiilaria, sen näköistä kansa on, että roskaruokaa kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vähän katson hintoja ja määriä.
Meillä kaksi syö hesellä alle 20 eurolla.
Jos kauhee nälkä ( niin kuin ap n kuvauksessa)
Syödään kotona " kunnon ruokaa" .
Nämä hesekeikat on semmosta herkuttelua 🙈
Ei helvetti tätä kansaa...!!! Hese = herkuttelua?!?
Eivätkö ihmiset ole oikeasti koskaan syöneet aidosti hyvää ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötte ihan järkyttävästi!! En itse jaksaisi edes ateriaa kokonaa.
Mäkkärin nykyinen bicmac hampurilainen vastaa kooltaa juustohampurilaista ("euronjuustoa") muutaman vuoden takaa. Itseä ainakin ärsyttää maksaa toistakymppiä ateriasta josta nälkä jää
No miksi maksat? Pelkkää suolaa, sokeria ja vehnää. Ei toi aiheuta kuin hetkellisen turvotuksen ja kohta taas nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Saitte vatsanne täyteen juuri sitä mitä teki mieli.
Kyllä se mieltä lämmittää aamulla herätä töihin kun päivässä tienaa melkein lounaan perheelle. Jokin on nyt pielessä.
Niin on. Ruoka on Suomessa oikeasti todella halpaa. Valmisruoka, einekset ja varsinkaan ulkona syödyt hampparit (kuvailtu annos ei monenkaan mielestä toki ole ruokaa) eivät tietenkään ole halpoja. Miksi ravintoköyhän roskan pitäisikään olla halpaa? Kertokaa joku!
Herää kysymys, miksi ihminen, jolla ei oikeasti ole rahaa käyttää 80e yhteen perheen ruokailukertaan, kuitenkin käyttää 80e yhteen perheen ruokailukertaan.
Ei ole enää ruokakaan halpaa. Jos menee kuukaudessa yli 300e ruokaan ja työtön saa tukea 500e/kk. Siitä täytyy itse maksaa myös puhelinlaskuja, muita menoja. Ollaan ylitetty jo se raja milloin työttömät pärjää. Kaupassa on varkaudet lisääntyneet. Kohta aletaan varastamaan ihmisiltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti syö transrasvalla kyllästettyä höttöhiilaripaskaa, toivottavasti lapsesi sairastuu siihen sontaan.
Tekee mieli todeta, että samaa mieltä. Mutta lopulta ei kuitenkaan. Lapselle ei toivo koskaan mitään pahaa. Lisäksi kun se on satavarmaa, että se lapsi todellakin sairastuu siihen sontaan. Se ei ole toivekysymys, se on fakta.
Jokaiseen hesemäkkäriateriaan pitäisi lisätä 30% veroa, joka rahastoidaan kansakunnan terveys- eli sairausrahastoon. Että ne hesemäkkärin asiakkaat itse maksaisivat ne terveyden- eli sairaudenhoitokulut, jotka lankeavat veronmaksajien kontolle sitten vuosien tai vuosikymmenten päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona olisi tehnyt paljon tolla hinnalla =)
Joskus sitä on mukava syödä muualla, kuin kotona. Ja halpahan tuo oli, jos olisi koko perhe mennyt johonkin kunnon ravintolaan missä annokset yleensä pieniä, että snäkärin kautta kotiin, että nälkä lähtee
Mistä te ihmiset oikein löydätte näitä ravintoloita joiden ruuasta ei lähde nälkä, itse kun en ole törmännyt vielä yhteenkään vaikka olen käynyt hyvin eritasoisissa ravintoloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti syö transrasvalla kyllästettyä höttöhiilaripaskaa, toivottavasti lapsesi sairastuu siihen sontaan.
Tuskin syövät joka päivä mäkkärissä, ääliö.
Kukahan tässä ääliö on, vissiin sinäkin olet tulehduttanut höttöpaskalla aivosi.
SUKSI VIT TUUN IDIOOTTI.
EN OLE SUKSIMIEHIÄ. NUOLEN VITUT JA KUORRUTAN LOPUKSI SPERMALLANI.
Voisitko kuorruttaa ensin ja nuolla vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse otin Mäkkärissä vain kahvit kun tyttäret veti (aikuisten )hampurilaisateriat ja jäätelöt. Ei ollut varaa syödä itse mitään.
Tein aikanaan samoin mutta en siksi ettei olis ollut varaa vaan koska mäkkärissä on tosi huono hinta/ laatusuhde ollut aina. Nykyään käydään jossain lounaspaikoissa syömässä maukas ateria, hinnat on noin 10- 12 e.
Mutta en kyllä ymmärrä. jos hampurilaisaterian Lisäksi syö vielä jotain nugetteja JA pirtelön. En kyllä pystyisi vaikka ylipainoinen olen itsekin. Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Verisuonet kiittää. Saisi olla vielä kalliimpaa, pelkkää rasvaa ja höttöhiilaria, sen näköistä kansa on, että roskaruokaa kuluu.
Oikea luonnollinen rasva on ihmiselle täysin välttämätöntä, näissä höttöpaska paikoissa ei ole luonnollista mikään.
Tehkää ruokaa kotona. Saatte hyvää ja halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
onneksi ukrainaan ja välimerelle ja brysseliin on varaa lähettää miljardeja omasta kansasta viis
Meillä oma kansa on niin tyhmää, että juhlapäivänä (1.1.) viettää sen jossain pikaruokapaikassa syöden massiivisen määrän ravinnottomia kaloreita ja sellaisessa taloudellisessa tilanteessa, että heillä ei ilmeisesti olisi varaa käyttää tuohon roskaan sitä 80 euroa.
Lisäksi pistää mietityttämään ap:n avautuminen: ikään kuin hinnat olisivat tulleet hänelle yllätyksenä. Eikö hän etukäteen laskenut, paljonko käynti tulee maksamaan?
Jos ja kun tilanne on tämä, ei ole ihme, että Suomi on kusessa:
1) juhlapäivää ei vietetä juhlavasti (tai esim. jätetä viettämättä)
2) epäterveellistä vatsantäytettä, turhia kaloreita, kaikkein sairastuttavimmat annokset valittu pikaruokapaikan listalta
3) ei osata ajatella etukäteen rahanmenoa, ei osata budjetoida
4) kulutetaan rahaa lyhytjänteisesti tilanteessa, jossa rahaa ei ole paljon
5) älykkyysosamäärä tai vastaava on sitä luokkaa, että tullaan em. asioista avautumaan keskustelupalstalle.
Mikä oli ap:n tarkoitus aloituksellaan? Osoittaa, miten Suomen wt-luokka viettää uuttavuotta ja millaisin eväin (kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti) se lähtee alkavaan vuoteen? No, pisteet siitä, jos se oli tarkoitus, koska se ainakin toteutui.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon läskieväät 🤮🤮 ei tartte ihmetellä miksi on paljon lihavia! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Mä olen reilusti ylipainoinen enkä mä kyllä pystyisi vetämään isoa hamppariateria ja nugetteja dippeineen. Se, että on ylipainoinen ei tarkoita sitä, että pystyy vetämään kerralla todella ison määrän ruokaa. Jotkut hoikat vetää kerralla suklaalevyn tai litran jäätelöä. Mä en ole koskaan pystynyt tuohonkaan.
Mä ostin tänään vedestä hampurilaisaterian ja maksoi 5,2 euroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meneehän sitä rahaa, jos ostaa noin kauheasti ruokaa.
Jos ne on 2 m pitkiä bodareita?
Eikö bodarit just osaa arvioida keskivertojamppaa paremmin, mitä kannattaa suuhunsa pistää?
Edes Rossossa neljä henkeä ei syö 200 eurolla perus pippuripihvejä. (alku-, pää- ja jälkiruoka + virvoitusjuoma).
Mäkkäri ja muutkin hampparipaikat on kallistuneet niin kalliiksi että ihmettelen jo miksi niitä kukaan enää käyttää, hinta/laatu suhde on todella heikko. Huippukallista epäterveellistä roskaruokaa. Menivät vielä muuttamaan hampurilaisten reseptiä ja nyt ne on vielä pahanmakuisiakin, kuin vaahtomuovisia suihkusieniä jonka välissä kengänpohjapihvi.
Niinpä. Ja ilmeisesti tuo "ruoka" eli annos sitten tyhmentää ihmistä edelleen, jos kerran ihminen, jolla ei ole varaa käyttää 80e yhteen ruokailukertaan, kuitenkin käyttää 80e yhteen ruokailukertaan.
Ei ihme, että tämä maa nimeltä Suomi on jo jonkun aikaa vetänyt syöksylaskua suoraan alaspäin...