Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei
Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä
Kommentit (1818)
IP kassoilla isojen ostosten kanssa, varsinkin kun useampi henkilö ostoskärryjen kanssa niin siinä on kaikki jumissa
Kaupassa käyminen.
Jos saisi ruuat kotiin, en ikinä kävisi
Vanhemmat miehet, jotka tukkivat käytävät, kun levittäytyvät ostoskärryineen kuulumisia vaihtamaan. Yksin liikkuvat ikämiehet asettuvat esim. hedelmälaarin eteen kärryineen niin, että kukaan toinen ei siihen mahdu, kun papparainen hypistelee vaikkapa appelsiineja. Ja kun sitten ovat hedelmänsä valinneen, niin seuraava tukos syntyy hedelmiä punnitessa ja hintalapun liimaamisessa pussin kylkeen. Kyllä sen pussin voi ottaa pois vaa'alta, kun on laite sylkenyt hintalapun ja päästää seuraava asiakas punnitsemaan hedelmiään.
Kyllä, kaivetaan valtava kasa veikkauslappuja jostain kansiosta ja aletaan lamomaan niitä tiskillä. Puolen tunnin jono, sen jälkeen aletaan arpomaan mitä lappuja seuraavaksi ostetaan. AINA sillä kassalla mihin minä jonotan. Pitää aina mennä kassalle jossa ei ole eläkeläisiä jonottamassa. Ei muuten mutta säännönmukaisesti yhtäkkiä löytyy peukalohangallinen kuponkeja jostakin.
Oonkohan jotenkin poikkeustapaus kun minua ei koskaa ärsytä kauppareissulla mikään. Olen aina tykännyt käydä kaupassa ja tavannut vain mukavia ihmisiä, työntekijät sekä asiakkaat. En vaan keksi mitään valittamisen aihetta.
Eniten käyn Prismassa ja toiseksi Lidlissä. Cittarissa käyn harvemmin koska kalliimmat hinnat. Lähikauppa on K-kauppa ja siellä käyn kävellen pienillä ostoksilla. Tykkään kaikista.🙂
Olin vuosia sitten myyjänä kaupassa ja eniten ärsytti nämä veikkauskuponkien kanssa asioivat. Välittömästi sai pyytää seuraavaa myyjää paikalle, että saisi toisen kassan avattua, koska muuten jono kasvoi pitkäksi. Mielestäni veikkauskoneet saisi poistaa kassoilta kokonaan. Jos olen asiakkaana kaupassa ja joku alkaa esitellä kassalle kuponkeja niin vaihdan aina kassaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käyminen.
Oletko kuullut kotiinkuljetuksesta? Onnistuu nykyään lähes kaikissa kaupoissa.
Kassoja ei ole tarpeeksi.
Jonotan aikani ja kun vkäpyrä nousee, jätän härskisti ostoskärryn paikalleen jonoon ja lähden ulos. Sanon mennessäni "Kiitos. Menen toiseen kauppaan".
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan jotenkin poikkeustapaus kun minua ei koskaa ärsytä kauppareissulla mikään. Olen aina tykännyt käydä kaupassa ja tavannut vain mukavia ihmisiä, työntekijät sekä asiakkaat. En vaan keksi mitään valittamisen aihetta.
Eniten käyn Prismassa ja toiseksi Lidlissä. Cittarissa käyn harvemmin koska kalliimmat hinnat. Lähikauppa on K-kauppa ja siellä käyn kävellen pienillä ostoksilla. Tykkään kaikista.🙂
Saisko kassajonoon numerolaput, vapaan nojatuolin ja viiniä odotteluun.
Tässä liikeidea.
Ne nuoret perheenäidit jotka tukkivat ostoskärryineen käytävän kun pitää selostaa Pirkko-Petterin neuvolakäynnit toiselle samanlaiselle. Mutta ootas jos kärrysi jää hetkeksi hiukan keskemmälle kun otat jauhelihapakettia kylmäkaapista, nämä nuoret terroristiäidit opettavat muita asiakkaita törmäämällä ostoskärryihin omallaan. Psykopaatteja täällä tuppukylässä. Opettavat kunnes kohta ajan kärryilläni päälle. Röyhkeitä.
Minua ei ärsytä mikään kaupassa käydessäni. En halua pilata oloani ja pääsääntöisesti kaupassa on hauska käydä.
Kun edellä kauppajonossa oleva laittaa ostoksensa linjalle vasta, kun linja on hänen edestään tyhjä.
Myydään pilaantuneita tuotteita hevi-osastolla.
Tämä on ihan kauppojen syytä jotka on poistanut veikkaus pisteet ja siirtäneet palvelut kassoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut rääpii takimmaiset tuotteet joissa pisin päiväys, vaikka etummaisissakin on runsaasti päiväystä jäljellä
myyjä
Se ei kuulu sille Prisman myyjälle ketun vertaa mitä ja miten se asiakas ostaa. Pääasia että ostaa, eikö.
asiakas
Minua ei oikeastaan ärsytä mikään.
Pienet ananaspalat on loppu, mutta muita ananaksia löytyy. Sit pitää yrittää miettiä oliko siellä kaapissa kotona vielä pieniä. Jos oli, niin ostetut "väärät" ananakset jää käyttämättä, jos ei ostamatta jääneistä ananaksista koosta riippumatta tulee kitinää.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet, jotka tukkivat käytävät, kun levittäytyvät ostoskärryineen kuulumisia vaihtamaan. Yksin liikkuvat ikämiehet asettuvat esim. hedelmälaarin eteen kärryineen niin, että kukaan toinen ei siihen mahdu, kun papparainen hypistelee vaikkapa appelsiineja. Ja kun sitten ovat hedelmänsä valinneen, niin seuraava tukos syntyy hedelmiä punnitessa ja hintalapun liimaamisessa pussin kylkeen. Kyllä sen pussin voi ottaa pois vaa'alta, kun on laite sylkenyt hintalapun ja päästää seuraava asiakas punnitsemaan hedelmiään.
Voi mahoton, sulla on siis aina kiire. Papparaisille hetki kaupassa saattaa olla päivän kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käyminen.
Kyllähän ne kotiin saa, senkun tilaat.
Joensuun Prisman parkkihallin liukuportaissa juuri kukaan ei osaa toimia kuten Helsingissä, että seistään oikealla niin kiireisemmät pääsee ohi. Ja niitä portaita ei todellakaan ole nopeudella pilattu. Pariskunnat seisoo tietenkin vierekkäin koko leveydeltä, ja/tai ostoskärri on keskellä jolloin kärritön ei mahdu ohi. Laitan itse aina kärrin oikeaan reunaan, jolloin vasemmalle jää 40 cm tilaa ohittajalle, tai menen hissillä jolla pääsee usein nopeammin.