Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei
Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä
Kommentit (1617)
Vierailija kirjoitti:
Se, jos saman kategorian tuotteita on pitkin kauppaa siellä täällä, eikä kaikki yhdessä.
Tampereen Sokoksen elintarvikeosasto oli erinomainen, mutta kun se muuttui Prismaksi, siellä on nyt esim. leipiä kahdessa eri paikkaa. Samoin jotkin maitotuotteet tosi vaikea löytää, omenat hevi-osastolla niin että välissä on ties mitä tomaatteja ja kukkakaaleja, jne. No, saapa liikuntaa kun ravaa niitä etsimässä ja miettimässä mitä ostaisi.
Ja osa tuotteista löytyy alemmasta kerroksesta.
Epäakateemisen vaikutelman antavat asiakkaat, jotka ostavat samaa halpaa alkoholijuomaa monta tölkkiä.
Minusta edelläolijan intressissä on laittaa kapula, hänhän maksaa takana tulevan ostokset jos ei sitä laita :)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ne aasiakkaat jotka ei jaksa sitä kuittia koneesta ottaa ja laittaa roskiin.
Välillä useammankin aasiakkaan kuitit siinä roikkuu.
Miks ottaa kuitti, jos sen heti tunkee siihen kassan päädyssä olevaan roskikseen? Kuitin voi ottaa talteen ja kotona katsoo sen läpi. Näin varsinkin, jos pitää kirjaa tuloista ja menoista, jotta pysyy kärryillä, paljonko sitä hynää on jäljellä, paljonko voi vielä käyttää ennen seuraavaa tilipäivä. Monet ei kato yhtään hintoja, eikä seuraa saldoa. Ostelee vaan suurpiirteisesti ja sitten jonain päivänä onkin ylläripylläri edessä se, että meinaa nostaa viis kymppiä, mutta tilillä ei olekaan enää kuin 3,05€ ja sitten ihmetellään, kuinkas nyt suu pannaan, kun tässä on vielä melkein kolme viikkoa seuraaviin rahoihin. Ikinä ei oteta kuittia, eikä seurata saldoa. "Häh! No... Pitihän siellä vielä olla satanen, kun katsoin automaatilla saldon." Ei vaan muisteta, että se oli viikko sitten ja sen jälkeen on maksettu kortilla monta kertaa. Ja kun ei otettu ikinä kuittia, että pysyisi kartalla menoista. Nämä ovat yleensä vielä kovia ottamaan kuppia ja pummaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Laaja-ahteriset akat käytvillä vertaistukiryhmissä vertailemassa äänekäästi sairauksiaan ja jälekeläistensä menestystä. Semmoiset ämmälaumat tukkimassa tietä kovin keljuttavia. Erityisesti maito hyllyjen edessä, maitopurkkeja käsissään pyöritellen.
Maitohylly on yhdyssana. Häpeä,ja mene takaisin kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies, kun jään sen kärryjen kanssa odottamaan johonkin, jossa ei ole muiden tiellä, niin eikös se ole kohta siirtynyt jonnekin, minne luulee mun menevän seuraavaksi. Sitten etsin kädet täynnä tavaroita, että mihinkäs se mies on nyt mennyt, niin se onkin siellä toisessa päässä pitkää hyllyriviä, josta just tulin sinne, missä käskin odottaa.
Onkohan meillä sama mies? Niin tuttua!
Täällä kans! Raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vähä nolo tilanne kaupassa tällä viikolla, kun olin just vaihtanut uuteen pankkiin ja unohdin totaalisesti pankkikortin pin koodin. Ois ollut pakko se laittaa kun yli 100 e oli ostokset. Hävetti ihan hirveesti, mutta kassajonossa oli puolituttu ihminen, joka tuli hätiin ja höyläsi omalla kortillaan mun ostokset. Jäin odottamaan kun olin pakannut tavarat ja kun hän tuli, sain tilinumeron ja kotiin tullessa siirsin ostosten summan ja 10 e kahvirahaa kun oli auttanut minua. Sitte ei enään harmittanut yhtään ja kaikki päättyi hyvin. Puolisoni sai makeat naurut kun kerroin mitä mulle oli käynyt ja hänen hihitellessä muistui mieleeni se hiton pinkoodi.
"Enään" voi prkl sellaista sanaa ei ole. Se on "enää" !!!!!!!! Opettele puhumaan ja kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ne aasiakkaat jotka ei jaksa sitä kuittia koneesta ottaa ja laittaa roskiin.
Miks ottaa kuitti, jos sen heti tunkee siihen kassan päädyssä olevaan roskikseen? Kuitin voi ottaa talteen ja kotona katsoo sen läpi. Näin varsinkin, jos pitää kirjaa tuloista ja menoista, jotta pysyy kärryillä, paljonko sitä hynää on jäljellä, paljonko voi vielä käyttää ennen seuraavaa tilipäivä. Monet ei kato yhtään hintoja, eikä seuraa saldoa. Ostelee vaan suurpiirteisesti ja sitten jonain päivänä onkin ylläripylläri edessä se, että meinaa nostaa viis kymppiä, mutta tilillä ei olekaan enää kuin 3,05€ ja sitten ihmetellään, kuinkas nyt suu pannaan, kun tässä on vielä melkein kolme viikkoa seuraaviin rahoihin. Ikinä ei oteta kuittia, eikä seurata saldoa. "Häh! No... Pitihän siellä vielä olla satanen, kun ka
Itse todellakin ihmettelen kovasti ihmisiä, jotka eivät ota kuittia ostoksistaan. Meillä on tapana tarkastaa kaikki kuitit ja ne verrataan tiliotteeseen ja mahdollisen virheen huomattuamme asiasta reklamoidaan välittömästi. Arvatkaapa kuinka monta kertaa on virheitä tapahtunut kaupan puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Laaja-ahteriset akat käytvillä vertaistukiryhmissä vertailemassa äänekäästi sairauksiaan ja jälekeläistensä menestystä. Semmoiset ämmälaumat tukkimassa tietä kovin keljuttavia. Erityisesti maito hyllyjen edessä, maitopurkkeja käsissään pyöritellen.
Tämä ihan pyllyn mitoista riippumatta. Halusit vaan taas päästä herjaamaan reheviä.
Heräteostokset jotka jätetty vääriin paikkoihin kun ei haluttukaan ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonokiilaajat, kapulattomat ja myöhäispakkaajat ärsyttävät ja myötähävettävät... todella merkittävästi vähemmän kuin asiakkaat, jotka eivät tervehdi, katso tai kiitä kassatyöntekijää.
Ei voi olla kaikilla psykoosi päällä, äänihuulet leikattu ja niska jumissa. Ehkä elämänasenteena vain on olla mahdollisimman nihkeä ja huonokäytöksinen juntti?
Tarvitseeko tuota edes ihmetellä. Mulla on naapuri. Noin 60 v nainen. Ihan siistin näköinen ja ei ole kuuromykkä. Olen kuullut hänen keskustelevan jonkun kanssa. Kymmenet kerrat tervehdin häntä iloisena. Sain joka kerta vain kalan katseen takaisin. Ollaan työssäkäyvä hiljainen perhe, lähes aikuiset lapset. Ettei olla ketään ärsytetty koskaan. Tuollaisia elämänasenne juntteja on.
Mun naapuripariskunta, n. 80-vuotiaat, tervehtivät iloisesti aina mun miestä, mutta kohdallani kääntyvät suurin piirtein ympäri ja välttelevät viimeiseen asti. No, en toki enää tervehdi heitä minäkään.
Tahmaiset ostoskorit, maksupäätteet ja ip-kassan skannerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ottaa kuitti, jos sen heti tunkee siihen kassan päädyssä olevaan roskikseen? Kuitin voi ottaa talteen ja kotona katsoo sen läpi. Näin varsinkin, jos pitää kirjaa tuloista ja menoista, jotta pysyy kärryillä, paljonko sitä hynää on jäljellä, paljonko voi vielä käyttää ennen seuraavaa tilipäivä. Monet ei kato yhtään hintoja, eikä seuraa saldoa. Ostelee vaan suurpiirteisesti ja sitten jonain päivänä onkin ylläripylläri edessä se, että meinaa nostaa viis kymppiä, mutta tilillä ei olekaan enää kuin 3,05€ ja sitten ihmetellään, kuinkas nyt suu pannaan, kun tässä on vielä melkein kolme viikkoa seuraaviin rahoihin. Ikinä ei oteta kuittia, eikä seurata saldoa. "Häh
Tämä on totta. Esim vihannesten ja hedelmien kilohinnoissa on pilkkuvirheitä ohjelmoituna vaakoihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ottaa kuitti, jos sen heti tunkee siihen kassan päädyssä olevaan roskikseen? Kuitin voi ottaa talteen ja kotona katsoo sen läpi. Näin varsinkin, jos pitää kirjaa tuloista ja menoista, jotta pysyy kärryillä, paljonko sitä hynää on jäljellä, paljonko voi vielä käyttää ennen seuraavaa tilipäivä. Monet ei kato yhtään hintoja, eikä seuraa saldoa. Ostelee vaan suurpiirteisesti ja sitten jonain päivänä onkin ylläripylläri edessä se, että meinaa nostaa viis kymppiä, mutta tilillä ei olekaan enää kuin 3,05€ ja sitten ihmetellään, kuinkas nyt suu pannaan, kun tässä on vielä melkein kolme viikkoa seuraaviin rahoihin. Ikinä ei oteta kuittia, eikä seurata saldoa. "Häh! No... Pitihän siellä vielä olla satanen, kun ka
Lähtikö vähän laukalle?
Pullonpalautuspisteellä ne jotka tuo pulloja isoissa jätesäkeissä, joskus useammissakin, niin että taakse muodostuu pitkä jono ja joutuu jonottamaan ikuisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää tomaattien puristelijat ja ne ihmiset, jotka kaikessa rauhassa jäävät pakkaamaan kassalinjalle ostoksiaan. Siinä sitten mietitään, että mihinkä kassiin ja miten päin huolella asettelisin koko tämän ostosvuoreni.
Minua ärsyttää myös tomaattien, avokadojen ja hedelmien puristelijat, mutta ostokseni pakkaan kaikessa rauhassa, koska minullla ei ole kiire minnekään. En ole vastuullinen osallistumaan toisten kiireisiin.
Etpä niin koska miksipä sinun pitäisi ottaa muita huomioon kun on mahdollisuus toteuttaa omaa oikeutta? Pakkaile rauhassa ja muut joutuu katsomaan kun omat ostokset lipuu sinun tavaroiden sekaan. Pakkaa rauhassa koska minä minä ja minun oikeus. Voi itsekkyys
Vierailija kirjoitti:
Rops rops rops..
Nastakengät kaupassa
Kaikki eivät ole niin laiskoja, että ajavat parin kilometrin matkan autolla. Vaihtokengätkö pitäisi ottaa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rops rops rops..
Nastakengät kaupassa
Kaikki eivät ole niin laiskoja, että ajavat parin kilometrin matkan autolla. Vaihtokengätkö pitäisi ottaa mukaan?
Ja joillakin ei ole autoa. Pitää olla nastat kengissä kun kaikki kävelytiet ovat jäässä.
Osu ja uppos. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.