Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viekö miehenne teitä syömään, leffaan, matkoille ym.?

Vierailija
01.01.2025 |

Järjestääkö miehenne teille parisuhdeaikaa siis tai ehdottaako oma-aloitteisesti, että tekisitte jotain kahdestaan? Tajusin tänään, että mieheni on reilun 6 vuoden suhteemme aikana vienyt minut vain pari kertaa jonnekin ja nekin olivat ensimmäisten kuukausien aikana. Itse järjestän ravintolakäynnit, reissut ym. ja mies valittaa yleensä kaikesta ja näyttää siltä, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Surullinen olo, kun aloin tätä tänään miettimään.

Osti minulle joskus lahjakortin hemmotteluhiitoihin kylpylään yhdelle, mutta ei itse suostunut mukaan, vaikka pyysin. Samoin kävi, kun osti minulle lahjakortin kahdelle fine dining -ravintolaan joku vuosi sitten. En ole jostain syystä ajatellut näitä tai tätä asiaa aikoihin, mutta eilen tämä taas nousi pintaan ja sattuu niin paljon. Muistan kun silloin kävin siellä kylpylässä ja ravintolassa ja tunsin oloni maailman epäonnistuneimmaksi naiseksi ja puolisoksi.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää metsään nuotioretkelle, melomaan, kalastamaan, raveihin, suunnistamaan, moottoripyöränäyttelyihin jne. Niihin miehesi lähtee mieluummin kuin johonkin ravintolaan tai teatteriin. Nyt on hänen vuoronsa nauttia.

Näissä vastauksissa ihmetyttää, miten ihmeessä joku random av mammat kuvittelee tietävänsä mitä ap:n mies haluaa.  

Vierailija
22/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP itse lähtenyt lätkäotteluun, teltta matkalle metsään tai kalastamaan miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä ollut edes sellaisessa parisuhteessa jossa miehen kanssa olisi voitu yhdessä mennä syömään tai leffaan saati sitten jollekin matkalle. Minua ei tarvitse miehen viedä vaan nämä voidaan tietenkin suunnitella ja sopia yhdessä ja kumpikin maksaa omat kulunsa, mutta ei. Se vähä mitä yhdessä on tehty on ollut yksinomaan itseni ideoimaa ja siihenkin miestä on saanut maanitella melko sinnikkäästi.

Tuollainen tuntuu ihan utopistiselta ajatuksenakin, että mies suunnittelisi omatoimisesti / itse jotakin, koska haluaa ilahduttaa minua ja tehdä yhdessä jotakin spesiaalia. Tosin kyllä tosi ihana ja romanttinen ajatus joka olisi taatusti aivan ihana kokea, mutta ei moisesta kannata edes haaveilla.

Vierailija
24/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo.  Miksi et antanut anaalia kun kerran vuosipäivä on niin tärkeä.

Kerropas nyt vaikka sinä mikä siinä anaalikolakissa teitä miehiä niin valtavasti viehättää?

Vaikuttaa sille että  hyvin suuri osa teistä on jäänyt anaalivaiheeseen, lapsen kehityksessä noin 13 vuoden iässä vaihe, jossa viettityydytyksen lähteinä ovat ulostustoiminnot ja peräaukon seutu. Lapsi on kiinnostunut omista eritteistään ja odottaa kiitosta ja positiivista suhtautumista näihin.

Hieman isompia sittern viehättää kakka ja pissa ja pieru. Niistä saadaan todella syvää tyydytystä ja niitä  sanoja hoetaan.

On kyllä traagista ajatella että aikuinen mies on jäänyt siltä osin 1-3-vuotiaan tasolle.  Itseltäni kyllä sammuisi se vähäkin kiinnostus tuossa vaiheessa. 

Vierailija
25/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP itse lähtenyt lätkäotteluun, teltta matkalle metsään tai kalastamaan miehen kanssa?

Mies ei tykkää lätkästä/muunkaan urheilun katsomisesta. Metsään olen miehen vienyt vaeltamaan ja lukuisia kertoja tarjoutunut mukaan mökille kalaan ym.

Ap

Vierailija
26/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätän itseni aivan itse. Maksan kuluni ja ruokani ja vaatteeni aivan itse. Käyn ulkona syömässä kun kiinnostaa,  hemmottelen itseäni kun tunnen sen ansainneeni, ja yhtäkään äijää en siihen tarvitse.

Miksi pitäisi tarvita? Mieleistään saa kun itse hankkii. Ja kotiani en jaa yhdenkään äijän kanssa.

Vierailija
27/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun kaikki miehet ovat aina tehneet kanssani asioita ja vieneet paikkoihin. Tuntuu tosi oudolta jos mitään ei tehtäisi yhdessä. Eli kyllä tällaisia miehiä on. Älkää tyytykö muuhun. Ilmeisesti teillä ei ole hauskaa yhdessä? Vai kokeeko mies paineita yhdessä olosta? 

Vierailija
28/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Nainen aina VIEDÄ. jonnekkin. Onko Nainen niin avuton olento.

Vierailija
29/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyinen, ei edellinen. 

Lähes aina minä ehdotan. Nykyinen mieheni ei edes tiedä mitä näyttelyjä, leffoja tai teatteriesityksiä on menossa. Paikallisen musiikkitarjonnan tietää eli hänen ehdotuksesta käydään keikalla silloin tällöin.

Ravintolassa käydään ex tempore ts. on nälkä js kukaan ei jaksa tehdä ruokaa. Mutta että suunniteltaisiin syövämme ulkona syntymäpäivän kunniaksi  - no, never. Toki, jos syntymäpäivä osuu sattumoisin viikonloppuun ja juuri silloin kukaan ei jaksa tehdä ruokaa niinmennään ulos syömään muttei varsinaisesti syntymäpäivän kunniaksi.

Mutta näinkin on pärjätty. Ei niin häiritse kun teen asioita myös ystävieni kanssa. Jos tekisin asioita vain mieheni kanssa varmasti häiritsisi.

Vierailija
30/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään jutuissa yksin tai yhdessä, miten kumpaakin kiinnostaa. Yhdessä voimme käydä elokuvissa, teatterissa, syömässä, juomassa, nähdä kavereita, museossa, ostoksilla, kahvilassa, ajelulla, markkinoilla jne.

Kumpikin voi myös näitä ehdottaa ihan silloin kun mieli tekee, emme laske vuoroja. Kun toisen seurassa viihtyy, ei ongelmia juurikaan ole.

Keski-ikäinen mies

Vierailija
31/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko leffaan meneminen jotenkin niin naisten juttu, että mies ei voi siitä nauttia, vaan miehen iloksi pitää mennä nimenomaan lätkää katsomaan?

Vierailija
32/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeääkö miehesi sinua? Oletko muuttunut ulkoisesti sitten suhteen alun?

Se, että seksiä kotona on ei vielä kerro kaikkea.

Vierailija
33/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarvitse naiselta kuin seksiä.

Vierailija
34/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo rontti muistaa aina kysellä, että haluanko lähteä. en halua, eikä halua ukkokaan. mutta silloin tällöin kyselee. olen sanonut sille jo vuosia sitten, että ne ulkomaat ja ruotsinlaivat on koluttu silloin parikymppisinä, ennen kakaroita. ei siellä ole mitään muuta uutta kuin valtavasti enemmän typeriä ihmisiä. sama pätee myös ravintoloihin suomessa.

Vierailija
35/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä ehdottelee ravintolaa, kahvilaa, elokuvaa. Juuri tultiin ,hänen ehdotuksestaan, katsomasta Conclaavia , sitä ennen syötiin lounas  kaupungilla. Viikonlopuksi varannut teatterin ( varaus tehty puoli vuotta sitten). Mies on minua aktiivisempi näissä asioissa.

Vierailija
36/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahville, ajelulle, tyttären luo ajetaan150km päähän lounaalle extempore, reissuja tietty. 

29v yhdessä ja tällä hetkellä lomalla 2. kodissa ja käytiin uv lounaalla ravintolassa. 

Vierailija
37/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuttunut ulkoisesti. Aina olen ollut hoikka ja mielestäni nätti. Tänä vuonna urheillutkin enemmän kuin yleensä, kun tähtään maratonille ensi vuonna.

Vierailija
38/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25. vuosi yhdessä menossa, ja ei, ei olla koskaan oltu kahdestaan missään matkoilla, syömässä ei olla käyty kuin muutaman kerran kahdestaan, ja silloinkaan yleensä ei ole kyse siitä että "mies vie". Ostaa kukkia hääpäivänä, äitienpäivänä ja syntymäpäivänä mulle, siinä se. Muut romanttiset eleet on jääneet ihan kerran kymmenessä vuodessa yksittäisiksi tapauksiksi. Esim. kerran toi jouluna kukan kun minä olin harmitellut itse ostamieni hyasinttien huonoutta kun ne ei auenneet olleenkaan.

Aina ja ikuisesti olen sitä sanonut hänelle, että kun minua on niin helvetin helppo miellyttää, ei tarvi olla edes mitään mikä maksaa euroakaan, tai sitten se voisi olla joku eurolla ostettu kortti tms. Minä ilahdun mistä tahansa eleestä joka kertoo että hän on ajatellut minua ja haluaa ilahduttaa. Olisin suorastaan naurettavan onnellinen ihan pienestäkin. Silti ei tee, kun ei kuulemma osaa olla romanttinen. Ei tarvitse kuin lukea Aku Ankkaa niin näkee, että mielitietylle voi viedä kukkia, suklaarasian ja kortin, se on romantiikkaa parhaimmillaan.

Vierailija
39/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie joo. Lähes joka perjantai käydään treffeillä, ideointi menee aika 50/50. 14 vuotta yhdessä. 

Vierailija
40/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä olisikin se syy (mehän emme sitä tiedä), ihmettelisin silti miksei aloittajan mies avaa sanaista arkkuaan ja kerro sitä. Sanoisi vaikka, että olisi kivaa viettää yhteistä aikaa yön yli vaelluksella. Onko se tosiaan naisen tehtävä lukea ajatuksia?