Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tämän ketjun myötä yllätyksenä että niin moni haluaa tv-viihteen olevan opettavaisia moraalisatuja.
Kouluissa on nykyään äidinkielessä eri tyylilajien analysointia. Osa oppilaista ei erota eikä ymmärrä satiiria todellisuudesta, mikä on aika pelottavaa. Näyttää olevan sama ongelma osalla aikuisista.
Milonoffin esittämä spurgu on mainio. 5. jakson Lasol- pullo oli ehkä turhan suuri, mutta se "munapussi" jotenkin hellyyttävä.😄
(Munapussi = kestokassi kananmunan kuvilla.)
Jatkoa ajatellen sarja jatkuisi varmaan niin, että Linda lähtee etsimään kostomielessä Mikaelia ja onhan se hyvä kun on backupia Börje jne.
Birgitille povaa isompaa roolihahmotusta jatkossa esim tosiaan liittyy Lindan porukoihinja huumeliiga kasvaa.
Katson uudestaan tota kohtausta, missä Mikolle myydään tuo idea uudesta kaavasta ja hän lupaa auttaa lopulta. Oikeesti Lauri "meditoi" ja hakee vastausta sisältään. 😀 Lauri näyttää siltä, että se paita ehkä taas hiertää häntä ja pari muuta asiaa. 😅 Hetkeä aiemmin Linda on vetänyt Laurin päällyshousut pois, joiden alla on kerrasto eli kunnon long johnit! Kun Mikko lähtee pois. Lauri huutaa ensitöikseen: "Ei v mä olen poikki, tää on ihan v:n kauheeta!"
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän vaivaa tai kutkuttaa kun arvaan jatkon käänteet tietyistä jutuista, mutta en halua spoilata. Sitten mietin sitä, että miten ihmeessä rakennuskuvio selitetään Birgitalle? 😭😅 Sääliksi käy jo etukäteen Birgittaa! Ja Armolan nimi... nimittäin armoa ei tipu. 🙈
Birgitta oli niin huonovointinen lopussa että päätyi varmaan osastolle 😢
Pyhä Birgitta patsas tulee olemaan sen verran komea ja kohdevalaistu, että Birgitta toipuu hetkessä ja järjestää pian taas puutarhakutsuja.
Tästähän tulee aivan mieleen Pokka Pitää -sarjan Hyacinth Bucket. Anteeksi. Buckhé. :-D
Vierailija kirjoitti:
www.hs.fi/pkseutu/art-2000010973998.html
Tuliko muillekin koistinen mieleen?
Aika kauhee. "Poliisilla ei ole tarkkaa tietoa siitä, miten ruumis on veteen päätynyt" eli ei ole ollut tavallinen avantouimari?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinänsä, mutta onpa ollu tavallista hyytävämpi talviuintipulahdus jollain sitten. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tämän ketjun myötä yllätyksenä että niin moni haluaa tv-viihteen olevan opettavaisia moraalisatuja.
Kouluissa on nykyään äidinkielessä eri tyylilajien analysointia. Osa oppilaista ei erota eikä ymmärrä satiiria todellisuudesta, mikä on aika pelottavaa. Näyttää olevan sama ongelma osalla aikuisista.
Viisastelua, tämä pirkko ei vaan halua katsoa sontaa, sitä näkee uutisissa ja kaduilla aivan liikaa. Nuoriso, jos teitä naurattaa turvallaan makaava alkoholisti, naurakaa ihmeessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinänsä, mutta onpa ollu tavallista hyytävämpi talviuintipulahdus jollain sitten. 😳
Poliisilla ei ole tarkkaa tietoa siitä, miten ruumis on veteen päätynyt. --eikö avantoon menijöiden kohdalla olisi tieto, että juu, meni uimaan. Mutta tässä poliisi ei tiedä miten vainaja on veteen päätynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Börje ja Birgitta ovat karikatyyrejä ja minua he naurattivat heti ensi näkemältä ja kuulemalta.
Birgitta oli hyvä, näkisipä tuota Sanna-Kaisa Paloa enempi ohjelmissa.
Muistan kun lapsena katsottiin lauantai-iltaisin sarjaa, jossa Sanna-Kaisa Palo näytteli yhdessä äitinsä Ritva Valkaman kanssa. Olivat siis siinäkin äiti ja tytär, kuten oikeassakin elämässä. Nuoren (ja todella komean) Kristo Salmisen taas muistan Kotikadusta.
Pakko kysyä mikä sarja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Börje ja Birgitta ovat karikatyyrejä ja minua he naurattivat heti ensi näkemältä ja kuulemalta.
Birgitta oli hyvä, näkisipä tuota Sanna-Kaisa Paloa enempi ohjelmissa.
Muistan kun lapsena katsottiin lauantai-iltaisin sarjaa, jossa Sanna-Kaisa Palo näytteli yhdessä äitinsä Ritva Valkaman kanssa. Olivat siis siinäkin äiti ja tytär, kuten oikeassakin elämässä. Nuoren (ja todella komean) Kristo Salmisen taas muistan Kotikadusta.
Pakko kysyä mikä sarja?
Ei tämä jaksa kiinnostaa. Kolme eka jaksoa olen nyt katsonut. Onko tämä joku ideariihessä suunniteltu juoni, josta tuli silppusalaatti. Kaiken lisäksi tämä on jossain määrin kopio v.1996 tulleesta "Ilman Kavaluutta" sarjasta, 4x45min ja oli mielenkiintoinen katsoa. Se oli aika, jolloin lamasta oltiin selvitty ja pankkikriisi tehnyt pahaa jälkeä. Niina Nurminen esittää hyvin pääosaa ja sarja tuntuu erittäin realiselta sen ajan tapahtumalta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja tästä Linda
Saara, 26, avasi kaapin ovet, ja totuus aviomiehestä vyöryi silmille Olin aivan shokissa https://www.is.fi/asuminen/art-2000010710949.html
"Päällepäin kaikki näytti täydelliseltä: Saaralla oli oma yritys, koti, aviomies ja kaksi pientä lasta. Sitten kulissit romahtivat, mies katosi, ei vastannut edes puhelimeen ja jätti jäähyväisiksi velkahelvetin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi kertoo, ettei ole tiedossa miten ruumis on päätynyt avantoon. Ei kuulosta ihan tavalliselta talviuimarilta.
Parasta...
Tässä matkitaan The Millers leffaa.
Ei suomalaista sarjaa ilman juoppoa. Säälittävää.
Millä tavalla se sinulta on pois jos minä tai joku muu saa katsoa sarjaa lisää? Tällä hetkellä sarjalla on yli miljoona katselukertaa, kyllä se painaa vaakakupissa. En itse seuraa Ylen tarjontaa kovin paljoa mutta en käy motkottamassa muiden ohjelmien ketjuissa toisten tykkäämistä sarjoista.