Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei

Vierailija
01.01.2025 |

Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä

Kommentit (1617)

Vierailija
641/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tuotteiden palautusjärjestelmä. Kassa ei pysty itse sitä tekemään, vaan pitää saada esihenkilö kassalle. Siinä usein kestääpitkään kun kassa huutelee puhelimeen ja esihenkilö tulee usein sieltä jostain varaston perukoilta kassalle hyväksymään palautuksen.

Vierailija
642/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonokiilaajat, kapulattomat ja myöhäispakkaajat ärsyttävät ja myötähävettävät... todella merkittävästi vähemmän kuin asiakkaat, jotka eivät tervehdi, katso tai kiitä kassatyöntekijää.

Ei voi olla kaikilla psykoosi päällä, äänihuulet leikattu ja niska jumissa. Ehkä elämänasenteena vain on olla mahdollisimman nihkeä ja huonokäytöksinen juntti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähä nolo tilanne kaupassa tällä viikolla, kun olin just vaihtanut uuteen pankkiin ja unohdin totaalisesti pankkikortin pin koodin. Ois ollut pakko se laittaa kun yli 100 e oli ostokset. Hävetti ihan hirveesti, mutta kassajonossa oli puolituttu ihminen, joka tuli hätiin ja höyläsi omalla kortillaan mun ostokset. Jäin odottamaan kun olin pakannut tavarat ja kun hän tuli, sain tilinumeron ja kotiin tullessa siirsin ostosten summan ja 10 e kahvirahaa kun oli auttanut minua. Sitte ei enään harmittanut yhtään ja kaikki päättyi hyvin. Puolisoni sai makeat naurut kun kerroin mitä mulle oli käynyt ja hänen hihitellessä muistui mieleeni se hiton pinkoodi. 

Vierailija
644/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellä olija ei laita kapula hihnalle

Tämä ärsyttää aivan helvetisti.

Uskokaa jo, en laita. Laitan kapulan ostosteni edelle merkiksi kassanhoitajalle, että edellisen asiakkaan ostokset päättyvät siihen ja minun ostokseni alkavat. 

Eli jotkut ei laita kapulaa ollenkaan. Kun jotkut laittaa eteen tai taakse. Kaikkien pitää laittaa oman ostoksen lopuksi se!

Ei, jokainen laittaa kapulan omien ostostensa edelle. Haloo, haloo, eikö mene jakeluun. 

Vierailija
645/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonokiilaajat, kapulattomat ja myöhäispakkaajat ärsyttävät ja myötähävettävät... todella merkittävästi vähemmän kuin asiakkaat, jotka eivät tervehdi, katso tai kiitä kassatyöntekijää.

Ei voi olla kaikilla psykoosi päällä, äänihuulet leikattu ja niska jumissa. Ehkä elämänasenteena vain on olla mahdollisimman nihkeä ja huonokäytöksinen juntti?

Itse pakkaan ostokset sen jälkeen kun ne on selvitetty ja olen ne maksanut. Maksamisen jälkeen siirryn pakkaamaan. 

Vierailija
646/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää tomaattien puristelijat ja ne ihmiset, jotka kaikessa rauhassa jäävät pakkaamaan kassalinjalle ostoksiaan. Siinä sitten mietitään, että mihinkä kassiin ja miten päin huolella asettelisin koko tämän ostosvuoreni.

Minua ärsyttää myös tomaattien, avokadojen ja hedelmien puristelijat, mutta ostokseni pakkaan kaikessa rauhassa, koska minullla ei ole kiire minnekään. En ole vastuullinen osallistumaan toisten kiireisiin. 

Vierailija
647/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen laittaa kapulan kassalla omien ostosten perään!

Kärryjen/lastenvaunujen kanssa ei tukita käytävää.

Kärryä ei oteta siihen hyllyn eteen! 

Du måtte vara tvärfittig om du är i samma affär som jag, då ingen av dina regler är av något intresse.

Kirjoittaisimmeko Suomessa suomeksi, kiitos. 

Vierailija
648/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä voisi ärsyttää? Hetkinen, kun mietin.

Ainakin ärsyttää; saastaiset vessat ja yleinen likaisuus, omituiset kapulasäännöt, kassajonossa iholle tunkeminen. 

Missä säännöt on? 

Täällähän niitä julistetaan. Kuka laittaa kapulan ja mihin, miten maksetaan (kortti, rahat kaivetaan käsilaukusta/lompakosta nopeasti), pakattava maksuväline kädessä samalla kun kassa käsittelee ostoksia, kiiruhdettava välittömästi maksamaan, ei saa näppäillä tunnuslukuja, koska liian hidasta, ettekö älyä, että kiire on. 

Vierailija
649/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haisevat, peseytymättömät MITÄ ?

ihmiset

MISSÄ KAUPASSA ?

rääpii tuotteita (esim. hedelmiä) tahmatassuilla ja jättää ne sitten ottamatta

Vierailija
650/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa itsekään laittaa sitten ja jätän reilun välin 2 metriä ennen kuin alan laitta ostoksiani. En viitsi sanoa kusipäälle mitään kun se ei auta.

Vihaan myös niitä jotka tunkee kärryillä kiinni perseesen. Kerran tönäisin läski eukkoa ja se siiä pillastui, Omapa oli syynsä.

Vierailija
651/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaihtuva hyllyjärjestys.

Vierailija
652/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen laittaa kapulan kassalla omien ostosten perään!

Kärryjen/lastenvaunujen kanssa ei tukita käytävää.

Kärryä ei oteta siihen hyllyn eteen! 

Du måtte vara tvärfittig om du är i samma affär som jag, då ingen av dina regler är av något intresse.

Kirjoittaisimmeko Suomessa suomeksi, kiitos. 

"Sinun on oltava jalat ristissä, jos olet samalla alalla kuin minä, koska mikään säännöistäsi ei kiinnosta."

🤔🤔

Vierailija
653/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat pakkaajat. Ostetaan valtavasti tavaraa ja sitten pakataan tavaroita tunnin ajan. Mikähän noita oikein vaivaa?

Oma ryhmänsä ovat hitaat maksajat eli pitää kaivella kolikoita jotka sitten kassa laskee uudestaan. Miksi ei voi suoraan laskea päässä ostosten hinnan kun ne ovat yleensä aika pienet.

Paljon olisi annettavaa palautetta kassalla hitaalla käyville kansalaisille.

Vierailija
654/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki on aivan liian kovalla. Ja erikoista jolinaa tai uikutusta. Ellei disko.

Täysin samaa mieltä 

Vierailija
655/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ärsyttää aivan helvetisti.

Uskokaa jo, en laita. Laitan kapulan ostosteni edelle merkiksi kassanhoitajalle, että edellisen asiakkaan ostokset päättyvät siihen ja minun ostokseni alkavat. 

Eli jotkut ei laita kapulaa ollenkaan. Kun jotkut laittaa eteen tai taakse. Kaikkien pitää laittaa oman ostoksen lopuksi se!

Ei, jokainen laittaa kapulan omien ostostensa edelle. Haloo, haloo, eikö mene jakeluun. 

Ei mene jakeluun. Loogisempaahan se on, että jokainen laittaa kapulan omien ostostensa perään. Eli sitten kun tietää, että kaikki on hihnalle lastattu eikä siellä kärryssä piilottele enää edes se viimeinen lakupatukka tai maustepussi.

Äänestettävänä ärsyttävyytenä voisinkin mainita ne hätäiset perässätulijat, jotka tyrkkäävät kapulaa hihnalle ennen kuin olen edes saanut kaikki ostokseni siihen sijoitettua. 

Vierailija
656/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos saman kategorian tuotteita on pitkin kauppaa siellä täällä, eikä kaikki yhdessä.

Tampereen Sokoksen elintarvikeosasto oli erinomainen, mutta kun se muuttui Prismaksi, siellä on nyt esim. leipiä kahdessa eri paikkaa. Samoin jotkin maitotuotteet tosi vaikea löytää, omenat hevi-osastolla niin että välissä on ties mitä tomaatteja ja kukkakaaleja, jne. No, saapa liikuntaa kun ravaa niitä etsimässä ja miettimässä mitä ostaisi.

Vierailija
657/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikka on siinä, että jokainen huolehtii omista ostoksistaan ja panee kapulan merkiksi kassalle, että siitä alkaa minun ostokseni.  

Vierailija
658/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattaa niin paksun lian peittämät korit. 

Vierailija
659/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko tuota edes ihmetellä. Mulla on naapuri. Noin 60 v nainen. Ihan siistin näköinen ja ei ole kuuromykkä. Olen kuullut hänen keskustelevan jonkun kanssa. Kymmenet kerrat tervehdin häntä iloisena. Sain joka kerta vain kalan katseen takaisin. Ollaan työssäkäyvä hiljainen perhe, lähes aikuiset lapset. Ettei olla ketään ärsytetty koskaan. Tuollaisia elämänasenne juntteja on.

Vierailija
660/1617 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet sähköiset hintanäytöt, jotka ovat etukenossa, jolloin alahyllyjen hinnat näkee vain kumartumalla. Köyhät kyykkyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän