Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei

Vierailija
01.01.2025 |

Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä

Kommentit (1818)

Vierailija
1461/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka kiireiset satavuotiaat eläkeläiset. Olin tässä joku aika sitten cittarilla. Pakkasin vähiä tavaroita, niin yhtäkkiä semmonen vanha pappa tuli ja tunki väkisin siihen viereen kiinni, kun oli niin perkeleen kiire olevinaan. Vanha vaimonsa vierellä oli myös naama norsunvitulla. Mikä v on se juttu, ettei voida sekunnin sadasosaa malttaa, että toinen ehtii alta pois. Tommosilla mihinkään mikään kiire ole, ei vaan osata perus käytöstapoja. Ikää sata vuotta tai ainakin melkein, eikä olla vieläkään opittu olemaan. Taas pisteet Pirkkalaan. 

Vierailija
1462/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pakkaukset on petollisia. Esim ne pikkutomaattien pikarit. Unohdan aina, ettei niitä kannata nostella kärrystä ylhäältä päin. Jos puristaa liikaa, kansi aukeaa. Jos ei purista, kansi aukeaa... Ja lopun arvaattekin. Niitä pitää nostella pohjasta tai kyljistä. Mutta pari kertaa unohtunut kun syvältä kärrystä oon noita kaivanut. Ja sitten on tomaatit pitkin kassaa ja lattiaa... :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaminen kassalle jos jonoa on hyllyille asti. Siihen käytävälle pitäisi jättää kulkuväylä / rako edellä olevaan. Mutta kun jätät, niin ahtaassa tilassa aina joku on änkeemässä siihen, kun ei huomaa että jono jatkuu sinne hyllyjen väliin. No ei siinä muuta ku rykäsee ja kiinnittää huomion. Mutta onhan tuo suomalaiselle kiusallista, kun jonottaminen on pyhä toimitus.... 

Vierailija
1464/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vanhemmat laittavat lapsensa likaisissa kengissä ostoskärryn pohjalle seisomaan!!! Siellä on sitten kaikki koiranp*skat ja räkälimpit odottamassa seuraavaa asiakasta.

Vierailija
1465/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rääpii takimmaiset tuotteet joissa pisin päiväys, vaikka etummaisissakin on runsaasti päiväystä jäljellä

myyjä

Totta kai rääpii, minä ainakin haluan mahdollisimman tuoretta. Kaikki ne tuotteet ovat ostettavaksi tarkoitettu.

Vierailija
1466/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmiset jäävät juttelemaan oven eteen, niin että kukaan ei pääse kauppaan, eikä sieltä pois. Sama kapeilla käytävillä.

P kelr.Sama rullarappujen yläpuolella /alapuolella.Pitääkö potkaista että ymmärtävät että takanani on lastenvaunut jotka voin saada päälleni jos eivät siirry. 

Tämä meni kaupasta sivuun mutta jotkut jäävät jopa metron liukuportaiden päähän juoruamaan isolla porukalla. Siinä voi käydä huonosti.

Vierailija
1467/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korviin koskevat kiljuvat kakarat.

Vierailija
1468/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi muuten olla hyvä syy.

Vierailija
1469/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellä olija ei laita kapula hihnalle

Muut laittavat kapulan toisen ihmisen ostosten jälkeen, omia ostoksiaan varten. Ei omansa jälkeen. Ei edessä oleva ole vastuussa jälkeen tulevan ostoksista.

Ei, vaan edellä oleva laittaa kapulan merkiksi että minun ostokseni loppuu tähän.

Vierailija
1470/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rääpii takimmaiset tuotteet joissa pisin päiväys, vaikka etummaisissakin on runsaasti päiväystä jäljellä

myyjä

Totta kai rääpii, minä ainakin haluan mahdollisimman tuoretta. Kaikki ne tuotteet ovat ostettavaksi tarkoitettu.

Itse käyn joskus illalla kaupassa. Etummaiset tuotteet saattaa olla niitä, joissa on samana päivänä päiväys, eikä niissä ole alennusta. En todellakaan osta niitä, eli jos vain saman päivän tuotteita on myynnissä, jätän tuotteen sitten ostamatta. 

Harvoin syön saman illan aikana tuotteet, jotka olen juuri ostanut kaupasta. Pakkaukset ovat usein isoja, joten niistä riittää useaksi päiväksi syömistä 1-2 henkilölle.

Vierailija
1471/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/1470   Takaa ottamisen osaa jo polvenkorkuiset tytötkin ,Kuka lie opettanut ,,Äiti ?

Vierailija
1472/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan pitkä ketju eli ärsytyksen aiheita löytyy ja tämäkin varmaan on jossain kohtaa ollut 😀 Mua on ruvennut ihan hirveästi ärsyttämään sellainen tapa, että ostoskärryt vedetään viereen, kun parkeerataan esim. jogurttihyllyn eteen miettimään, että mitähän sitä nyt tänään valittaisiin. Sitten siihen ei kukaan muu mahdu tai saa otettua just siltä kohtaa haluamaansa tuotetta ja auta armias, jos siirrät toisen ostoskärryä, niin kyllä tulee pahaa silmää. 

Mä käyn pääsääntöisesti kävellen kaupassa, joten en ota kärryjä, kun en niin paljoa jaksa kantaa, mutta silloin, kun meen autolla ja on kärry, niin jätän kyllä sen kauemmas hyllyn reunasta. Jopa monen metrin päähän voi jättää (hui kamala), eikä ole kukaan tähän mennessä vienyt mukanaan mun ostoksilla täytettyä kärryä. Ja ei tarvi säilöä käsilaukkua kärryssä ja sen takia kulkea siamilaisena kaksosena kärryn kanssa.

Vierailija
1473/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
1474/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muka kiireiset satavuotiaat eläkeläiset. Olin tässä joku aika sitten cittarilla. Pakkasin vähiä tavaroita, niin yhtäkkiä semmonen vanha pappa tuli ja tunki väkisin siihen viereen kiinni, kun oli niin perkeleen kiire olevinaan. Vanha vaimonsa vierellä oli myös naama norsunvitulla. Mikä v on se juttu, ettei voida sekunnin sadasosaa malttaa, että toinen ehtii alta pois. Tommosilla mihinkään mikään kiire ole, ei vaan osata perus käytöstapoja. Ikää sata vuotta tai ainakin melkein, eikä olla vieläkään opittu olemaan. Taas pisteet Pirkkalaan. 

Tämä. Muka hauraat vanhukset kiilaavat eteen, vaikka huomaavat että sinulla on vain paketti jäätelöä. Sitten ripotellaan niitä näitä kassalla. Auta armias kun he taas joutuvat odottamaan, sitten kiukkuisena mulkoillaan ja naputellaan.

Vierailija
1475/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjan pitkä ketju eli ärsytyksen aiheita löytyy ja tämäkin varmaan on jossain kohtaa ollut 😀 Mua on ruvennut ihan hirveästi ärsyttämään sellainen tapa, että ostoskärryt vedetään viereen, kun parkeerataan esim. jogurttihyllyn eteen miettimään, että mitähän sitä nyt tänään valittaisiin. Sitten siihen ei kukaan muu mahdu tai saa otettua just siltä kohtaa haluamaansa tuotetta ja auta armias, jos siirrät toisen ostoskärryä, niin kyllä tulee pahaa silmää. 

Mä käyn pääsääntöisesti kävellen kaupassa, joten en ota kärryjä, kun en niin paljoa jaksa kantaa, mutta silloin, kun meen autolla ja on kärry, niin jätän kyllä sen kauemmas hyllyn reunasta. Jopa monen metrin päähän voi jättää (hui kamala), eikä ole kukaan tähän mennessä vienyt mukanaan mun ostoksilla täytettyä kärryä. Ja ei tarvi säilöä käsilaukkua kärryssä ja sen takia kulkea siamilaisena kaksosena kärryn kanssa.

Onnittelen hyvästä elämästä jonka olet elänyt. Kun noin mitättömän asian koet vastoinkäymisenä.

Terv. mies jolla pilkettä silmäkulmassa.

Vierailija
1476/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
1477/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun avaajalla pimpero löyhkävänä, hyi hele vata, miltä haisee helteillä!!

Voi vain kuvitella mikä 150 kg palstapun kero!!!!! :D :D :D

Vierailija
1478/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mus ärsyttää kun jäädään siihen kassan eteen pakkaamaan tavaroita eikä vaivauduta menemään liukuhihnan päähän. Samalla ollaan tukkeena koko kassa jonolle ja jos menet huomauttamaan niin aletaan tiuskimaan. Eikö tämän pitäisi olla jo itsestään selvää että pakataan siellä liukuhihna päässä. Mä ainakin  kärryillä kun en muuten pääse maksamaan ja etenemään.

Vierailija
1479/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/1470   Takaa ottamisen osaa jo polvenkorkuiset tytötkin ,Kuka lie opettanut ,,Äiti ?

Olisi oikein hyvä jos myyjät laittaisi ne uudet eteen ja aiemmin tulleet sinne taakse. Olisi kierto oikea ja se rääpijä saisi sieltä mitä sattuu. Olisin mielelläni "kärpäsenä  katossa katsomassa" asiakkaan valintaa. Toki tuoretta ne kaikki haluaisimme ostaa, vaikka ei se kauppa vanhaa myy.

Vierailija
1480/1818 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myyjä

Tuollaiseen käytökseen voi olla pätevä syy, esim. jos käy vain kerran viikossa kaupassa. Tai kun kaikilla ei ole autoa käytössä ja sitten kun saa kauppaan kyydin, niin ostaa kerralla enemmän tuotteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan