Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää että Linda lähti niin liukkaasti rikoksiin lähes saman tien.
Joku tosta saa vaikutteita omaan ahdinkoonsa: vähän ihmisiä avantoon ja sormia blenderiin, "hei tää oli kaikkien mielestä niin cool naishahmo", miettii joku omat asiansa sählännyt daami nyt jossain.
Odotin jotain uskomatonta suoriutumista älyn ja sisun ja sattumusten kanssa, oikeudenmukaisuutta, jossa velat aiheuttanut tyyppi saatetaan vastuuseen hoitamaan homma.
Eikä että onkin arkipäiväistä oikeesti tap paa ja huijata ja tuhota Helsinkiä mielenvikaisilla rakennusprojekteilla
Joo mua kiinnosti nähdä, miten suoriutuu vauraan "roolista" arjessaan persaukisena. Et miten kääntää tilanteen.
Oon ite ollut pikkuisen vastasvassa tilanteessa menetettyäni rahaa erossa ja samalla menettäessäni duunin, kun oli yritys exän kanssa. Se,
Mua ei tällä hetkellä kiinnosta miten selvitään 7e päiväbudjetilla, kun oon siitä elämästä jo selvinnyt. Samoin luen joka päivä ihmisten kirjoituksia, kuinka lapsiperheiden köyhyys lisääntyy ja tämä tappajakaksikko Riikka ja Petteri työntävät vaan lisää puuta uuniin. Haluan ehdottomasti jotain viihdyttävää ja hauskaa, esim. älynväläyksen, että Vuittonin kassiin voi tunkea perunan tai vastaavaa tragikomiikkaa.
Ja tässähän oli komedian, satiirin ja farssin keinoin selitetty miten kääntää tilanteen. Ja ei, en tämän nähtyäni löytänyt gps-laitetta vessastani, vaikka tässä kommentoija sitä pelkäsi. En myöskään tappanut sen laitteen pudottajaa, eikä mun elämään yhtäkkiä tullut mukaan rakennusbisneksiä, kun en tiedä niistä mitään. Jos haluan mukaan skoijaribisnekseen, sen pystyy tekemään ilman tätä sarjaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on olevinaan fiksua laittaa englanninkielinen, todella ala-arvoinen ja raflaava nimi jälleen yhdelle tyhmälle suomalaissarjalle. Kaiken nussiva kuningatar -otsikoitu tuskin pääsisi esitettäväksi. Yököttävät suomalaiset!
Mina luin otsikon ja piti avata ketju etta nakisin minkamaalainen kammotus on kyseessa. MIKSI oi MIKSI Suomessa pitaa laittaa raavasuinen titteli ohjelmalle? Eihan UKssakaan laiteta ranskalaisia titteleita englanninkieliseen ohjelmaan. Ja tama on viela niin alatyylinen ja rivo etta ei tuolla nimella sarjaa voisi missaan muualla nayttaa. Only in Finland.
OHIS
Heh, pakosti tuli mieleen kohtaus kotona. Britti-vävylle ihmettelin, miksi käyttävät ranskankielistä sanontaa: bon apetit...vastasi, et kaiken(laista) olemme maailmalta ottaneet. Tämä hänelle tyypillistä huumoria, mutta ah niin totta. Sorry tästä.
Miksi meidän pitäisi verrata meidän ohjelmia muihin maihin? Eikö omintakeisuus tule siitä, että tehdään omalla tavalla. Tähän tuo nimi sopii kuin räkä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Linda jätti sen toisen suksisauvan omaan vaatekaappiinsa, ja vei vain toisen sauvoista Börjelle?
Vain toisessa on Koistisen DNA:ta.
Mutta onhan se nyt vähän epäilyttävää, että niitä DNA-sauvoja löytyi vain 1 kpl, ja se Linda taisi jättää sen toisen sauvan omaan kaappiinsa. Ehkä joku sen sieltä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko juoneen sisäistetty myös Minna Haapkylän oikeasti tapahtunut varastaminen, josta jäi kiinni? Mutta se niinku vitsinä juonessa. Jotenkin säälittävää.
Näyttelijä Minna Haapkylä näpisti ruokaa, huijasi lohen hinnassa ja teki tuhoa Prismassa
Minna Haapkylä tuomittiin päiväsakkoihin näpistyksestä, lievästä petoksesta ja lievästä vahingonteosta.
miksi tätä ei ole canceloitu alalta? lepsous suojaa?
Hänet on jo kerran tuomittu. Miksi pitää antaa vielä toinen, "jalkapuutuomio" torilla?
Niin, täähän ei kuitenkaan ole dokumentti vaan musta farssi.
Vierailija kirjoitti:
Paras kotimainen sarja pitkään aikaan.
Ensimmäisen jakson katsoneena, yhtä huono kuin Konflikti. Kumpaankaan en aikaani tuhlannut ensimmäistä jaksoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
>>Birgitta puhui inhottavasti tyttärestään, Linda projisoi oman äitisuhteensa häneen.
Ei mitenkään oikeuta tuommoiseen kohteluun.
Muutenkin viiskiymppisenä yleensä on tajuttu kuspää-äidin olevan itsekin entinen lapsi ja okan kuspää-vanhemman "uhri". Nythän Linda on äitiään pahempi kuspää muille, ei saa mitään sympatiaa tuollainen hahmo.
Itse olem rakentanut rauhan paljon hankalamman äidin kanssa, kannatti. Mitä se katkeroituminej ja toisille kostaminen olisi auttanut?
Ei minusta Lindasta yritetty tehdäkään mitään erityisen hyvää ihmistä. Eikä tarina yritä olla mitenkään opettavainen tarina miten hyvyys palkitaan ym. Linda teki niinkuin teki, triggeröityi asioista ja ratkaisi ne omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tosta saa vaikutteita omaan ahdinkoonsa: vähän ihmisiä avantoon ja sormia blenderiin, "hei tää oli kaikkien mielestä niin cool naishahmo", miettii joku omat asiansa sählännyt daami nyt jossain.
Odotin jotain uskomatonta suoriutumista älyn ja sisun ja sattumusten kanssa, oikeudenmukaisuutta, jossa velat aiheuttanut tyyppi saatetaan vastuuseen hoitamaan homma.
Eikä että onkin arkipäiväistä oikeesti tap paa ja huijata ja tuhota Helsinkiä mielenvikaisilla rakennusprojekteilla
Joo mua kiinnosti nähdä, miten suoriutuu vauraan "roolista" arjessaan persaukisena. Et miten kääntää tilanteen.
Oon ite ollut pikkuisen vastasvassa tilanteessa menetettyäni rahaa erossa ja samalla menettäessäni duunin, kun oli yritys exän kanssa. Se,
"Oon ite ollut pikkuisen vastasvassa tilanteessa menetettyäni rahaa erossa ja samalla menettäessäni duunin, kun oli yritys exän kanssa. Se, miten suoriuduin työhaastatteluihin ja tekemään omia uusia asiakkuuksia, kun ei ollut rahaa huonekaluihin, vaatteiden kunnossapitoon, ruokaan, autoon siihen saakka että tuloja alkoi taas tulla. Velkoja ei ollut kuitenkaan, mutta ei tuloja ja niiden hankkiminen vaati ensin pääomaa. Yrittäjänä sossu ei voinut juuri auttaa jne
Se vaati ja myös ruokki nokkeluutta. Ihan siis perus, että kun loppuu se kallis shampoo, jolla karheat hiukseni sai siisteiksi jne.
En varastanut, käyttänyt hyväksi enkä tapp anut yhtään ketään. En siis vyöryttämyt omaa ongelmaa muiden tuhoksi. Nousin siitä omin voimin, muutama ystävä tuki mutta ei aluksi kun exä oli syöttänyt hirveetä tarinaa erosta. Sekin totuus lopulta sitten tuli jaikkien tietoon, mutta ei ekoina kuukausina"
No sulla nyt tuhannen taalan paikka tehdä kässäri tai opas vastaavassa tilanteessa oleville. Olisi oikeasti kiinnostava tietää, miten tuollaisesta selviää. Mutta tää ohjelma ei nyt ollut tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ite ollut pikkuisen vastasvassa tilanteessa menetettyäni rahaa erossa ja samalla mene
Se on tehty jo: Downshiftaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on olevinaan fiksua laittaa englanninkielinen, todella ala-arvoinen ja raflaava nimi jälleen yhdelle tyhmälle suomalaissarjalle. Kaiken nussiva kuningatar -otsikoitu tuskin pääsisi esitettäväksi. Yököttävät suomalaiset!
Mina luin otsikon ja piti avata ketju etta nakisin minkamaalainen kammotus on kyseessa. MIKSI oi MIKSI Suomessa pitaa laittaa raavasuinen titteli ohjelmalle? Eihan UKssakaan laiteta ranskalaisia titteleita englanninkieliseen ohjelmaan. Ja tama on viela niin alatyylinen ja ....
Nimihän ei ole ollenkaan omaperäinen; samanniminen tanssiryhmäkin on ollu Suomessakin vuosia ja samaa "ilmaisua" näkyi ehkä 7v tai 5v sitten aika usein jossain yhteyksissä. Mut koska kirjoittajana on yli 50v Lymi, niin sen ymmärtää- ettei hän ymmärrä. Ja vaikka työnsä hyvin osaakin, niin onhan hän kai aina muuten ollut tyyppiä Perässähiihtäjä, eli ollut aina sellanen teatterikorkeakoulutyyli, ei viitteitä mistään alakulttureista, eikä kiehtovista syrjäpoluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lymin ohjaus on kuusi jaksoa silkkaa miesvihaa.
Juuri näin ja Yle kera HS:n ylistää!
Saisko eriteltynä, mikä tässä on miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo areenan tapa aloittaa toinen ohjelma, kun toinen loppuu, vaikka en olekaan halukas sitä uutta katsomaan, on pakko-ohjausta. Näin areena saa klikkauksia ohjelmille, vaikka katsojat ei olekaan halukkaita sitä uutta ohjelmaa katsomaan. Näin vääristellään katsojalukuja.
Siis mitä? Mikä uusi ohjelma? Ei mulla vaan ala. Uusi jakso alkaa kyllä, mutta senkin saa ihan itse asetuksiata valita, alkaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aikuisten sarjakuva, mukaansatempaava sellainen.
Kiroilua ja väkivaltaa voisi olla vähän vähemmän, mutta se kuuluu kai tähän tyylilajiin. Vauhtia, hykerryttävän naurattavia kohtauksia mm.huumekoirakohtaus, tunteiden sekamelskaa, vakaviakin teemoja mm. Lindan äitisuhde, ystävyys. Tykkäsin kovasti!
Olis aika hassua, jos noiden kirosanojen ja melskaamisen sijaan olis sivistynyttä ja hillittyä ilmaisua. Vois olla kiinnostavakin, mutta ei ehkä luontevaa. Tämä siis vain ajatusleikkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kotimainen sarja pitkään aikaan.
Ensimmäisen jakson katsoneena, yhtä huono kuin Konflikti. Kumpaankaan en aikaani tuhlannut ensimmäistä jaksoa enempää.
Minua alkoi oksettaa mieletön hehkutus. Yksi jakso riitti, puliukon kanssa painimassa kaljatölkeistä heti kun mien jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko juoneen sisäistetty myös Minna Haapkylän oikeasti tapahtunut varastaminen, josta jäi kiinni? Mutta se niinku vitsinä juonessa. Jotenkin säälittävää.
Näyttelijä Minna Haapkylä näpisti ruokaa, huijasi lohen hinnassa ja teki tuhoa Prismassa
Minna Haapkylä tuomittiin päiväsakkoihin näpistyksestä, lievästä petoksesta ja lievästä vahingonteosta.
Hänet on jo kerran tuomittu. Miksi pitää antaa vielä toinen, "jalkapuutuomio" torilla?
tuomio ei ole mikään edellytys naisten tekemässä canceloinnissa
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä yksi syy tämän sarjan valtavaan suosioon on se, että siinä on todella paljon ihmisiä/kohtaamisia/tilanteita, jotka neli-, viisikymppiset naiset tunnistavat omasta / ystävänsä elämästä ja ihmissuhteista: treffeillä mies kehuu hyvin säilyneeksi ja odottaa että hänen vitseilleen nauretaan, treffaillaan kahta miestä joista "toinen on huumekauppias ja toinen on humanisti", äidin kanssa on etäinen suhde mutta vanhainkodissa häntä silti pitäisi jaksaa käydä katsomassa... Sarjan tyylilaji on farssimainen komedia ja kaikki on tyylilajille uskollisesti vedetty vähän yli, mutta kyllä näitä tilanteita ja henkilöitä sieltä tunnistaa - Birgitta sai mun nauramaan ääneen moneen kertaan, mä olen työssäni tekemisissä just tuollaisten rouvien kanssa tämän tästä!
Mutta siinä, missä me tavalliset talliaiset siedetään yleensä aina hiljaa ja ehkä jälkeenpäin mielessämme naputetaan, että "olis pitäny sanoa", niin Linda, jolla ei pa
Oon muuten samaa mieltä sun kanssa, mutta ei Lindan hahmo mitään "sano takaisin", vaan kieroilee, manipuloi, valehtelee, pakottaa, tuhoaa historiallisia asioita ja tappaa. Kunpa vaan sanoiskin. Jotenkin ärsyttää kun aluksi pidin hahmosta.
Onko Lindan laukku aito Vuitton? Minusta se näyttää privaattikopiolta. Jäänyt nyt ihan vaivaamaan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Linda jätti sen toisen suksisauvan omaan vaatekaappiinsa, ja vei vain toisen sauvoista Börjelle?
Tämäpä tämä. Aineksia jatkokauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset tekevät pahempiakin asioita kuin näpistämisiä.
Vain toisessa on Koistisen DNA:ta.