Viekö miehenne teitä syömään, leffaan, matkoille ym.?
Järjestääkö miehenne teille parisuhdeaikaa siis tai ehdottaako oma-aloitteisesti, että tekisitte jotain kahdestaan? Tajusin tänään, että mieheni on reilun 6 vuoden suhteemme aikana vienyt minut vain pari kertaa jonnekin ja nekin olivat ensimmäisten kuukausien aikana. Itse järjestän ravintolakäynnit, reissut ym. ja mies valittaa yleensä kaikesta ja näyttää siltä, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Surullinen olo, kun aloin tätä tänään miettimään.
Osti minulle joskus lahjakortin hemmotteluhiitoihin kylpylään yhdelle, mutta ei itse suostunut mukaan, vaikka pyysin. Samoin kävi, kun osti minulle lahjakortin kahdelle fine dining -ravintolaan joku vuosi sitten. En ole jostain syystä ajatellut näitä tai tätä asiaa aikoihin, mutta eilen tämä taas nousi pintaan ja sattuu niin paljon. Muistan kun silloin kävin siellä kylpylässä ja ravintolassa ja tunsin oloni maailman epäonnistuneimmaksi naiseksi ja puolisoksi.
Kommentit (73)
Taas ollaan syväluotaamassa miehen vikoja. Tiedoksi naiset! Miehelle rauhallinen koti ilta sohvalla ilman velvoitteita ja kyyläämistä riittää hyvin pitkäksi aikaa.
Jos tämä närästää niin no can do?
Ei käydä missään. Olen ehdotellut mökkiviikonloppuja, koska mies tykkää kalastaa ja telttailua. Itsekin pidän tuollaisista reissuista.
Olen välillä tarjonnut lounaan, tai vienyt konserttiin. Lähtee mukaan, kunhan minä maksan kaiken.
Mies ei koskaan ehdota mitään ja muuttuu vastahakoiseksi, kun minä ehdotan. Kuitenkin puhuu välillä, että olisi ihanaa lähteä reissaamaan sinne ja tänne. Mutta ei selvästikään minun kanssani.
Vietämme mieheni kanssa paljon yhteistä aikaa. Hän kohtelee minua kuin kuningatarta. Kiitos anopille, että on kasvattanut pojastaan niin hienon miehen.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Nainen aina VIEDÄ. jonnekkin. Onko Nainen niin avuton olento.
Aloituksen muotoilu kieltämättä saman oloinen kuin iskä veisi lapset Linnanmäelle.
Vierailija kirjoitti:
Taas ollaan syväluotaamassa miehen vikoja. Tiedoksi naiset! Miehelle rauhallinen koti ilta sohvalla ilman velvoitteita ja kyyläämistä riittää hyvin pitkäksi aikaa.
Jos tämä närästää niin no can do?
Missä mielessä riittää? Kuulostaa siltä ettei pari sovi yhteen, jos yksi haluaa viettää aikaa yhdessä ja toinen kokee sen vähän velvollisuutena. Minusta parisuhteen pointti on se että tehdään kivoja juttuja maailman ihanimman ihmisen kanssa niin paljon kuin mahdollista, ei makoilla sohvalla silloin tällöin, koska se riittää.
Naisen kanssa reissussa on vähän niinkuin jois väljähtänyttä olutta. Pakko ottaa kun muuta ei ole tarjolla
En erityisesti odota, että mies "veisi" minut ulos, mutta aloitteellisempi yhteisen ajan viettämisen suhteen hän voisi kyllä olla. Mieheni nauttii ravintoloista, teatterista, elokuvista, keikoista, näyttelyistä ja erilaisista tapahtumista, mutta minä ehdotan yhteistä tekemistä vähintään yhdeksän kertaa kymmenestä - myös silloin, kun jokin tapahtuma liittyy miehen mielenkiinnonkohteisiin enemmän kuin minun. Sama koskee myös ystävyyssuhteita, joita mies hoitaa soittamalla parille lapsuusajan ystävälleen muutaman kerran vuodessa. Kaikki kaveriporukoiden yhteiset illanvietot ja vastaavat järjestetään minun aloitteestani. Mies on minua aika paljon vanhempi ja huomaan hänen vuosien myötä muuttuvan yhä aloitekyvyttömämmäksi ja kärsimättömämmäksi. Jos jokin tekeminen ei olekaan hänen mieleensä, vaikkapa ravintolaruoka ei vastaa odotuksia, tai sillä hetkellä, kun pitäisi lähteä, hänen ei enää teekään mieli lähteä, hän antaa sen kyllä kuulua ja näkyä. Välillä turhaudun siihen, että sen lisäksi, että minä vastaan kaikista aktiviteeteista, saan vielä kuunnella kiukuttelua, jos mies ei viihdykään.
Ketjun mukaan miesten aloitekyvyttömyys vaikuttaisi olevan yleistä. Tämä on kyllä todella harmillista, enkä ymmärrä, miksi miehet ja naiset eroavat tässä niin paljon toisistaan. Miehethän haluavat parisuhteen siinä missä naisetkin, elleivät enemmänkin deittisovellusten sukupuolijakauman perusteella. Ehkä parisuhde tarkoittaa miehille ja naisille eri asioita. Monelle miehelle näyttäisi riittävän parisuhteeksi se, että möllötetään kotona kumpikin omaa ruutua tuijotellen.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset haluaa välillä tulla viedyksi ja miehet viedä. Kai se vetoaa siihen kun on niin paljon stressiä kodista ja muusta niin on ihanaa kun ei ole hetkeen vastuussa mistään ja voi olla täysin huoletta. Siinä rentoutuu.
Tuolla asenteellasi joku toinen mies lopulta vie naistasi. Älä sitten sano että tuli yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen muotoilu kieltämättä saman oloinen kuin iskä veisi lapset Linnanmäelle.
Vähän samaahan siinä on. Romantiikka ja erotiikka ovat aikuisten leikkiä.
Pahoittelut väärästä ilmaisutavasta. Miehen ei tarvitse varsinaisesti viedä minua mihinkään, mutta toivoisin, että ehdottaisi edes jotain joskus. Tai että kun ostaa minulle ravintolalahjakortin kahden hengen menu:lle, lähtisi itse edes mukaan.
Ap
Kiitos kaikille asiallisille vastaajille. Tavallaan lohdullista, etten ole ainut, mutta olen surullinen, miten monella on sama tilanne. Olkaa onnekkaita te, joiden miehet ovat kiinnostuneita seurastanne.
Siis suomeksi,miehen pitäisi maksaa, vähä vuittonia yms.
Ap älä anna sille jos ei se tee mitään sun eteen. Mies pitää sua itsestään selvyytenä. Tee itsenäisesti juttuja ja lopeta seksi. Katso alkaako mies tehdä aloitteita. Mieti haluatko jäädä tuollaiseen suhteeseen. Ei se tosta itsestään paremmaksi muutu. Suhteen alussa mies kohtelee parhaiten, sitten on vaan alamäkeä.
Kuuden vuoden aikana ei kertaakaan mihinkään.
Homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä närästää niin no can do
KUUSI VUOTTA 💩
Vierailija kirjoitti:
En ole muuttunut ulkoisesti. Aina olen ollut hoikka ja mielestäni nätti. Tänä vuonna urheillutkin enemmän kuin yleensä, kun tähtään maratonille ensi vuonna.
Eli sellainen kuiva orava.
Vierailija kirjoitti:
Vietämme mieheni kanssa paljon yhteistä aikaa. Hän kohtelee minua kuin kuningatarta. Kiitos anopille, että on kasvattanut pojastaan niin hienon miehen.
Ja sielllä taas nainen, joka on jäänyt prinsessa-vaiheeseen.
N46
Vierailija kirjoitti:
En erityisesti odota, että mies "veisi" minut ulos, mutta aloitteellisempi yhteisen ajan viettämisen suhteen hän voisi kyllä olla. Mieheni nauttii ravintoloista, teatterista, elokuvista, keikoista, näyttelyistä ja erilaisista tapahtumista, mutta minä ehdotan yhteistä tekemistä vähintään yhdeksän kertaa kymmenestä - myös silloin, kun jokin tapahtuma liittyy miehen mielenkiinnonkohteisiin enemmän kuin minun. Sama koskee myös ystävyyssuhteita, joita mies hoitaa soittamalla parille lapsuusajan ystävälleen muutaman kerran vuodessa. Kaikki kaveriporukoiden yhteiset illanvietot ja vastaavat järjestetään minun aloitteestani. Mies on minua aika paljon vanhempi ja huomaan hänen vuosien myötä muuttuvan yhä aloitekyvyttömämmäksi ja kärsimättömämmäksi. Jos jokin tekeminen ei olekaan hänen mieleensä, vaikkapa ravintolaruoka ei vastaa odotuksia, tai sillä hetkellä, kun pitäisi lähteä, hänen ei enää teekään mieli lähteä, hän antaa sen kyllä kuulua
Unohdit tärkeimmän eli seksin.
Yritin kerran viedä Vaimoni Kottikärryillä Jäteasemalle. Ei kelvannut edes ongelmajätteeksi.
Vie.