Onko totta että käteinen ei käy clas ohlsonilla?
Kommentit (14)
Ei se käy kohta missään muuallakaan. Ihmisillä on 50 vuoden päästä implantti ihon alla, joka asennetaan jo vauvana. Se tarkkailee ja seuraa ihmisen sijaintia joka paikkaan ja sillä voi hoitaa kaikki samat asiat kuin älypuhelimella nykyään.
Kuka käyttää vielä käteistä? Mun yli 100-vuotias pappanikin osasi käyttää korttia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se käy kohta missään muuallakaan. Ihmisillä on 50 vuoden päästä implantti ihon alla, joka asennetaan jo vauvana. Se tarkkailee ja seuraa ihmisen sijaintia joka paikkaan ja sillä voi hoitaa kaikki samat asiat kuin älypuhelimella nykyään.
Tämä sopii minulle vaikka huomenna. Ei ole mitään salattavaa eikä minulla ole kunnianhimoa menestyä tai rötöstellä tai kumpaakin. Saavat vahtia ja katsella vaikka kun käyn paskalla. ;P
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten korona osoitti, niin noin 80% kansasta tulee pitämään tuota hyvänä asiana.
Mää 56-v käytän käteistä, korttia vain silloin kun käteinen on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten korona osoitti, niin noin 80% kansasta tulee pitämään tuota hyvänä asiana.
Menemme kohti dystopiaa, jota johtaa diktatuurit megakorporaatioista superteknologialla. Judge Dreddin maailma ei ole enää fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mää 56-v käytän käteistä, korttia vain silloin kun käteinen on loppu.
Mä käytän kans. Nuoret tytöt kelpuuttaa maksuksi pyllynannosta mieluiten seteleitä, niin ne ei näy veroittajalla.
M60
Käteinen ei käy nykyään enää C Ohlsonilla. Ei ole käynyt pitkään aikaan.
Osassa Clasuja on tuo. Meidän paikallisessa ei ole.
Käteinen ja harmaatalous tai rikollisuus.
Kunniallinen maksaa kortilla/puhelimella
60v kirjoitti:
Käteinen ja harmaatalous tai rikollisuus.
Kunniallinen maksaa kortilla/puhelimella
Kortti ja puhelin on nykyajan versio orjuudesta. Muttä vähemmän väkivaltainen orjia kohtaan. ;)
Käykö vai ei?