Käytiin hampurilaisella ja meni melkein 80€!! Meiltä oli neljä!!
Eli jokainen otti:
Ison hamppari aterian, aterian päälle 6kpl nugetit, dippi plus oma dippi aterian ranuille!
Jälkkäriksi: pirtelö.
Yhden tällaisen setti oli likimain 20€. Syöjiä oli neljä joten loppuhinta oli lähes 80€.
Ihan sikakallista!!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Kunnon läskieväät 🤮🤮 ei tartte ihmetellä miksi on paljon lihavia! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Onko lihavilla rahaa maksaa pariakymppiä yhdestä ruokailusta?
Minusta ne joilla on rahaa mäkkäriin eivät ole lihavia eivätkä köyhiä.
Kyllä mä vähän katson hintoja ja määriä.
Meillä kaksi syö hesellä alle 20 eurolla.
Jos kauhee nälkä ( niin kuin ap n kuvauksessa)
Syödään kotona " kunnon ruokaa" .
Nämä hesekeikat on semmosta herkuttelua 🙈
Totta. Itse otin Mäkkärissä vain kahvit kun tyttäret veti (aikuisten )hampurilaisateriat ja jäätelöt. Ei ollut varaa syödä itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötte ihan järkyttävästi!! En itse jaksaisi edes ateriaa kokonaa.
Mäkkärin nykyinen bicmac hampurilainen vastaa kooltaa juustohampurilaista ("euronjuustoa") muutaman vuoden takaa. Itseä ainakin ärsyttää maksaa toistakymppiä ateriasta josta nälkä jää
Man var för något år sedan till Hesburger och beställde någon burgare. Antingen är alla krogarnas burgare betydligt större eller så har korvkioskernas utbud krympt i storlek. Då en dubbelburgare har två "biffar" som sammanlagt väger 62 gram tenderar man att tro på krympning.
Sedan dess har man fortsatt med att undvika samtliga hamburgerkedjor, såsom även innan det.
Kaupasta hamppari 1-5 €, kaikki ei ole kelvollisia, mutta minulla on mennyt nyt marras-joulukuussa useampi einesburgeri, siihen sivuun joko bataatti ranskalaisia, tai ihan peruna versioita. Pikkasen ketsuppia, suolaa ja pippuria, miksei salaattiakin jos sellaista kaipaa.
Alta kympin per syöjä.
Ja maksan mieluusti 25 € hampurilaisateriasta ravintolassa, silloin kun on tuloja. Sitten kun ei ole, ostan ketjujen tajrjouksista.
Ajattelen sua huomenna, kun menen lounasravintolaan, jossa huomisen lounaalla (13,30 e) muiden vaihtoehtojen ohella hampurilaisia, ranskalaisia ja dippiä niin paljon kuin napa vetää. Päälle salaatit ja jälkiruoka. Tekevät muuten hyviä!
Vain idiootti syö transrasvalla kyllästettyä höttöhiilaripaskaa, toivottavasti lapsesi sairastuu siihen sontaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vuosiin ollut rahaa käydä hampurilaisella saatikka sitte aterialla. Ei se ole tyhmä kun pyytää vaan se joka maksaa;)
Hei sinä uhriutuja,minulla on varaa vaikka monta kertaa viikossa,hah hah.
Tämän takia äidin ja isän ei enää kuulu syödä, vain katsella ja ehkä vähän maistaa muutama ranskalainen.
p.s. Suosikaa mieluiten Frnds & Brgrsia, Suomi nousuun + se muutenkin laadukkain.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta hamppari 1-5 €, kaikki ei ole kelvollisia, mutta minulla on mennyt nyt marras-joulukuussa useampi einesburgeri, siihen sivuun joko bataatti ranskalaisia, tai ihan peruna versioita. Pikkasen ketsuppia, suolaa ja pippuria, miksei salaattiakin jos sellaista kaipaa.
Alta kympin per syöjä.
Ja maksan mieluusti 25 € hampurilaisateriasta ravintolassa, silloin kun on tuloja. Sitten kun ei ole, ostan ketjujen tajrjouksista.
Pari vuotta sitten 15e ns. Premium hamppariateriasta oli paljon. Siis ihan 2020 luvulla vielä, silloin kun mc donaldsissa maksoi hampurilaisateriat 7euroa, ne jotka nyt maksaa 12-14euroa ne samat joiden koko on myöskin pienentynyt kolmanneksella.
Saisivat kerätä kimpsunsa ja kampsunsa ja painua takaisin amerikkaan.
Nugetit, dippi ja pirtelö aterian päälle, kyllähän niistä tulee jo hintaa.
Joskus mainostettiin kahden euron purilaisia. Siihen kun laittaa aterian niin tulee jo vähintään 6e ja sitten kaikki sen päälle maksaa lisää.
Ostakaapa samojen kalorien edestä cittarin sushia ja vertailkaa hintaa.
Mekin käytiin 2 aikuista ja 2 lasta ja otettiin hamppariateriat ja jädet, maksoi puolet tuosta. Dipiksi riittää ketsuppi, hirveä määrä kaloreita tommosessa määrässä, mahdatte olla lihavia?
Ei tuo ole paljon.
Kun minä perheineni käyn hampurilaisella, menee siihen vähintään 120 euroa. Ja pelkät hampurilaisateriat ja juomat siihen sisältyy. Mutta ne eivät olekaan mitään pikaruokamättöä, vaan oikeita maalaishampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti syö transrasvalla kyllästettyä höttöhiilaripaskaa, toivottavasti lapsesi sairastuu siihen sontaan.
Tuskin syövät joka päivä mäkkärissä, ääliö.
onneksi ukrainaan ja välimerelle ja brysseliin on varaa lähettää miljardeja omasta kansasta viis
En ymmärrä hampurilaisia syöviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia äidin ja isän ei enää kuulu syödä, vain katsella ja ehkä vähän maistaa muutama ranskalainen.
p.s. Suosikaa mieluiten Frnds & Brgrsia, Suomi nousuun + se muutenkin laadukkain.
Ikinä kuullutkaan moisesta.
No mitäs menitte. Ei ihminen tarvitse tuollaista roskaruokaa eikä ainakaan nugetteja hamppariaterian lisäksi.
Mitäs syötte niin paljon. Kympillä saa riittävästi syötävää.