Viekö miehenne teitä syömään, leffaan, matkoille ym.?
Järjestääkö miehenne teille parisuhdeaikaa siis tai ehdottaako oma-aloitteisesti, että tekisitte jotain kahdestaan? Tajusin tänään, että mieheni on reilun 6 vuoden suhteemme aikana vienyt minut vain pari kertaa jonnekin ja nekin olivat ensimmäisten kuukausien aikana. Itse järjestän ravintolakäynnit, reissut ym. ja mies valittaa yleensä kaikesta ja näyttää siltä, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Surullinen olo, kun aloin tätä tänään miettimään.
Osti minulle joskus lahjakortin hemmotteluhiitoihin kylpylään yhdelle, mutta ei itse suostunut mukaan, vaikka pyysin. Samoin kävi, kun osti minulle lahjakortin kahdelle fine dining -ravintolaan joku vuosi sitten. En ole jostain syystä ajatellut näitä tai tätä asiaa aikoihin, mutta eilen tämä taas nousi pintaan ja sattuu niin paljon. Muistan kun silloin kävin siellä kylpylässä ja ravintolassa ja tunsin oloni maailman epäonnistuneimmaksi naiseksi ja puolisoksi.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo. Miksi et antanut anaalia kun kerran vuosipäivä on niin tärkeä.
Monestiko sinä itse olet "antanut anaalia"?
Ei lähtenyt ei mies mihinkään minun kanssasi. Pistin sen sitten ulos ovesta. Uuden naisen kanssa sitten teki sellaisia asioita joihin ei kanssani suostunut. Ja ihan tavallisista yhdessä tekemisistä oli kyse.
Kaffebulla kirjoitti:
Meillä se on mies joka koko ajan raahaa minua tuollaisiin. Haluaa käydä konserteissa, ravintoloissa ja matkoilla. Itse olen paljon pihimpi ja minulle riittäisi kotona oleilu.
Taidat olla nuorehko???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Nainen aina VIEDÄ. jonnekkin. Onko Nainen niin avuton olento.
Useimmat naiset haluaa välillä tulla viedyksi ja miehet viedä. Kai se vetoaa siihen kun on niin paljon stressiä kodista ja muusta niin on ihanaa kun ei ole hetkeen vastuussa mistään ja voi olla täysin huoletta. Siinä rentoutuu.
Tuolla asenteellasi joku toinen mies lopulta vie naistasi. Älä sitten sano että tuli yllätyksenä.
Tämä.
Mulla ainakin on ihan eri fiilis jos ulkonasyöminen maksetaan yhteiseltä ruokatililtä tai mies maksaa omistaan.
Vei matkalle kun oli tullu bänät tytsin kanssa. Ei onnistanut sielläkään. Saa tyytyä uuteen tytsiin sitten kun sellasen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähtenyt ei mies mihinkään minun kanssasi. Pistin sen sitten ulos ovesta. Uuden naisen kanssa sitten teki sellaisia asioita joihin ei kanssani suostunut. Ja ihan tavallisista yhdessä tekemisistä oli kyse.
No miksi sinun kanssasi tekeminen oli inhottavaa? Kommunikaatiotyyli? Arvostuksen puute? Yhteisen sävelen puuttuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietämme mieheni kanssa paljon yhteistä aikaa. Hän kohtelee minua kuin kuningatarta. Kiitos anopille, että on kasvattanut pojastaan niin hienon miehen.
Ja sielllä taas nainen, joka on jäänyt prinsessa-vaiheeseen.
N46
Olisin kirjoittanut, että hän kohtelee minua kuin prinsessaa, jos olisin jäänyt prinsessavaiheeseen. 😀
Meillä on ihana, tasavertainen suhde. Anoppi ja appi ovat opettaneet, miten naisia ja tyttöjä hyväkäytöksisen miehen tulee kohdella. Hän on hyvin suojeleva ja auttavainen myös äitiään ja sisariaan kohtaan. Sama
Mitä sitten teette yhdessä miehesi kanssa, ap?
Miksi muutitte yhteen?
Miehille vissiin riittää vaan, että on joku kumppani saman katon alla jakamassa kuluja.
Ei meilläkään mies koskaan keksi mitään. Johonkin lähtee mukaan ja toisinaan taas ei, jolloin menen kaverin kanssa.
Mnä olen meillä moottori ja mieheni on kompassi, joka maksaa viulut. Minä päätän teatterit, oopperat ja matkat. Olemme eläkkeellä, vaikka mieheni yhä jatkaa firmassaan. Minulla on eläke jolla tulen hyvin toimeen.
Teemme vuotuisesti yhden Euroopan reissun tai pari ja matkaamme Norjan, Ruotsin ja Suomen välillä. Asumme Ruotsissa. Teemme myös matkoja Amerikkoihin ja Aasiaan, kun mieheni töiltä pääsee. Viihdymme hyvin Pohjolassa joten loma-asunto muualla kuin Suomessa ei tule kuuloonkaan.
Kevääksi meillä on tilattu Dramaten Tukholmassa (Vihan hedelmät), Helsinki oopperatalo (Don Carlos), kuninkaallisessa Oopperassa Tukholmassa : Wagnerin Valkyria, Rossinin Barberaren av Sevilla.
Toukokuussa lähdemme Müncheniin josta pidämme paljon, koska siellä oli kerran myös kotimme. Münchenissä meille riittää Englische Garten. Mutta jos reissaamme Berliiniin niin silloin bookkaan jonkun musikaalin tai shown. Nämä kaksi saksalaista kaupunkia ovat siinä mielessä erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mnä olen meillä moottori ja mieheni on kompassi, joka maksaa viulut. Minä päätän teatterit, oopperat ja matkat. Olemme eläkkeellä, vaikka mieheni yhä jatkaa firmassaan. Minulla on eläke jolla tulen hyvin toimeen.
Teemme vuotuisesti yhden Euroopan reissun tai pari ja matkaamme Norjan, Ruotsin ja Suomen välillä. Asumme Ruotsissa. Teemme myös matkoja Amerikkoihin ja Aasiaan, kun mieheni töiltä pääsee. Viihdymme hyvin Pohjolassa joten loma-asunto muualla kuin Suomessa ei tule kuuloonkaan.
Kevääksi meillä on tilattu Dramaten Tukholmassa (Vihan hedelmät), Helsinki oopperatalo (Don Carlos), kuninkaallisessa Oopperassa Tukholmassa : Wagnerin Valkyria, Rossinin Barberaren av Sevilla.
Toukokuussa lähdemme Müncheniin josta pidämme paljon, koska siellä oli kerran myös kotimme. Münchenissä meille riittää Englische Garten. Mutta jos reissaamme Berliiniin niin silloin bookkaan jonkun musikaalin tai shown. Nämä kaksi saksal
Jaaha. Kermikset vauhdissa